אפשרויות לשיקום נזקי מים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

נזקי מים יכולים להיות הרי אסון. בפרט כאשר מדובר על נזקים מצטברים, כפי שקורה בפועל. השילוב של יסודות רעועים לצד הזנחה מתמשכת מייצרים תשתית מושלמת ליצירת הרס עמוק ושורשי למבנה ולתשתיות, מה שמשפיע בתורו גם על בריאות הדיירים. נזקי מים מצטברים גורמים לנזקים ברמות שונות וחשוב להבין שנזילה, כבר מראשיתה מתחילה לייצר נזק משמעותי.

 

בדיקת רטיבות היא עניין למומחים בלבד, וזאת לאור הקושי הגדול שכרוך באיתור מקור הנזילה. מטבע הדברים, ללא איתור מקור הנזילה, לא תהיה שום תועלת בשיקום נזקי מים שישובו במהרה ויחזרו לחלחל, להרוס את מה ששוקם ולהעמיק את הנזק למבנה ולסביבה שלו. נזקים של נזילה גדלים ומעמיקים וכוללים שפע של פגיעות שונות, החל מרטיבות ועובש חיצוני ופנימי, ריקבון, פגיעה מהותית בצנרת ובחיפויים ופגיעה בבריאות. חשוב לדעת שנוכחות במקום שיש בו רטיבות לאורך זמן פוגעת במגוון דרכים ואופנים בבריאותו של האדם ומאחר ומקור הנזילה הוא לרוב פנימי וחבוי, אין יכולת להגיע אליו בעין בלתי מזוינת. לכן על מנת להבטיח טיפול אמיתי של הבעיה ולא רק חיפוי שעל פני השטח חשוב מאד להזמין אנשי מקצוע הן במקרים שבהם מבצעים בדיקת תחזוקה ובפרט כאשר מדובר בבעיה קיימת וגלויה.

 

אם בכל זאת חשקה נפשכם בביצוע בדיקות תחזוקה ובכל זאת אתם רוצים לקחת אחריות ולהיות בקיאים במה שאתם כן יכולים לבצע אז חשוב קודם כל ולפני הכל לבצע מעקב תקופתי אחרי שעון המים שלכם, כן להשוות לשכנים, הוא יוכל לספר אם קיימת נזילה. עוד חשוב לשים לב לקיומה של רטיבות בתוך כל איזורי הבית וגם מחוצה לו, מעבר לכך, הקפידו לבצע בדיקות תקופתיות של בקרת איכות, כן בדיקות מקיפות לפני שאתם עוברים דירה וכן, כשאתם נכנסים לדירה חדשה מקבלן.

 

שיפוץ זו לא מילה גסה

למרות ששיפוץ הוא אחד מחלונות הזמן הנפוצים ביותר שבהם מבצעים בדיקות לאיתור נזילות, כדאי לדעת שלא מומלץ להמתין לשיפוץ התקופתי כדי לשקם נזילת מים שיכולה להצטבר להפוך להיות מפגע של ממש. הקפדה על תחזוקה ובדיקות שגרתיות יבטיחו שהיקף הנזילות באם תמצאנה לא תספקנה להגיע לממדי ענק והשיקום יסתכם בתיקונים קוסמטיים בלבד. אחרת ובמידה ותיווצר הזנחה לא יהיה מנוס מהחלפה של החלקים שניזוקו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!