סילר לבטון מוחלק

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

סילר לבטון הוא חומר הגנה אשר שומר על תכונותיו החזקות והחיוביות של הבטון. החומר שנראה חזק ועוצמתי יכול להיפגע בשל חשיפה לשמש, לעובש, למים ואפילו ללכלוך. ויתור על שכבת ההגנה של הבטון יכולה להוביל עם השנים לתופעות כמו התפוררות והופעת כתמים. בכל עבודה בבטון יש להוסיף לו שכבת הגנה ולשים סילר. כיוון שקיימים סוגי חומרי הגנה שונים, עלינו לבחור את החומר המתאים לעבודה שבוצעה.

סילר לבטון מוחלק

היתרונות של הסילר

רגע לפני שנבחן אילו חומרים עומדים לרשותנו, נבחן את היתרונות של סילר לבטון מוחלק. הסילר מונע חדירה של כימיקלים, לכלוך, עובש ומים. הוא הופך את הבטון לאטום בפני כל אלה ועוזר לו להתגונן מפני קרינת UV. הוא עוזר לבטון להישאר איכותי ונקי ולכן מונע גם תופעות של ריחות לא נעימים. הוא מונע ממנו להתפורר ולהתפרק ומחזק אותו.

תודות ליכולת החדירה שלו, הוא הופך את הבטון לעמיד בפני קורוזיה ובנוסף, הוא מעניק שכבה אסתטית. הגימור של הבטון יכול להיות חלק לחלוטין או מט, בהתאם לבחירה שלנו. גם כאשר הבטון מוחלק אנחנו יכולים להחליט אם נרצה שהוא יהיה מבריק וחלק במגע שלו או אם אנחנו רוצים לקבל דווקא את המראה המחוספס שלו.

סוגים שונים של חומרים

הסילר הוא חומר שיכול להיות מבוסס על שלושה בסיסים שונים: אפוקסי, אקרילי ופוליאוריתן. החומר האפוקסי יהיה בעיקר בשימושי פנים. הוא אמנם יוצר גימור קשיח ומחזיק מעמד לאורך זמן, אך הוא לא מעניק הגנה חזקה בפני קרינת UV. במידה ויצרנו בטון מוחלק בתוך הבית, נוכל לשקול בחיוב להשתמש בבסיס זה. סוג זה של חומר יכול להיות ברמות איטום שונות וניתן ליצור באמצעותו גימור דקורטיבי מעניין.

החומר האקרילי מתאים לשימוש פנימי או חיצוני. הוא מעלה את רמת העמידות של הבטון בצורה משמעותית, אך נצטרך לבצע עבודת מריחה נוספת אחת למספר שנים. סילר המבוסס על פוליאוריתן מתאים גם הוא לשימוש פנימי וחיצוני והוא מתאים גם לאזורים בהם נעשה שימוש בכימיקליים.

כל חומר יכול להתאים לסוג שונה של בטון והדרך הטובה ביותר לבחור סילר לבטון מוחלק היא להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום. חברה אשר מכירה היטב את עבודות הבטון השונות ויודעת לבצע גימור מושלם, תוכל לתת לנו את כל המידע הנדרש ולעזור לנו לבחור את החומר הנכון ביותר לשטח ולדרישות שלנו.

עשוי לעניין אתכם: בטון שקוף – לא מה שציפינו מבטון.

כיצד נבחר סילר לבטון מוחלק

אנחנו לא צריכים לבחור בעצמנו את החומר הטוב ביותר לעבודה. אנחנו צריכים לבחור בחברה המתמחה בתחום והיא תוכל להסביר לנו את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהחומרים. במקום לבחור בחברה אחת שתבצע את עבודת הבטון המוחלק וחברה שתבצע את מריחת הסילר, יהיה לנו נוח וקל יותר למצוא אחת שתוכל לבצע את כל העבודה מההתחלה ועד לגימור.

החברה שתוביל אותנו תוכל לסייע לנו לקבל החלטות רבות בדרך ולבצע את העבודה בדרך הטובה ביותר לנו ולשטח. אנחנו צריכים ויכולים לשאול שאלות לאורך כל הדרך, לקרוא עוד על סוגי סילר שונים ולוודא תמיד שאנחנו מקבלים את התוצאה הטובה ביותר.

לבחור בחברה המתאימה לנו

החברה שתבצע עבורנו את העבודה צריכה להתמחות בתחום. היא צריכה להביא איתה ניסיון רב, הבנה בחומרים ובבטון ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. עלינו לברר אילו עבודות היא כבר ביצעה ולוודא כי היא מתמחה בתחום הבטון המוחלק. המרכז לבטון יעמוד לרשותנו לאורך כל הדרך ויוכל לבצע את העבודה במלואה, משלב ההתלבטויות שלנו ועד למריחת הסילר.

