מה זה בעצם אנרגיה ירוקה?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

בנייה ירוקה היא תרגול של תכנון, בנייה, תחזוקה ותפעול של בניינים בדרכים שאחראיות לסביבה. בניין ירוק מתייחס בדרך כלל לצרכים של אנשים, כמו גם לצרכי הסביבה. שיטות בנייה ירוקות מוצאות פתרונות לצמצום פסולת וצריכת אנרגיה כדי למזער את ההשפעות הסביבתיות.

כמה מאפיינים משותפים של מבנים ירוקים הם חומרי בידוד בעלי ביצועים גבוהים, מערכות קצירת מי גשמים, אסטרטגיות חימום פסיביות של שמש, אסטרטגיות תאורה טבעית להפחתת תאורה מלאכותית, טכנולוגיות לייצור אנרגיה מתחדשת באתר או רכישת אשראי אנרגיה מתחדשת ממקורות מתחדשים מחוץ לאתר.

צמצום פסולת וצריכת אנרגיה

בנייה ירוקה היא פרקטיקה של תכנון ובנייה של בניינים לקידום יעילות אנרגטית, חיסכון במים ונהלים אחרים בני קיימא לסביבה.

ישנם חומרים חסכוניים ביותר באנרגיה שניתן להשתמש בהם בבנייה ירוקה כגון ציפויים בעלי e-low המפחיתים את העברת החום לבניין או ממנו; חומרי איטום המפחיתים דליפת אוויר; ובידוד עשוי מחומרים ממוחזרים.

היתרונות הסביבתיים של בנייה ירוקה כוללים גם הפחתת פליטת פחמן וזיהום אוויר וניצול טוב יותר של קרקע.

הוכח כי יישום האדריכלות הירוקה יוצר מקומות עבודה לאנשים שאחרת היו מובטלים או חסרי תעסוקה, כגון בעלי מוגבלויות או עבריינים לשעבר.

בנייה ירוקה היא פרקטיקה של בנייה עם עין לקראת קיימות. הוא לוקח בחשבון ארבעה עקרונות עיקריים: שיפור איכות האוויר בתוך הבית, צמצום פסולת הפרויקט, שימוש בחומרים בני קיימא וקידום השימוש באנרגיה מתחדשת.

מטרת הבנייה הירוקה היא להפחית את ההשפעה הסביבתית השלילית שיש לבניינים על המערכות האקולוגיות, על דייריהם ועל כדור הארץ בכללותו.

בנייה ירוקה היא סוג של בנייה שמטרתה למזער את ההשפעה הסביבתית השלילית של מבנים ותשתיות.

בנייה ירוקה אומצה בתעשיות שונות. אלו כוללים:

-בניינים

-תשתיות תעשייתיות ושירותיות

-תשתיות מסחריות ומגורים

-תשתית תחבורה

בנייה ירוקה היא סוג של בנייה ידידותית לסביבה והשפעתה נמוכה. הוא גם בר קיימא ומודע לסביבה.

על מנת לצמצם את ההשפעות השליליות על הסביבה, בנייה ירוקה משתמשת בחומרים ממוחזרים מאתר הבנייה ליצירת מוצרים חדשים, כגון קירוי. זה מצמצם את הצורך בכריית חומרים חדשים וממזער עודף פסולת.

השימוש באור טבעי במבנים מפחית את צריכת האנרגיה, כמו גם שזו דרך טבעית יותר לקבל אור בבניין או במקום העבודה. ניתן להשיג זאת על ידי שימוש בחלונות או בחלונות צוהר למשל.

למידע ופרטים נוספים בקרו באתר https://greenbuild.co.il/

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!