בטון מוחלק חסרונות ויתרונות

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

בשנים האחרונות אנו רואים כי אופן השימוש בבטון מתרחב. ככל שאנו מאמצים יותר טכנולוגיות ומוצאים כיצד להפוך את הבטון למשטח אסתטי, כך אנו רואים שהוא משמש ביותר ויותר מקומות. הבטון המוחלק מביא פתרון לבית ולחוץ ובשנים האחרונות הוא מוטמע ביותר ויותר מבנים.

בטון מוחלק – המילה האחרונה בעיצוב הבית

 

בשנים האחרונות ישנו להיט עיצובי חדש ומרשים, שמיטב האדריכלים והמעצבים סוגדים לו: בטון מוחלק. בעבר, היה הבטון המוחלק נחלתם של מפעלים, מחסנים, חניונים וחללים גדולים, וזאת בשל יתרונות העמידות והחוזק שלו ובשל העובדה כי הוא היה מיושם בצורה קלה ופשוטה. אלא שבשנים האחרונות כאמור, בטון מוחלק הולך ותופס מקום רב דווקא בריצוף בתים פרטיים. העובדה שהוא יפה מאוד ובעיקר מביא דבר "אחר" מעוצב ומרשים, הוא שהופך אותו לדבר החם הבא.

מהו בטון מוחלק

 בטון מוחלק הוא בעצם יישום במהלכו מחליקים את הבטון, באמצעות מכשירים מיוחדים כאשר הוא נוזלי, כך שכשהוא מתקשה נוצרת שכבה אחידה, חלקה ויפה. את הבטון בעודו נוזל, יוצקים על גבי משטח קיים (למשל בטון שלד הבניין) ובשל היותו נוזלי, גל הליך הפילוס, היישור והשיפועים קל ונכון יותר. היתרון הגדול של בטון מוחלק, בניגוד לרצפות ואריחים רגילים, הוא שהוא אינו מוגבל לחלוקות לריבועים קטנים יחסית. המילה החמה בעולם העיצוב הם אריחים כמה שיותר גדולים. אבל גם הם מוגבלים בגודלם. גם אם ניקח אריח בגודל מטר על מטר, עדיין נראה בעיין את התפרים והחיבורים כל מטר.

בבטון מוחלק אין מגבלה זו. ניתן ליצור משטחים גדולים מאוד. בלי רובה, בלי פוגות, ובלי חלוקות קטנות. ניתן ליצור גם משטחים בגודל 4 על 4 מטר כאשר כל משטח שכזה מופרד מהשני באמצעות חלוקות עדינות וכמעט שאינן מורגשות. בעין יופיע משטח אחד חלק וזוהר ועם מראה יוקרתי במיוחד. בטון מוחלק יפה עיצובית בתוך הבית אבל עיצוב זה יכול לנדוד גם לשטחי חוץ, מרפסות, גינות, משטחים ליד ברכה, מחסנים ועוד ועוד.

עיצוב

אז דברנו על החלק האסתטי הנובע מהמשטח האחיד והגדול שניתן לעשות על ידי בטון מוחלק אבל ראוי לדעת כי ניתן ליצור גם עיצובים וצורות ייחודיות אחרות. גם ברמת הצבעים ניתן להגיע לדברים מיוחדים. אמת, הצבע השולט הוא האפור הטבעי, שאדריכלים אוהבים את האמירה היוקרתית והחזקה שלו אך אם אתם רוצים ניתן לגוון ולהציג צבעים אחרים.

ניקיון ואחזקה.

בטון מוחלק הרבה יותר חזק ועמיד מרצפות רגילות וגם אורך חייו רב יותר. זה לא רק העובדה שהוא פחות נשבר, שוקע או נסדק אלא שהוא גם מיועד להיות משטח עליו ניתן לנוע הרבה ובעיקר עמיד אל מול משקלים מאוד כבדים הנוסעים על גבו. לצד זאת, העובדה שהמשטחים עצמם גדולים ולא כל מספר סנטימטרים יש חריצים ומרווחים שהם גבולות האריחים, מאפשרת ניקוי ואחזקה טובים יותר. הלכלוך לא מתקבע בחריצים ובמרווחים ומים לא חודרים אל מתחת לרצפה. ניתן בצורה קלה ונוחה לנקות משטח חלק שכזה.

דרושים מומחים

היישום של בטון מוחלק נחשב מהיר מאוד ואינו לוקח ימים רבים אבל מצד שני הוא אינו פשוט כלל ועיקר. תזדקקו לחברה מקצועית ומיומנת בסוג כזה של עבודה, גם כדי לקבל יישום נכון המתחשב בזוויות ושיפועים כמו גם איטום מוחלט וגם בשל הרצון לקבל מראה חלק לחלוטין ואסתטי. דבר זה דורש יד מיומנת ודיוק מירבי וחברות שאינן מיומנות, יציעו אומנם מחירים זולים אך איכות עבודה זולה גם כן.

