המדריך לבחירת קבלן ניסור בטון מוצלח

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

נקדים ונסביר, מהו ניסור בטון?

בטון הוא חומר בניה חזק ויציב מאוד, ועל כן נעשה בו שימוש רב בעולם הבניה. כאשר עולה צורך לעשות שינויים במבנה העשוי מבטון, יתרון החוזק הופך להיות חיסרון מבחינת הקלות שבה ניתן ליצור בו שינויים.

ניסור בטון הינו תהליך שבו חותכים בבטון באמצעות כלים ייעודיים אשר מסוגלים לחתוך אותו בקלות יחסית ובאופן מדויק ומהיר. 

ישנה חשיבות רבה לביצוע החיתוך בבטון באמצעותם כלים מדויקים ומתאימים, שכן ביצוע עבודה לא מדויקת יכול לגרום לנזקים שבמקרה הטוב יצריכו ביצוע תיקונים, ובמקרה הרע יביאו לפגיעה בחוזק המבנה. 

 

איך מתבצע ניסור בטון ביהלום?

ניסור בטון ביהלום הינו טכניקה בה נעשה שימוש בדיסק פלדה חזק במיוחד, כאשר הלהבים מצופים בשבבים של יהלומים תעשייתיים קשיחים במיוחד. כל אלה, מקנים לדיסק עוצמה רבה אשר מאפשרת ביצוע של עבודת ניסור מדויקת, סימטרית ונקייה.

מכיוון שהעבודה עם הדיסק מאוד מדויקת, ניתן לבצע את החיתוך במהירות רבה יחסית ועם הרבה פחות רעש ולכלוך מאשר בטכניקות האחרות. ניתן לעשות שימוש בניסור בטון ביהלום בכל משטח בטון והוא מסוגל לחתוך גם משטחים עבים במיוחד, שבהם שימוש בטכניקות אחרות עלול לגרום לנזקים ולשברים. 

 

מתי נרצה לנסר בטון?

  • פתיחת חלון בקיר בטון – במקרים שבהם נרצה ליצור חלון בקיר בטון בו לא קיים חלון, או במקרה שבו קיים חלון שיש להרחיב אותו. 
  • פתיחת פתח עבור דלת – יתבצע כאשר יש צורך ליצור דלת שתחבר בין שני חללים אשר מופרדים באמצעות קיר בטון. בנוסף, יידרש כאשר נרצה לפתוח דלת בקיר חיצוני או לפתוח פתח בגדר העשויה מבטון.
  • ניסור תקרה מבטון – יתבצע כאשר נרצה לפתוח פתח לצורך הוספה של ארובה או קולט אדים בבית קיים, או כאשר נרצה להוסיף קומה לבית פרטי. 
  • ניסור רצפה – יתבצע כאשר נרצה להוסיף גרם מדרגות בין שתי קומות בבניין מגורים או בין שתי קומות בבית פרטי שנוספה לו קומה.
  • יצירת תעלות עבור תשתיות – ניסור בטון יתבצע גם כאשר קיים צורך ליצור פתחים למעבר של תשתיות חשמל, אינסטלציה, מים וביוב.

בכל אלה, קיימת חשיבות רבה ליצירה של צורה מוגדרת, מדויקת וסימטרית, ולכן ניסור בטון ביהלום יהיה הפתרון המיטבי.

 

איך בוחרים קבלן ניסור בטון עם המלצות

על מנת שניסור בטון אכן יבוצע בצורה יעילה, מהירה ובטוחה, חשוב לבחור בחברת ניסור בטון מנוסה שמבצעת שירותי ניסור וקידוח בטון באופן שגרתי. 

ודאו שמדובר בחברה שמאחוריה עבודות רבות שבוצעו בהצלחה. בקשו לראות עבודות שבוצעו על ידם באזורים שונים בארץ, ניסור בטון בעיר כמו תל אביב למשל יהיה מעט שונה מניסור בטון בעיר כמו ירושלים, וכן המלצות של לקוחות מרוצים. בנוסף, בקשו לקבל הסבר שלבי התהליך השונים על מנת לוודא שהוא מבוצע באופן מקצועי, וכולל תכנון הנדסי לשמירה על חוזקו של המבנה. לא פחות חשוב, וודאו מול החברה שהיא עושה שימוש בכלים מקצועיים ומדויקים, כאשר כאמור, ניסור בטון ביהלום ייתן את התוצאות הטובות והמדויקות ביותר.

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!