רצפת בטון מוחלק לבית

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

 

הגיע הרגע המרגש הזה, נכנסתם לדירה חדשה או לבית חדש, מקום משכן משלכם שהוא אך ורק שלכם. אחד הדברים המרגשים בכך, הוא להפוך את המקום החדש הזה לשלנו, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא כמובן עיצוב וריהוט הבית בהתאמה לצרכינו, מטרותינו העתידיות והעכשיוויות וטעמנו האישי. כזה שהוא אך ורק שלנו, ומייצג את ורק את מי שאנחנו.

למעשה, זו גם דרך ביטוי של ממש בעבורנו, והיא חלק בלתי נפרד מההתרגשות הגדולה הטמונה בנו כאשר אנו מתחילים משהו חדש. כיום, ישנן שיטות רבות לעיצוב וריהוט הבית, וכל אחד בוחר לעצמו את השיטה שהכי נכונה בעבורו, הן אסתטית והן מבחינת צורך. ישנן שיטות שונות לעיצוב עבור צבע, ריהוט, ריצוף ועוד ועוד.

במאמר זה נעמוד על שיטת עיצוב הבית בדגש על ריצוף, וזאת באמצעות בטון מוחלק. בטון מוחלק לבית הוא הפתרון המדהים של השנים האחרונות, שהרי הוא בעל יתרונות רבים מכל המתרסים. מצד מתרס האסתטיקה, הוא מאד מודרני, יפהפה ומדויק. ומצד הטכניקה והצרכים, הוא בעל יתרונות טכניים רבים מדהימים כגון עמידות, ניקיון ובטיחות. הכל בחבילה אחת.

עבור כל מי שתהה, שיטת הריצוף באמצעות רצפת בטון מוחלק לבית יכולה להתאים לכל סוג בית אשר קיים. בין אם מדובר בדירה קטנה, דירה מחולקת, בית פרטי או אפילו אחוזה ענקית ומפונפנת. באמצעות שיטת רצפת בטון מוחלק לבית ניתן לעצב את רצפת משככנו החדש כראות עינינו, כאוות נפשנו. לשחק בו ממש כמו בפלסטלינה, ולהתאים אותו לחלוטין לצרכינו, הן המהותיים, הן הטכניים, והן הנראותיים.

באמצעות שיטת רצפת בטון מוחלק לבית ניתן, מצד אחד, לעשות שימוש בטכנולוגיות וטכניקות חדישות ומתקדמות. ומהצד השני, להפוך את הבית החדש שלנו לפי כל סוג, צבע, גוון וצורה אשר אנו חפצים בהם. שיטת רצפת בטון מוחלק לבית, עקב חדישותה, גם מותאמת איכותית לצרכים המתקדמים של 2021, ובעלת עמידות איתנה לשנים רבות קדימה.

עוד עניין חשוב הוא, שמאחר ששיטת הבטון המוחלק מחזיקה לשנים רבות, וגם איננה דורשת כוח עבודה וזמן עבודה מוגזמים, היא למעשה חוסכת עבורנו משאבים רבים. הן בהווה והן במבט צופה פני עתיד. משאבים חשובים כמו זמן וכסף, אשר יעשו עבורנו את הבית לבית שהוא שלנו.

פתרון ריצוף מתקדם ואסתטי

שיטת רצפת בטון מוחלק לבית מורכבת ממספר חומרים עיקריים, וזאת למרות שניתן לחשוב שהיא עשויה מבטון גרידא. למעשה, בשילוב החומרים בהם עושים שימוש בשיטת רצפת בטון מוחלק לבית, ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר. שהרי כל חומר אשר מרכיב אותה מאופיין ביתרונות שלו, בייחודיות שלו ומעניק את התרומה שלו לכדי התוצאה המושלמת.

שניים עיקריים כאלו הם הסילר, למשל, אשר מהווה את שכבת ההגנה המולבשת על גבי הבטון ומהווה חלק מהעמידות וההגנה לשנים רבות קדימה. והשני הוא כמובן הבטון, אשר מעניק את העמידות, קלות הניקיון והתחזוקה ושלל יתרונות מדהימים אחרים. יתרונות רבים לבטון כחומר גלם והוא מוכר וידוע כאחד מחומרי הבנייה העמידים, היעילים והאמינים שקיימים היום בשוק, ניתן להגיע לתוצאה שלא רק מבטיחה עמידות לשנים קדימה, אלא גם מבטיחה מראה אסתטי וחלק לכל הדעות.