בעוד שבעבר הבטון המוחלק שימש רק מבנים ציבוריים ולאחר מכן שימש משרדים ועסקים שרצו ליהנות ממראה מודרני, היום אפשר לראות אותו משתלב גם בבניה פרטית. הוא שימושי בחוץ, ביצירת שבילים וחצרות, אך ניתן לשלבו בתוך הבית, במקום הריצוף ועל הקירות. מבחינת התהליך, לאחר יישור המשטח והכנתו יש לפרוס את הבטון ולהחליק אותו תוך כדי עבודה מדובר על תהליך מהיר וממוקד.

מראה אורבני מודרני

ברור לכולנו כי לכל שיטת עיצוב יש יתרונות וחסרונות. רגע לפני שנחפש עוד מידע על בטון מוחלק חסרונות, נבחן את השימוש בו. עולם העיצוב משתנה באופן מתמיד והיום המראה האורבני מודרני נכנס לתוך הבית ואיתו גם הבטון. כאשר אנו בוחרים לשלב את הבטון בתוך הבית, אנחנו מכניסים אמירה עיצובית שיכולה להגיע בגוונים שונים. יש לשים לב כי העבודה מתבצעת תוך זמן קצר ויש לקבל החלטות רבות מבעוד מועד. לשמחתנו, התוצאה עמידה לאורך שנים ומרשימה.

אנחנו יכולים לבחור בבטון ולהוסיף לו פיגמנטציה בהתאם לדרישות העיצוביות שלנו וגם לתת לו צורה משלו. הוא יכול לקבל מראה דמוי עץ, אבן, צורות גיאומטריות או להישאר חלק לחלוטין. שכבת ההגנה יכולה לתת לו מראה מבריק או מט, תלוי בטעם האישי שלנו.

בטון מוחלק חסרונות לצד כל היתרונות

לצד כל היתרונות שמנינו ברור כי ישנם גם חסרונות. כמו כל שיטת עיצוב בבית ובחצר, גם כאן אי אפשר להתעלם מהנקודות הבאות. כמובן, רבים בוחרים בבטון המוחלק למרות החסרונות, אך רק לאחר שהבינו מה משמעות הדבר ומה עליהם לעשות כדי לשמור על המצב הקיים.

מהירות העבודה

מצד אחד אפשר להגיד כי העובדה שהעבודה מתבצעת במהירות מהווה יתרון משמעותי. מצד שני, עלינו להבין כי לוח הזמנים קצר מאד וכמעט ובלתי אפשרי לבצע שינויים תוך כדי העבודה. ההחלטות השונות שנוגעות לשטח הריצוף, הצבע הסופי, המרקם והטקסטורה, צריכות להתקבל עוד לפני שמתחילים את העבודה. זאת בניגוד להחלטות אחרות שאפשר לראות ולנסות (כמו מספר מרצפות שניתן להביא לחלל ולבחור בניהן).

עבודות תחזוקה

אחת למספר שנים יש לבצע עבודת תחזוקה. הסילר שומר על הבטון ומגן עליו מפני כתמים וחלחול של מים. יש להשתמש בו אחת לתקופה, על פי ההמלצה ובהתאם לאופן השימוש במקום. מעבר לכך, אין צורך לבצע עבודות נוספות. ניתן לשטוף ולנקות את הבטון באופן סטנדרטי עם חומרים עדינים כמו כל משטח אחר.

התיקונים בעייתיים

אלו מאיתנו אשר מעוניינים ליצור רצפה מבטון מוחלק בתוך הבית צריכים להביא בחשבון שלא מדובר על מרצפות. במידה ויהיה צורך עתידי להרים את הרצפה, יהיה צורך לשבור אותה ואי אפשר יהיה להחזיר אותה למקום. זוהי ככל הנראה הבעיה הגדולה ביותר עם הבטון המוחלק ומומלץ להתייעץ מראש על החדרים בהם הוא מתאים וכיצד להניח אותו כך שלא יהיו בעיות עתידיות.

מציאת החברה המתאימה

כאשר אנו רוצים לקרוא על בטון מוחלק חסרונות יכולים להיות הקושי למצוא את החברה הנכונה שתבצע עבורנו את העבודה. חשוב מאד לוודא כי מצאנו חברה בעלת ניסיון בתחום שיכולה לעזור לנו לבצע את הבחירות הנכונות עבורנו. המרכז לבטון מאפשר לנו לבצע את העבודה בביטחון מלא ומביא ניסיון ומקצועיות לשטח.

