גרנוליט לחצר מחיר

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

עבודות גרנוליט מתאימות למרחבים חיצוניים ובשנים האחרונות אפשר לראות את החומר משתלב גם בתוך המבנים. מדובר על שילוב של בטון עם אבנים קטנות או חלוקי נחל שיוצקים באופן מדויק באזור הרצוי. לפני היציקה יש לתחם את האזור ובעזרת תיחום זה אפשר ליצור שבילים, רחבות, צורות גיאומטריות ושלל עיצובים.

כיוון שיש דרכים שונות לרצף את החצר או המתחם החיצוני, אנחנו יכולים לתהות על היתרונות של הגרנוליט. החומר מתאים לריצוף של מגוון רחב של משטחים. ניתן ליישם אותו במהירות וגם עבודות שנראות מורכבות ייקחו זמן קצר במיוחד. בסיום העבודה יש לאטום את המשטח ולאחר מכן אין כל צורך בעבודות תחזוקה מיוחדות. כל היתרונות הללו גורמים לרבים מאיתנו לחפש מידע אחר גרנוליט לחצר מחיר.

ממה מורכבת העלות של העבודה

רגע לפני שנבקש הצעת מחיר כדאי שנבין מהם המרכיבים שיכולים להשפיע על הצעת המחיר שנקבל מאנשי המקצוע:

החומר

חומר עצמו יש עלויות. אנחנו יכולים לבקש ליצור גרנוליט שמורכב מאבנים קטנות או חלוקי נחל. אנחנו יכולים לבקש שהמראה יהיה בצבעים שונים. עלינו לדעת כי לכל בקשה יכולה להיות עלות שונות ויכולים להתייעץ עם החברה המבצעת כיצד הכי נכון לעשות את העבודה ולשתף גם במסגרת התקציב כדי לקבל את הפתרונות הטובים ביותר.

בקטגוריה זו יש להתייחס גם לגודל השטח ולדעת שלפעמים שטחים גדולים יהיו זולים יותר למ"ר לעומת שטחים קטנים וזאת כיוון שיש עלות להגעה לשטח. מרכיב ההובלה של החומר יכול להיות זהה בשטחים קטנים וגדולים ולכן לייקר במעט את העבודה אם היא קטנה מאד. 

ראו גם: שק בטון, משאבת בטון מחיר.

גרנוליט לחצר מחיר

העיצוב

כפי שציינו, ניתן לבצע שלל עבודות ועיצובים בעזרת גרנוליט לחצר. אנחנו יכולים ליצוק את החומר על כל המשטח ויכולים ליצור צורות גיאומטריות שונות. כדי להצליח ליצור את הצורות הגיאומטריות יש לתחם את השטח (ליצור מעין אמבטיה שלתוכה יצקו את החומר). התיחום דורש עבודה נוספת וככל שיש יותר אלמנטים, ייקח יותר זמן לבצע את העבודה.

אפשר להגיע לעיצובים מרשימים בתקציב משתנה. אנחנו יכולים לפנות לחברה המבצעת ולשמוע ממנה על האפשריות שעומדות לרשותנו ולהשוות בין עיצובים שונים מבחינת העלויות.

ניסיון

לעתים ישנו הבדל בין חברה אחת לאחרת רק בשל הניסיון שלה. אנחנו לא רוצים שהעבודה תתבצע על ידי אנשים שלא ביצעו אותה בעבר, אך גם לא רוצים לקבל הצעת מחיר גבוהה מדי שמבוססת רק על ניסיון החברה. עלינו לחפש חברה הוגנת שתציע לנו גם ניסיון קודם וגם מחיר הגון.

יש לשים לב כי חברות מנוסות יודעות מה נדרש מהן כדי לבצע את העבודה. לכן לא פעם נקבל הצעת מחיר מדויקת יותר, בלי שינויים בהמשך הדרך, מחברות ותיקות בתחום.

גרנוליט לחצר מחיר שבילים ורחבות

החישוב של המחיר נעשה על פי מ"ר. החברה תחשב את השטח, תבחן את העיצוב שאנחנו רוצים ליצור, את סוג החומר שמוצא חן בעניינו ובהתאם תוכל לספק הצעת מחיר. מבחינתנו, חשוב מאד שההצעה תכלול את כל המרכיבים. עלינו לוודא שאין תוספות שונות שלא ברורות לנו וכמו כן כדאי לבדוק מתי העבודה עומדת להתבצע ושהיא לא תעכב פעולות אחרות שאנחנו מעוניינים לעשות באזור.

עבודות גרנוליט מתאימות ליצירת שבילים, רחבות ויכולות להתבצע על שטחים רחבים מאד או מינימליים. החברה המבצעת צריכה לבצע עבודה מדויקת גם מבחינת הנראות וגם מבחינת השימוש בחומרים הנכונים. כדי לקבל הצעת מחיר רלוונטית עבור הבקשות שלנו, נוכל לפנות אל המרכז לבטון הישראלי ולשמוע יותר על האפשרויות שעומדות לפנינו.

עשוי לעניין אתכם: בטון מוחלק לגינה.

גרנוליט לחצר – מענה על שאלות נפוצות

המרחב החיצוני הוא חלק בלתי נפרד ממרחב המחייה ובמיוחד במדינת ישראל. הארץ שלנו זוכה לימים ספורים של גשם, מה שגורם לנו לשהות יותר זמן בחוץ. בשנים האחרונות אנו יכולים לראות שינוי בכל הנוגע לעיצוב החלל החיצוני והיום אנחנו יכולים לראות מרחבי עבודה שכל שמגביל אותם הוא סככה בלבד, ללא קירות ותיחום.

