אדניות בטון מחיר

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

קיים היצע אינסופי של אדניות בטון וחומרים נוספים אותם ניתן לשלב כחלק בלתי נפרד מאותן אדניות. הן יכולות להתאים למרפסות פתוחות, מרפסות שמש, גינות, חצרות, מרחבים ציבוריים, כניסות ולובי של בניינים ועוד.

מדובר בפתרון עיצובי אסתטי אשר מעניק לאזורים וחללים פתוחים מימד שונה המשתלב באופן כזה או אחר בכל סגנון עיצובי שנבחר ועם כל צמחייה. ניתן לשתול באדניות בטון פרחים, עשבי תבלין  ותבלינים, או אפילו עצים מיניטורים. אדניות בטון נחשבות ליציבות, חזקות ועמידות בכל תנאי מזג האוויר: שמש, גשם, ברד, רוח, יובש או או לחות. אם נחשוב על זה לעומק נגלה שבעצם בחומר הבטון עושים שימוש למטרות של בניה. לכן, הבחירה באדניות בטון מבטיחה שהיא תישאר ממוקמת בדיוק איפה שהצבנו אותה.

מדוע נהוג לעשות שימוש באדניות בטון במרחבים ציבוריים?

ובכן, בשונה מאדניות בטון העשויות מעץ או מפלסטיק אותן קל לנייד ממקום למקום בשל משקלן הקל יחסית, אדניות בטון שוקלות בין עשרות למאות קילוגרמים ולכן נהוג למקם אותן במרחבים ציבוריים כמו גינות ציבוריות, מרחבים ציבוריים פתוחים, כניסות של בניינים, לצד בריכות שחיה וכדומה. הסיבה לכך היא משום שאדניות בטון הן הרבה יותר עמידות וחזקות, לכן שומרות על צורתן לאורך זמן. לא נוצרים סדקים ולכן מדובר בסוג של השקעה חד פעמית.

איך בוחרים אדניות בטון?

ובכן, לפני שבוחרים את אדניות הבטון עבור המרחב המתאים, כדאי לחשוב על גודל החלל החיצוני או הפנימי, על הסגנון העיצובי והאוירה שאנחנו רוצים ליצור וכן גם להגדיר תקציב.

מה כל כך מיוחד בחומר הבטון?

האמת היא שמדובר בעולם עיצובי שלם ומגוון. בעזרת חומר הבטון אנו יכולים לייצר אדניות מרהיבות עם צורות, צבעים, תבליטים, הדפסים ואפילו לשלב חומרים נוספים כמו עץ, פסיפס או אבנים צבעוניות אחרות. בנוסף, ניתן להתאים את מסגרת האדנית בהתאמה מושלמת לצמחיה ולפרחים שאנו שותלים בתוכה.

אדניות בטון מחיר -במה זה תלוי?

ובכן המחיר של אדניות בטון משתנה ותלוי בכמה משתנים.

  1. בעבודת יד או תעשייתי – כמו בתחומים רבים אחרים, גם בכל הנושא של עיצוב הגינה, יש מוצרים אותם מייצרים באופן תעשייתי כלומר באמצעות מכונות ויש כאלה שנעשים בעבודת יד. מעצבים אשר עובדים עם חומר הבטון ואמנים בבטון מוכרים את אדניות הבטון שלהם במחירים גבוהים יותר לעומת מפעלים או חנויות לתכנון ועיצוב הגינה המציעות לקהל הלקוחות שלהם אדניות בטון במחירים אטרקטיביים. האמת היא, שכל אחד ואחת מאיתנו יכול לרכוש אדניות בטון במחיר לא גבוה וללמוד איך לשלב באדניות אלמנטים אומנתיים.
  2. גודל – מן הסתם ככל שאדנית הבטון גדולה יותר, כך המחיר שלה יהיה גבוה יותר.

המחיר של אדניות בטון נע בין 200-700 שקלים. 

איך ניתן להוזיל את המחיר של אדניות בטון?

ובכן, הדרך הטובה ביותר להוזיל את עלות האדניות העשויות מבטון היא באמצעות רכישה סיטונאית. אם למשל אתם זקוקים לכמות גדולה של אדניות בטון במטרה לעצב חללים גדולים, רכישה סיטונאית תוזיל בצורה ניכרת את עלות הרכישה. לעומת זאת, אם אתם זקוקים רק לשתיים או שלוש אדניות, כמובן שיהיה לכם קשה למצוא אותן במחיר סיטונאים אבל ניתן להשיג מחיר טוב.

מחפשים אדניות בטון? רוצים לשדרג את הגינה או המרפסת שלכם ולהפוך את החלל למעוצב אסתטי וייחודי? אנחנו במרכז הבטון נשמח לספר לכם שירות ומענה תוך אספקת האדניות בדיוק לפי הצרכים שלכם. צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!