כך מנסרים בטון ב-2022

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לא פעם עולה צורך בניסור בבטון. הבטון הוא החומר הכי חזק והכי קשיח המשמש כיום בעולם הבנייה ועל כן כל שינוי שאנחנו רוצים לעשות בבטון מחייב אותנו לעשות שימוש במכשירים ובכלים חזקים שייתנו את המענה ויצליחו ליצור את הניסור, החיתוך או הקידוח בבטון.

חשוב להבין שישנה חשיבות קריטית לבחירה בכלי החיתוך הנכונים. ברגע שהחיתוך נעשה בצורה שאינה נכונה או בכלים הלוא מתאימים, הרי שהתוצאה היא דבר ראשון לא מדויקת ועל כן היא דורשת אחר כך תיקונים ושיפוצים כדי להשלים את החיתוך ולשפץ ולהשלים את הנזקים, הסדקים או השברים שנוצרו.

מעבר לכך ישנו סיכון של ממש כאשר הניסור נעשה בצורה לא נכונה, הרי שהתוצאה עלולה לערער את החוזק של הבניין ואף לסכן את יושבי הבית.

איך מנסרים בטון?

אז איך תכלס מנסרים את הבטון? איך עושים את זה בצורה הכי מקצועית וגם הכי מוצלחת? כאן המקום להכיר את הכלים המיוחדים שמיועדים כולם לצורך ניסור בטון.

מסור הבטון הוא למעשה מסור חזק ועוצמתי במיוחד שבנוי ממנוע חזק במיוחד. כך שהוא מסוגל להסתובב במהירות רבה מאוד. מעבר לכך הלהב מצופה בשבבי יהלומים שנכתשו במיוחד לשם כך וזה בעצם עושה את המסור לחד וממוקד כפי שהוא.

בעזרת המסור עם היהלומים ניתן להגיע לתוצאות מקסימליות של חיתוך ממוקד וחד אשר מוביל לתוצאות יעילות בדיוק כפי שהלקוח רוצה.

כך למשל ניתן ליצור דלת בקיר בטון, כך אפשר לפרוץ חלון בקיר קיים וכך גם ניתן להסיר את מסתור הכביסה, להזיז גרם מדרגות ממקום אחד למקום אחר וכך גם אפשר לנסר תקרה או להוריד רצפה ולהגיע לתוצאות מושלמות.

ניסור בטון ביהלום – רק על ידי מומחים

אז הבנתם שהדרך לניסור בטון היא רק על ידי ניסור בטון ביהלום. אך חשוב להבין שאי אפשר להסתפק רק בכלים המקצועיים ולקוות שבכך ניתן יהיה להגיע לתוצאות יעילות. כלומר אם אדם שאין לו את המומחיות ואת הידע בניסור יאחז במסור הבטון, זה לא ממש מבטיח תוצאות טובות. כי חוץ מהכלי המתאים, יש צורך גם בידע מקצועי, בניסיון בתחום הספציפי וביכולת להגיע לניסור מדויק. על כן, חשוב לפנות אל איש מקצוע שיש לו את כל הניסיון הנדרש בתחום יחד עם מיומנות בשימוש בכלי. כל זה יוביל בסופו של דבר לניסור מדויק בדיוק על פי הצורך.

היתרונות של מסור היהלום

למסור היהלום שורה ארוכה של יתרונות.

  • ניסור מדויק – ניסור במסור יהלום הוא ניסור מאוד מדויק המעניק תוצאות מושלמות בדיוק על פי הצורך.
  • ניסור ממוקד – מסור היהלום נשלט מרחוק לאחר שקובעים בעזרת מסילה את מקום הניסור. מה שמוביל לתוצאות ממוקדות בנקודה הרצויה בלי כל סטיה לשום כיוון.
  • ניסור נקי – הניסור נעשה עם זרם מים ששומר על האזור נקי.
מהם שלבי העבודה מבטון מוחלק
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!