החלפת דלתות ארונות חשמל 

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אחד הטרנדים החמים בעולם שיפוץ הבנין בשנים האחרנות הוא שיפור ארונות החשמל הישנים בבנין. זהו צעד חשוב, הכרחי וכדאי שישפר גם את האסתטיקה של הבניין וגם את המצב הבטיחותי שלו. בבניינים רבים בישראל קיימים ארונות חשמל מעץ, ומומלץ מאד לעשות את המהלך המתבקש ולהחליף אותם לארונות חשמל ממתכת. זהו צעד נפוץ וחיוני במבנים מסוגים שונים. אז מה בעצם היתרונות בארונות מתכת ולמה הם עדיפים בהרבה על ארונות מעץ? האם הם באמת יפים יותר ועמידים יותר? בואו נצלול. 

 

ארונות חשמל ממתכת בטיחותיים יותר 

הדבר המרכזי שצריך לחשוב עליו בכל מה שקשור לבניין הוא הבטיחות פנו לחברת היחידה לארונות חשמל מפלדה . בטח ובטח כאשר מדובר בחומר כה חיוני וגם מסוכן כמו חשמל. אי אפשר להסתדר בלי חשמל לאורך יותר מכמה שעות, והכלים הנמצאים בתוך הבניין לשימורו והעברתו צריכים להיות ברמה הגבוההה ביותר. כאשר מתכננים ארונות חשמל הבטיחות צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות. בארונות אלו קיימת סכנת התלקחות במיוחד כאשר הרכיבים ישנים. בעוד שדלתות של ארונות מעץ יכולות להתלקח בקלות מהניצוץ הקל ביותר בארון החשמל, דלתות של ארונות ממתכת הרבה יותר עמידות, קל וחומר כשהם עומדים בכל התקנים. החלפת ארונות עץ לארונות מתכת יכולה ממש למנוע שריפות ולהציל חיים, הדלתות לא יתלקחו גם במקרה שריפה והן יספקו מעטפת הגנה מרבית. 

 

ארונות חשמל ממתכת נראים טוב יותר 

יש משהו ארטקטיבי בעץ, שנותן לארון החשמל מראה 'מהודר' יותר. אבל כל מי שיש לו ארון חשמל מעץ יודע שיש להם נטייה להתבלות ולהתיישן. הם מתחילים להתקלף, הם נשברים, הם מתפוררים ובאופן כללי נותנים לחדר המדרגות אווירה של הזנחה והתיישנות. ארונות חשמל ממתכת מן הצד השני לא מתבלים כמעט כלל ומחזיקים כמו שצריך במשך שנים רבות. הם יישמרו לאורך השנים ואינם דורשים תחזוקה. בנוסף הם נותנים לבניין מראה מודאני ומעוצב. 

 

מה המחיר של ההחלפה? 

ברוב המקרים המחירים של ארון חשמל מעץ יהיה גבוה יותר, ובנוסף הוא גם דורש תחזוק שגם הוא כרוך בהוצאה כספית מסוימת וגם מעצבנת יותר מאשר התקנה שהיא הוצאה חד פעמית. גם אם ההוצאה הראשונית של ההחלפה תהיה גבוהה יותר, עדין תצליחו לחסוך כסף מכיוון שאין יותר החלפת ארונות עץ זה בזה ותחזוקה שוטפת שלהם. 

 

הבטיחות מעל הכל 

ארונות מתכת מיוצרים בתקנים המודרנים ביותר ומתוך מחשבה רבה. הם מגיעים עם מנגנוני נעילה מתוחכמים בדלתות ומקטינים את הקלות בפתיחת דלתות הארונות, כך שהארונות הרבה יותר בטוחים לשימוש ורחוקים מהישג ידם של ילדים.  מלבד הגישה לארון, הדלתות סגורות הרמטית על ידי שימוש במשקוף כפול. המשקוף החיצוני תוחם את הארון ותורם לעיצוב הכללי בעוד שהמשקוף הפנימי סוגר אותו הרמטית מבפנים. כך גם במקרה ומתלקחת דליקה בתוך הארון, האטימות שלו תמנע ממנה להתפשט, על ידי כך שהעשן יצטבר בארון, יחנוק את האש ויכבה אותה.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!