התקנת לוחות סולארים בגג בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

בטון הוא אחד החומרים המפתיעים ביותר למטרות בניה. פעם הוא שימש בעיקר ליציקת יסודות ועמודים ולהקמת מקלטים, אך לא עוד. כיום הוא משמש לצרכים דקורטיביים, אפשר להשתמש בו לטובת חיפוי ומרצפות, ליציקת גגות והקמת אלמנטים מרהיבים נוספים. אם בבית שלכם ישנו גג בטון או שאתם רוצים ליצוק גג שכזה, באותה ההזדמנת כדאי לשקול התקנה של לוחות סולאריים. נסביר איך עושים את זה ולמה זה כדאי. 

קבלנים, רבותי וגבירותיי, קבלנים 

בענף הבניה עומדים לרשות הציבור הרחב קבלנים מסוגים שונים. לטובת התקנת גגות בטון, ליישום יציקות או לחיפויים מבטון מוחלק, יש לפנות לקבלני בטון מנוסים. לעומת זאת, כאשר עומדת על הפרק התקנת מערכות סולאריות, הטוב ביותר יהיה לפנות לקבלנים מוסמכים בתחום הסולארי. זה מאוד מקובל בענף הבניה שקבלני משנה שונים, מעורבים בפרויקט נתון. אך לפני שתיגשו לקבלנים, תשוחחו עימם ותיגשו להגדרת תקציב או להכנת כתב כמויות, שימו לב לעוד כמה דגשים חיוניים להלן. 

מדוע כדאי לוחות סולאריים בגג בטון

בכל מבנה, פרטי או בית משותף, החלק החשוף ביותר לשמש הוא הגג. ובארץ שבה הקיץ נמשך כמעט לאורך כל השנה, צריך למצוא שיטות להפוך את השמש למשאב. כיום, כאשר הטכנולוגיה הסולארית התפתחה כל כך, אפשר להצביע על כמה סיבות ויתרונות, מדוע כדאי להוסיף לגג בטון, לוחות סולאריים (נקראים גם לוחות פוטו וולטאים). 

  1. לוחות סולאריים חדשניים יכולים להפיק חשמל לשימוש עצמי. 
  2. חשמל עודף ניתן למכור לחברת החשמל. זאת אומרת שהגג שלכם מזרים לכם כסף בכל חודש מחדש. אפשר לומר שזו השקעה מניבה ורווחית ביותר. 
  3. חשמל סולארי הוא חשמל נקי וירוק. בניגוד למקורות מזהמים כמו פחם או נפט, חשמל מהשמש לא פולט פחמן דו חמצני ומזהמים אחרים לאוויר. 
  4. מבנה שעליו הוקמה מערכת סולארית, שווה יותר. זה מעלה את הערך של הבית הפרטי או של הדירות בבניין משותף. 

האם מסובך להתקין את המערכת הסולארית על גג בטון 

על פי רוב, התקנת המערכת תתבצע לאחר שהגג מוכן, יצוק, יציב. ברגע שהתשתית קיימת, וחברת ההתקנות מגיעה אליכם, התהליך בדרך כלל מובנה, ידוע מראש וברור. משך ההתקנה תלוי בגודל הגג ובמספר התאים הפוטו וולטאיים. מקובל כי ההתקנה אורך בין יומיים שלושה לבין שבוע, לא מעבר לכך. 

מנוף מניף את כל המרכיבים הדרושים אל הגג, לקראת ההתקנה. המתקינים הם לא המתכננים של המערכת אלא צוות שהוכשר לכך ויש לו ניסיון והסמכה בעבודות גובה ובפרט בהתקנות על גגות. בהתקנה מקימים ארון חשמל, קונסטרוקציה לפנלים, ממיר וכיוצא בזה. מחברים את הכבלים הנדרשים ולבסוף מתקינים את הפנלים עצמם. בגמר ההתקנה משלימים את בדיקות התקינות ורואים שהכל פועל ומתפקד כמו שצריך ועל פי התוכנית. חיבור למערכת החשמל נעשה על ידי חשמלאי מוסמך. 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!