עבודת הבניה מורכבת משלל אלמנטים והתמחור שלה גם הוא מכיל פריטים רבים. לעתים אנחנו לא בטוחים שעבודה זו או אחרת נדרשת ועלינו לברר מראש על מה אנחנו משלמים. במקרה של עבודות בטון נרצה לבצע עבודת הגנה ומריחת סילר. הסילר מעניק לבטון שכבת הגנה ושומר עליו לאורך השנים הבאות. בכתבה זו נבחן את מהות העבודה ואת ההבדלים בין חומר אחד לאחר.

 

ממה מורכבת ההצעה עבור סילר לבטון מחיר

כאשר אנחנו רוצים לדעת מה תהיה עלות עבודת הבטון, עלינו לקחת את כל המרכיבים שנצטרך לשלם עבורם. אנחנו רוצים שהבטון שלנו יחזיק מעמד לאורך שנים רבות ולכן להניח סילר בסיום העבודה. למרות שהדבר נשמע פשוט, ישנם סוגים שונים של חומרים והעלויות שלהן גם כן משתנות. כאשר אנחנו מקבלים הצעת מחיר היא תביא בחשבון את המרכיבים הבאים:

סוג העבודה

סוג העבודה שנצטרך לבצע תקבע באיזה סוג סילר נרצה להשתמש. לא כל פתרון וחומר נכון לכל עבודה ולא תמיד החומר היקר ביותר הוא גם הטוב ביותר. ההחלטה על החומר צריכה להתקבל בחוכמה ומומלץ להיעזר באנשי המקצוע שמכירים היטב את האפשרויות העומדות לרשותנו.

עשוי לעניין אתכם: בטון מוחלק לגינה.

חדירת החומר

בהתאם לסוג העבודה שמבוצעת בבטון נוכל לקבוע האם על הסילר לחדור לעומקו או לא. במקרה של קיר בטון נוכל להסתפק במריחת החומר על פני השטח וחדירה מינימלית. לעומת זאת, במקרה ונצטרך להגן על עמוד בטון, נרצה שהחדירה תהיה עמוקה כדי שההגנה תהיה רחבה יותר. ככל שהסילר יחדור עמוק יותר כך הוא יוכל להגן על מרכיבים פנימיים ולמנוע התפוררות ופגיעה מבפנים.

גימור

ישנם סוגים שונים של חומרים וכל אחד מעניק גימור שונה. אנחנו צריכים לחשוב כיצד אנחנו רוצים לראות את הבטון ולאחר מכן לקבל הצעת מחיר עבור החומר שיוכל להעניק את אותו מראה. הבטון יכול להיות בגימור מט, מבריק, מבריק מאד ובהתאם מחוספס או חלק. עלינו לקבל החלטות עיצוביות כדי שנוכל לקבל הצעת מחיר רלוונטית לחומר ולעבודה.

סכנות

הסילר יכול להיות מבוסס על אפוקסי, פוליאוריתן או חומר אקרילי. לכל חומר יתרונות וחסרונות ולכל אחד מהם מחיר שונה. אנחנו צריכים לבחון מה "מאיים" על הבטון ולאחר מכן לבחור את החומר. בין הסכנות: שפשופים, קרינת UV, כימיקלים ואחרים. עלינו לתאר לחברה את סוג הפעילות באזור כך שהיא תוכל להציע לנו את הפתרון הנכון ובהתאם גם הצעת מחיר.

ראו גם: החלקת בטון קיים.

עלויות מול חיסכון

כאשר אנחנו מבקשים הצעת מחיר בעבור סילר לבטון אנחנו יכולים להסתכל על השורה התחתונה. לבחון כמה יעלה לנו לשים את הסילר. במקום לעשות זאת עדיף שנסתכל תמיד על העלויות אל מול החיסכון שאנחנו יכולים להשיג. במידה ונשים את החומר הלא נכון או בצורה הלא נכונה, הבטון יהיה חשוף למפגעים וניתן לשער שעם הזמן נצטרך לבצע עבודות שיקום.

עבודות שיקום יהיו תמיד יותר יקרות לעומת צביעה בסילר. אנחנו רוצים לשים חומר שימנע פגיעה, יחזק את הבטון ויעניק לו את המראה שאנחנו רוצים לקבל בסופו של דבר. לכן, התאמה נכונה של החומר תהיה תמיד זולה יותר מבחירה בחומר שאינו מתאים. התייעצות עם המומחים בתחום תאפשר לנו לקבל הצעת מחיר רלוונטית, אטרקטיבית שנכונה לטווח הארוך.

לבחור בחברה המתאימה

המרכז לבטון מבצע שלל עבודות בבטון. בין אם נצטרך לבצע עבודות פנים ובין אם עבודות חוץ, זוהי הכתובת המתאימה. כאן נוכל לקבל הצעת מחיר מסודרת עבור כל העבודה לרבות פירוט על עלויות הסילר. ההצעה שתינתן לנו תתאים תמיד לדרישות שלנו ולתנאי השטח.

סילר לבטון מוחלק
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!