משטחי בטון לבריכה

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מדוע בריכת בטון מומלצת? מה כדאי לדעת לפני שבונים בריכה מבטון? האם יש צורך בהיתר בנייה כאשר בונים בריכה מבטון?

בית עם בריכה הוא החלום הישראלי – היא מאפשרת הנאה מקסימלית מהגינה בימי הקיץ החמים, היא מאפשרת אירוח וספורט ואין ספק שרבים שואפים אליה. כאשר אנשים מעוניינים לבנות בריכה בחצר, בין אם בעת בניית הבית ובין אם בשלב מאוחר יותר, עליהם לבחור מבין סוגים שונים של בריכות. יש בריכות זמניות, בריכות פלסטיק ובריכות מחומרים שונים, ויש את בריכות הבטון הנחשבות למוצר המבוקש ביותר בין הבריכות, מדוע? כדאי להמשיך לקרוא.

מדוע אנשים בוחרים בבריכות בטון?

בניית בריכת בטון מבוצעת בשימוש שכבות בטון. מדובר על הליך הקמה מורכב המצריך ידע וניסיון רב, אך תוצאותיו בהתאם – הבריכה יוקרתית, יציבה וחזקה והיא מחזיקה מעמד עשרות שנים בטיפוח ותחזוקה מותאמים. בניית משטחי בטון לבריכה מצריכה תכנון מוקדם ורבים בוחרים בשיטה זו כיוון שהיא מאפשרת גמישות עיצובית רחבה והתאמה מדויקת לחצר. הבריכה אינה נשחקת לאורך השנים כשם שבריכות מחומרים אחרים נשחקות, אפשר להתאים אותה לתקציב מדויק וליהנות מגימור איכותי במיוחד של קרמיקה או טיח צבעוני. עוד יתרון בולט שיש לבריכות הבטון היא האפשרות להשיג עמם עיצוב שישתלב עם הבית ועם הטבע, מה שלא ניתן להשיג עם בריכות אחרות.

 

איך מקימים בריכת בטון?

הקמת בריכת שחייה מבטון יכולה לארוך מספר חודשים, כל שלב של בניית הבריכה מצריך תכנון מוקפד כמו גם בנייה איכותית. בראש ובראשונה יש לקבל היתר בנייה, הבריכה היא מבנה קבוע והיא מחייבת את אישור הרשות המקומית. בכל רשות יש סטנדרטים שונים לבניית בריכה וכדאי לברר את הנושא לעומק לפני הגשת הבקשה להיתר, כדי שזה יהיה תואם עד כמה שניתן את הסטנדרט המקובל והתוכנית תאושר מהר יותר. יש להגיש את הבקשה עם כל המסמכים הנלווים ולקחת בחשבון שגלגלי הבירוקרטיה עובדים לאט.

לאחר קבלת היתר הבנייה חופרים את הבריכה על פי המידות שנקבעו ואושרו, לאחר מכן קודחים כלונסאות לתמיכה, מכינים תשתית לחשמל וביוב, יוצרים קונסטרוקציה מעץ וברזל המהווים את שלד הבריכה. בשלבים האחרונים יוצרים בטון מדולל, אליו מניחים תשתיות ואז את שכבות הבטון. לאחר שלב זה מתקינים את הצנרת ואת הפנסים, תשתיות כיסוי ותשתיות חימום ובסוף מבצעים יציקת בטון ומבצעים בדיקת הצפה. השלב האחרון הוא כמובן הגימור והחיפוי.

 

כמה עולה להקים בריכת בטון?

יש פרמטרים רבים שקובעים את כעלות הבריכה ולכן לא ניתן לומר מראש כמה עולה בריכה. הדבר תלוי בגודל שלה, בגימור שלה, בחומרי הגלם ואיכותם ואת עומק הבריכה. עם זאת ניתן לומר בחישוב גס כי הקמת בריכה מבטון יכולה לנוע סביב -150,000 שקלים ולהגיע גם לעלויות של 750,000 שקלים.

 

באיזו שיטת טיהור כדאי לבחור?

כשבונים בריכת בטון יש לבחור מראש את שיטת טיהור המים, ויש לקחת בחשבון גם שלאחר הבחירה והבנייה קשה מאוד להחליף את שיטת הטיהור. יש שתי שיטות טיהור – בריכת גלישה ובריכת סקימרים. בבריכת גלישה טיהור המים נישה באמצעות תעלות המקיפות את הבריכה ומעבר של המים במערכת טיהור. השיטה מספקת אסתטיקה גבוהה והליך הטיהור יכול להכיל כמות גדולה של מים, אם זאת, מדובר על שיטה יקרה. בשיטת הסקימרים המתקן מזרים מראש את המים לתוך מערכת הטיהור ופיזור המים בה הוא אזורי בניגוד לשיטת הגלישה בה הפיזור נרחב. עם זאת, זו שיטה זולה וקלה יותר להתקנה ולכן רבים בוחרים בה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!