כיצד לתלות את הטלוויזיה בבית?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בעיצוב הבית הוא טלוויזיות תלויות. הם לא רק אסתטיים אלא גם דרך טובה לנצל את השטח שאחרת היה מבוזבז. טלוויזיות תלויות הן דרך מצוינת להפיק את המיטב מחלל המגורים שלך. אתה יכול לתלות אותם מעל האח שלך, על הקיר או אפילו על התקרה. הכל תלוי מה מתאים לך ומה אתה רוצה לעשות עם הסלון או חדר השינה שלך. אנחנו יודעים שהטלוויזיות נעשות רזות יותר ויותר. אבל מה אם הטלוויזיה שלך לא מותקנת על הקיר?

הנה כמה טיפים כיצד לתלות את הטלוויזיות שלך מבלי לשבור את הכסף

1. השתמשו בווי פקודה ווי פקודה עובדים היטב עבור טלוויזיות קלות משקל, אבל הם לא יוכלו להחזיק טלוויזיה כבדה יותר. אם יש לך טלוויזיה כבדה יותר, השתמש בווים או ברגים כבדים במקום זאת.

2. השתמש בחוט – אתה יכול להשתמש בחוט כפתרון מאולתר על ידי הצמדתו לחלק האחורי של הטלוויזיה שלך ואז תלייתו על מסמר או בורג בקיר כשהקצה השני של החוט כרוך סביבו. החוט צריך להיות ארוך מספיק כדי שלא יהיה מתוח מדי כשאתה תולה את הטלוויזיה אבל גם לא

טלוויזיות תלויות הופכות פופולריות יותר בבית. הם עוזרים לפנות מקום ולספק חוויה קולנועית יותר. חלק זה יחקור את מקרי השימוש של טלוויזיות תלויות, כיצד ניתן להרכיב אותן והיתרונות שהן מספקות. טלוויזיות תלויות הן דרך מצוינת לפנות מקום על הקירות שלך וגם לגרום להם להיראות נקיים יותר. הם גם חלופה טובה למעמדי הטלוויזיה המסורתיים. טלוויזיות תלויות הן דרך מצוינת לחסוך במקום. ניתן לתלות אותם מהתקרה או להרכיב אותם על הקיר. הצעד הראשון הוא למדוד את השטח שעומד לרשותכם לטלוויזיה ולוודא שהוא מתאים לחדר שלכם. תצטרך להחליט אם אתה רוצה לתלות אותו מהתקרה או להרכיב אותו על הקיר. לאחר שהחלטת היכן אתה רוצה את הטלוויזיה שלך, ואז למדוד את המרחק בין המקום הזה למקום שבו נמצא שקע החשמל שלך. אם אתה תולה אותו מתקרה, אז מדוד כמה גבוה אתה רוצה אותו וודא שיש מספיק מרווח לכבלים ולציוד.

טלוויזיות תלויות

טלוויזיות תלויות הופכות פופולריות יותר בשנים האחרונות. אנשים שרוצים לתלות את הטלוויזיה שלהם על הקיר במקום להניח אותה על הקרקע או על שולחן, הם משתמשים במגוון תושבות וסוגריים. הסיבה העיקרית לכך היא שטלוויזיות תלויות חוסכות מקום, וזה תמיד במחיר מובחר ברוב הבתים. אתה יכול גם ליצור אזורי צפייה שונים על ידי תליית הטלוויזיה שלך בגבהים שונים. הדרך הטובה ביותר לתלות טלוויזיה היא למצוא את החתיכים בקיר ולהשתמש בפלס כדי לוודא שהוא ישר. אם אין ניטים בקיר, עדיף להשתמש בערכת עוגן. טלוויזיות מגיעות עם הוראות התקנה משלהן, אבל אם הן לא עוקבות אחר ההוראות האלה, הן עלולות להגיע לטלוויזיה עקומה. חשוב גם לא לתלות טלוויזיות גבוה מדי או נמוך מדי, כי זה יכול לגרום לבעיות בזוויות צפייה ומאמץ בעיניים.

טלוויזיות תלויות הן דרך מצוינת להתאים לצרכי החלל שלך. אתה יכול לתלות אותם על הקיר או על התקרה, בהתאם להעדפה שלך. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למדוד את גובה הטלוויזיה שלך ולרכוש תושבת הרכבה שתתאים לה. תושבות הרכבה מגיעות בשני סוגים: אחת שמוצמדת לגב הטלוויזיה ואחת שמתחברת לקיר. האפשרות השנייה עדיפה כי היא מספקת יותר יציבות במקרה של רעידת אדמה. לאחר שתרכיב את התושבת שלך, הגיע הזמן להרכיב את הטלוויזיה שלך. ודא שאתה יודע היכן אתה רוצה אותו לפני שתתחיל להרכיב אותו כדי שלא יהיו הפתעות כשתסיים!

רוצים עזרה בתליית טלוויזיה? השאירו פרטים באתר בכתובת: assaf-audio.co.il

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!