קבלן הבנייה שלכם (או קבלני) ינצחו על התזמורת, ויעניקו לרצפת ביתיכם את העיצוב החלומי ביותר שניתן לבקש. חשוב מאד להשקיע בגזרת בעלי המקצוע, שכן היא חלק בלתי נפרד מהעבודה, מהדרך וכמובן מן התוצאה.

רצפת ביתיכם בשלל צבעי הקשת

צבעו הטבעי של הבטון כחומר גלם הוא אמנם אפור, ולכן רבים אולי ירימו גבה כאשר יקראו את המשפטים הבאים, למעשה, צבעו של הבטון כחומר גלם איננו משנה כלל וכלל, וכאמור ניתן לעשות בו כרצוננו גם מבחינת הצבע והגוון. אכן כן, ניתן להפוך את גוונו של הבטון לכל צבע שרק נחפוץ בו, ולמעשה בכל מרקם או צורה שרק נחפוץ בהם. בין אם אדום, ירוק, צהוב, לבן, מט, מבריק או סטנדרטי, הכל הולך.

התוצאה המתקבלת של שיטת רצפת בטון מוחלק לבית מנויה על מנעד רחב מאד של שיטות עיצוב, והתוצאה יכול ותהא פשוט מושלמת. לתוצאה זו ניתן להגיע בשתי דרכים עיקריות, הראשונה היא ערבוב של צבע וגוון בחומרי הגלם. והשנייה היא שימוש מראש בבטון אשר צבעו אחר, כמו למשל הבטון הלבן. הבטון הלבן יכול, לפי רצוננו, להעניק עבורנו כל צבע שבו נחפוץ, על קשת גווני הלבן. בין אם צבעי קרם, שמנת או לבן אותנטי.

לצד עולם שלם ומגוון של צבעים וגוונים, מרחב של אפשרויות גימור, מרקמים והטבעות בטון, האפשרויות הן רבות למדי ומעניינות עוד יותר. וכך, התוצאה המתקבלת מחברת את הצרכים עם הרצונות שלנו, בצורה המדויקת, המהיר והפשוטה ביותר.

גשם של יתרונות טכניקה מותאמים לצרכינו

כאמור, שיטת רצפת  בטון מוחלק לבית טומנת בחובה שלל יתרונות מדהימים רבים לצד שיטות העיצוב המדהים. כפי שצוין לעיל, הבטון כחומר גלם מגולל בתוכו יתרונות כמו עמידות רב לשנים קדימה, בטיחות מבחינת חווית השימוש בו שהרי איננו מחליק והוא בעל עמידות מפני שריפות. וכל זאת, לצד רמת גימור גבוהה וברמה הגבוהה והאיכותית ביותר שניתן לבקש מריצוף לבית.

לכל מי שתהה, עמידות הבטון יכולה להתאים בכל תנאי אקלים, אקזוטי, טרופי, גשם, שמש או רוח. מהקלים ועד הקשים שבהם. זהו פרט שאיננו עניין של מה בכך בכל הקשור לעיצוב הבית ככלל ובפרט לריצוף הבית.

כל הטוב הזה במחירים שלחלוטין יכולים להתאים עבור כל תקציב וכל כיס. ניתן לשנות התנאים, את הצורך ואת כמות החומרים בהתאם לרצונותינו, תקציבינו ויכולותינו. והדבר הטוב ביותר הוא- שהתוצאה תהא עדיין ברמה הטובה והאיכותית ביותר שניתן לבקש עבור ביתנו.

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

פינוי דירה מהיר ויסודי במחיר המשתלם ביותר – שי פינוי דירה

כאשר מתכננים פינוי דירה, המחיר הוא לעתים קרובות שיקול מכריע בבחירת חברת הפינוי. עם זאת, חשוב לא להתפשר על האיכות והמקצועיות לטובת מחיר נמוך יותר. המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון בין עלות לתמורה, ולבחור חברה שמציעה שירות מעולה במחיר הוגן וסביר.

השגת הגימור המושלם: החלקת בטון לבתים פרטיים

כשמדובר בבתים פרטיים, האופן שבו משטח בטון נראה ומרגיש יכול לעשות הבדל גדול. החלקת בטון לא רק משפרת את האסתטיקה של החלל אלא גם משפרת את עמידותו ואורך חייו. השקעה בהחלקת בטון לבית הפרטי שלכם יכולה להשתלם בטווח הארוך, שכן היא מספקת גימור מלוטש ומצוחצח המוסיף ערך מוסף לנכס שלכם.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!