איך מנסרים בטון ומה צריך לדעת

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

בטון משמש אותנו לאינספור צרכים ונראה שהוא חומר הגלם החשוב ביותר בעולם הבניה. דרגת החוזק הגבוהה והאפשרות לצקת אותו כמעט בכל מקום ובכל צורה, הופכים אותו למרכיב המרכזי במרבית המבנים.

נשמע טוב אך מה עושים כשצריכים לשבור קיר בטון או לקדוח חור? המשימה יכולה להתגלות כמורכבת במיוחד וכל ניסיון לבצע אותה בכלי עבודה מוכרים פשוט לא יעבוד.

אז מה עושים? הכירו את השירות שנועד לחתוך בטון ולתת מענה לכל אותם תרחישים שבהם צריך להוריד קיר בטון שלם או חלק ממנו ואפילו במקרים מסובכים יותר שבהם נדרשים לחתוך גג בטון או אפילו להרוס מבנה שלם.

 

איך מנסרים בטון?

ניסור בטון הוא תהליך שנועד לחתוך את הבטון ולא לשבור אותו. הסיבה לכך היא שאם עובדים עם הכלים המתאימים, ניסור של בטון הוא הרבה יותר יעיל מניסיונות שבירה.

מעבר לכך, שבירה של בטון יכולה להתגלות כבלתי אפשרית ובנוסף אפילו לגרום לזעזועים ולנזק לשאר חלקי המבנה.

ניסור מדויק של בטון יאפשר לנתק את החלקים הרצויים באופן מהיר ויעיל ובלי לגרום לנזקים.

הניסור של הבטון מתבצע באמצעות מסורים חשמליים גדולים כשעיקרון ההפעלה שלהם מבוסס על מנוע חזק במיוחד שמסובב דיסק מתכת משונן שנועד לחתוך את הבטון.

מאחר שהבטון והברזלים שבתוכו כל כך חזקים, נהוג לצפות את הלהב של המסור בשכבה של שבבי יהלום אשר יוצרים משטח חזק ועמיד יותר מהבטון וכזה שיכול לחדור אותו בקלות יחסית.

 

כמה עולה לחתוך בטון ומה צריך לדעת?

מחיר חיתוך של בטון מתחיל בכמה מאות שקלים ועולה ככל שהעבודה מורכבת וגדולה יותר. יחד עם זאת חשוב לציין שהמחיר בדרך כלל מחושב לפי מטר חיתוך כך שככל שיש לכם יותר שטח שזקוק לניסור, ככה המחיר למטר יכול לרדת.

כמובן שישנן עבודות עם מחיר קבוע מראש כמו ניסור של קיר בטון לפתיחת חלון או דלת כשהמרכיב העיקרי בעלויות הוא גודל החלון או הדלת.

חשוב לציין שכאשר מקבלים הצעת מחיר לניסור בטון יש להבין מה בדיוק היא כוללת והאם יש אלמנטים שמצריכים תשלום נוסף. בניגוד לעבודות אחרות, כשחותכים בטון, הצורך בפעולות נוספות נפוץ מאוד. זה יכול להיות מנוף גבוה שצריך לשכור כדי לנסר גג או מרפסת בטון, טרקטור לפינוי חלקי חומת בטון שמנסרים ואפילו הפסולת שחייבים לרסק ולפנות אותה אל אתרי פסולת שנועדו לשם כך.

מדובר בפעולות שיכולות להתגלות כיקרות אפילו יותר מהניסור עצמו ועל כן חשוב להבין אם השירות שאתם מקבלים במסגרת הצעת המחיר כבר כולל את כל הפעולות הנדרשות.

 

כך תבחרו מנסר בטון מומלץ

ניסור בטון יכול להיות מורכב ואפילו מסוכן לאור העובדה שחלקי בטון כבדים נופלים ושיש צורך בהפעלת כלי עבודה מסוכנים.

לכן חשוב להזמין מנסר בטוןן מקצועי שערוך לבצע את העבודה לשביעות רצונכם ושגובה על כך מחיר הוגן. הדרך להזמנת מנסר בטון מומלץ עובדרת דרך מספר נקודות פשוטות:

  1. בדקו המלצות של לקוחות קודמים.
  2. השוו מספר הצעות מחיר כדי לוודא שההצעה שקבלתם הוגנת ומשקפת את העבודה.
  3. וודאו שהמנסר בקיא בסוג העבודה המבוקשת ושהוא מנוסה בכך.
  4. יש לשמור על כללי בטיחות לרבות שימוש בציוד מגן, עבודה עם קונסטרוקטור וכיוצא בזה.
  5. דרשו הצעות מחיר שכוללות את כל המרכיבים לרבות הפינוי של הבטון אל אתרי פסולת בנייה.

שמירה על 5 הכללים הפשוטים האלה תעזור לכם למצוא מנסר מומלץ במחיר הוגן ולנסר כל בטון באופן בטוח ומשביע רצון.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!