ניקוי וחיטוי מאגרי מים – מתי צריך לעשות זאת?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

האם המים שאותם אתם שותים על בסיס קבוע פוגעים בבריאותכם? זה אולי נשמע לכם מאוד קיצוני, אך זוהי יכולה להיות המציאות שאיתה אתם מתמודדים. מאגרי מים עשויים להיות מזוהים, כך שאם תשתו מהם זה עלול להיות מצב לא נעים. מהסיבה הזאת ישנו צורך לבצע ניקוי וחיטוי מאגרי מים באופן מקצועי. עם זאת יש מקרים מסוימים שבהם הפעולה הזאת היא בגדר חובה, ומקרים אחרים שהיא בגדר רשות. אז מתי צריך לנקות ולחטא מאגרי מים? הכנו רשימה של מקרים שככל הנראה ידרשו מכם לבצע את הפעולה הזאת. כמובן שאם יהיו לכם שאלות שונות תוכלו לשאול את המומחים שלנו שיספקו לכם תשובה.

 

כאשר המים משנים את הצבע שלהם

פתחתם את אחד הברזים בבית, וגיליתם כי המים שינו את הצבע שלהם? זה הסימן הבולט ביותר שמעיד על כך שהמים ככל הנראה מזוהמים. לפני שאתם בכלל מבררים את הסיבה לעניין, יהיה עליכם לבצע ניקוי וחיטוי מאגרי מים. באמצעות הניקוי היסודי תוכלו להבטיח כי המים שאתם שותים יהיו נקיים. אחרי שתנקו היטב את מאגר המים, תוכלו לחזור לשתות מהמים מבלי שתסכנו את עצמכם. אך ישנה חשיבות לבצע את הפעולה בהקדם כדי למנוע החמרה של המצב. אם תזכרו לבצע את הניקוי בשלב מתקדם זה יכול להיות קצת מאוחר מידיי. הרי כאשר המים מזוהמים, כולם יכולים לשתות מהם, גם כאלה שלא מודעים לעניין הזה.

 

בעת התקנת מערכת מים חדשה

ניקוי וחיטוי מאגרי מים נדרש כאשר אתם רוצים לקבל מים ממערכת חדשה. כך תוכלו להבטיח כי המערכת החדשה תספק לכם מים נקיים שתוכלו לצרוך אותם ללא בעיה. אם לא תנקו את המערכת החדשה, אתם מסכנים את עצמכם ביתר שאת. גם אם המערכת נראית לכם נקייה, זה לא אומר כי זוהי אכן המציאות. מוטב כי תסמכו רק על עצמך בהקשר הספציפי הזה, בטח כאשר בריאותכם נמצאת על הפרק. לא תרצו לעשות מהלך שיתברר בדיעבד כמהלך שסיכן אתכם באופן כזה או באופן אחר.

 

אחרי שמשחררים סתימה 

שחררתם סתימה במאגר המים? השלב הבא אחרי שהמים חוזרים לזרום כמו שצריך יהיה לנקות את המאגר כולו. הרי אתם רק יכולים לתאר לעצמכם עד כמה המאגר מלוכלך, בטח אם לקח זמן לשחרר את הסתימה. כאשר המים עומדים במקום הם מזדהמים, אפילו אם הם היו מים נקיים לפני כן. מהסיבה הזאת ניקוי וחיטוי מאגרי מים בהקשר הזה הוא חובה. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי אינכם מסכנים את עצמכם או את מי ששותה מהמאגר עצמו. איש המקצוע ששחרר את הסתימה לא בהכרח ידע כיצד לנקות את המאגר כמו שצריך. תחפשו איש מקצוע שמנוסה בניקוי מאגרי מים מכל הסוגים ובכל הגדלים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!