כאשר אנחנו חושבים על עיצוב המרחב, עלינו להתייחס לפרטים רבים ואחד מהם הוא ריצוף החצר, השבילים והמתחמים החיצוניים. גרנוליט לחצר היא אחד החומרים שישמשו אותנו. היא מאפשרת לנו ליצור שלל עיצובים וצורות ולשיטה זו יש יתרונות רבים. בכתבה זו נעבור על השאלות הנפוצות הנוגעות לשיטה ולעיצוב.

מהן אבני גרנוליט?

החומר "גרנוליט" הוא ערבוב בין בטון לבין אבנים קטנות או חלוקי נחל. כדי ליצור את המראה המבוקש, יש ליישר את המשטח המיועד לעבודה, לתחם אותו (כדי שהחומר יישאר במקום המיועד) ולצקת את הבטון והאבנים. בסיום העבודה יש לגרד את השכבה העליונה ולהשאיר מראה של אבנים קטנות. בפועל, לא נראה את הבטון אלא מראה של אבנים שבחרנו מראש.

אילו עיצובים אפשר ליצור עם גרנוליט לחצר?

אחד המאפיינים של החומר הוא אפשרויות העיצוב שלו. האפשרויות רבות ויש שיאמרו שבלתי מוגבלות. ניתן ליצור שבילים, שטחים ובתוכם ליצור עיצובים מגוונים. ניתן לבחור באבנים קטנות או בחלוקי נחל, צבעים מעניינים וליצור צורות גיאומטריות. יש לתכנן את העיצוב מבעוד מועד כך שהעבודה תתבצע ברציפות ובדיוק רב. חברה המתמחה בתחום תיצור עבודה מרשימה בכל עיצוב שנבחר. כדאי לבחון מראש עיצובים שונים, להתייעץ ולבחון כל רעיון, גם אם הוא לא נחשב לנפוץ.

ממה מורכבת עלות הגרנוליט?

עלות הגרנוליט מורכבת מעלות החומרים ועלות העבודה. ככל שהעבודה מורכבת יותר מבחינת העיצוב והצורות שנרצה ליצור, כך ייתכן שהעלות תהיה גבוהה יותר. עלות החומר יכולה להשתנות ונקבעת בהתאם לעיצוב שנרצה ליצור. ניתן להתייעץ עם החברה המבצעת ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר למרחב. כמו כן, בכל הנוגע לבחירת אנשי המקצוע אין להתפשר על מקצועיות וניסיון, גם אם אלו יהיו מעט יקרים יותר מאנשי מקצוע מתחילים.

אילו עבודות תחזוקה נדרשות בהמשך הדרך?

באופן כללי אחד היתרונות של הגרנוליט לחצר הוא העובדה שאין צורך לבצע עבודות תחזוקה. ביישום נכון של העבודה, אפשר ליהנות מהתוצאות לאורך זמן. החומר עצמו עמיד בפני שחיקה ולכן המראה לא משתנה עם השנים וההשקעה הראשונית משתלמת. חשוב לשים לב כי החברה המבצעת תעבור את כל השלבים ותדאג לשים חומר מגן על הגרנוליט כך שלא נצטרך לבצע פעולות תחזוקה שונות.

ראו גם: יציקת בטון בחצר.

מהם החסרונות של הגרנוליט?

החיסרון הגדול ביותר של גרנוליט לחצר עשוי לבוא לידי ביטוי אם יהיו בעיות תשתית מתחת למקום שרוצף. אם הגרנוליט מונחת מעל תשתיות כמו צנרת המים ותהיה בעיה כמו נזילה אשר דורשת את ההרמה שלו, נצטרך לשבור את המשטח. חיסרון נוסף יכול להיות שבירה של המשטח, אך רק במידה ומלכתחילה העבודה לא בוצעה בדרך טובה. בחירה באנשי מקצוע מנוסים פותרת את החיסרון השני.

מדוע חשוב לפנות לחברה המתמחה בתחום?

כאשר אנו שומעים על עבודות גרנוליט, אנחנו יכולים לחשוב שכל קבלן יוכל לבצע את העבודה. בפועל, אין מחיר לניסיון ויש חשיבות רבה לעבודה מקצועית. המרכז לבטון מבצע עבודות גרנוליט לחצר ועבודות בטון נוספות ומגוונות. זה המקום שלנו להתייעץ, לבחון את האפשרויות העומדות לרשותנו, ליהנות מאנשי המקצוע המנוסים ומתוצאה מרשימה שנשמח לראות בכל יום לאורך שנים רבות.

עשוי לעניין אתכם: צמנט בורד עמיד למים, אדניות בטון גדולות.

גרנוליט לחצר מחיר

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

פינוי דירה מהיר ויסודי במחיר המשתלם ביותר – שי פינוי דירה

כאשר מתכננים פינוי דירה, המחיר הוא לעתים קרובות שיקול מכריע בבחירת חברת הפינוי. עם זאת, חשוב לא להתפשר על האיכות והמקצועיות לטובת מחיר נמוך יותר. המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון בין עלות לתמורה, ולבחור חברה שמציעה שירות מעולה במחיר הוגן וסביר.

השגת הגימור המושלם: החלקת בטון לבתים פרטיים

כשמדובר בבתים פרטיים, האופן שבו משטח בטון נראה ומרגיש יכול לעשות הבדל גדול. החלקת בטון לא רק משפרת את האסתטיקה של החלל אלא גם משפרת את עמידותו ואורך חייו. השקעה בהחלקת בטון לבית הפרטי שלכם יכולה להשתלם בטווח הארוך, שכן היא מספקת גימור מלוטש ומצוחצח המוסיף ערך מוסף לנכס שלכם.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!