בטון מוחלק הוא סוג של מוצר המעניק לחלל מראה דקורטיבי ייחודי ויוצא דופן. אנשים רבים מתבלבלים בין בטון רגיל לבין בטון מוחלק. ההבדל בין השניים הוא שבטון רגיל מאופיין בחומר קשיח, מחוספס אבל ללא כל מראה עיצובי לעומת בטון מוחלק או תהליך הנקרא החלקת בטון המעניק מראה מדויק, גימור ייחודי אותו ניתן להתאים לכל סגנון עיצובי שנבחר. המגע של הבטון המוחלק נעים וניתן לשלב אותו בכל מיני סוגים של חללים.  

איפה ניתן לשלב בטון מוחלק?

בטון מוחלק ניתן כאמור לשלב גם בחלקים החיצוניים וגם בחלקים הפנימיים של הבית. הוא מתאים במטרה ליצור מדרגות, זוויות שונות, לריצוף של חניות, לחללים דקורטיבים כמו סטודיואים, גלריות, מסעדות ובתי קפה או חללים אינטימיים כמו הסלון והמטבח שלנו. הוא גם מצוין לצורך בניית דק למשל.

המחירים של בטון מוחלק נעים בין 120-500 שקלים למטר מרובע.

מחפשים קבלן מקצועי ליישום בטון מוחלק? אנחנו במרכז לבטון נשמח לסייע לכם שלב אחר שלב ולהתאים עבורכם בעל מקצוע אמין, מקצועי ויעיל לביצוע העבודה. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות ולהנות מרמת גימור סופר גבוהה שתעניק לכם רצפת בטון ייחודית בעלת מראה דקורטיבי מרהיב. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט ליצור איתנו קשר דרך האתר ומשם אנחנו כבר ניתן לכם מענה ופתרון מעולה לצורך שלכם בתחום הבטון.

בטון מוחלק הפך לפופולארי בבתים רבים בשנים האחרונות. מדובר על רצפה המשווה לדירות רבות מראה מודרני וייחודי מה שהפך את השימוש בבטון למילה האחרונה בעולם העיצוב החדש. לשימוש בבטון יתרונות רבים כמו כן, גם חסרונות. לכן, בראש ובראשונה, חשוב לדעת, במידה ואתם מעוניינים לעשות החלקת בטון עבור הרצפה בבית שלכם, או בגינה, היא לא להתפשר על בחירה של קבלנים מומלצים הבקיאים בעבודתם. החלקת בטון זו לא פעולה קלה ויש לעשות אותה ביד מיומנת.

במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על בטון מוחלק, היתרונות הגלומים בו וגם החסרונות, המשיכו לקרוא!

החלקת בטון, היתרונות

היתרונות בהחלקת בטון מתבטאים בצורות שונות.

1. עיצוב : כאמור, אנחנו מדברים על ה- 'מילה האחרונה' בעולם העיצוב. החלקת בטון לא חייבת בהכרח להיות רק בגון אפור. היום, אנו יודעים לערבב את החומר עם צבעים שונים מה שיכול לשוות לבית מראה ייחודי. כמו כן, אנחנו יודעים לעשות היום צורות בבטון כך שבמידה ובחרתם קבלנים מומלצים היודעים לעבוד עם החומר, השמיים הם הגבול.

2. ראו איזה פלא! הרצפה חלקה! רצפה חלקה היא דבר שיכול להיות קריטי במקרים מסוימים. במידה ומדובר באנשים המתניידים בעזרת כיסא גלגלים או הליכון, רצפה חלקה יכולה לעשות הבדל מהותי באיכות חייהם. בנוסף, אלו שלא אוהבים את המראה של רצפה מחולקת למרצפות, לא אוהבים לנקות בחריצים ועוד, יכולים ליהנות עד מאוד מרצפה חלקה.

3. החומר עמיד: תמו הימים של מרצפות עקומות ומתפוררות, בטון חזק ומאפשר שימוש לאורך שנים. הכלל הזה נכון גם עבור ריצוף של בית והוא נכון על אחת כמה וכמה במידה ואתם מעוניינים להשתמש בבטון לשימוש חיצוני. שימוש בבטון עבור רצפה של פרגולה בחצר תחזיק לכם שנים רבות מול פגעי מזג האוויר.

החלקת בטון- החסרונות, או- למה חשוב להיעזר בשירות של קבלנים מומלצים

עבודה של החלקת בטון היא לא עבודה קלה. בטון, בניגוד למרצפות אותן ניתן להניח שוב ושוב, צריך להניח בפעם אחת. לכן, כל עבודה שלא תיעשה כמו שצריך בפעם האחת הזו, עלולה להישאר לשנים רבות. קבלנים מומלצים הם כאלו שיודעים לעשות את עבודתם נאמנה. אל תוותרו על אנשי מקצוע מעולים שיתנו לכם שירות טוב תמורת הכסף.

חשוב לזכור כי בטון הוא חומר יקר יותר ברוב המקרים ולכן אין מקום לטעויות. בוודאי שאין מקום לטעויות במידה ואתם רוצים להשתמש בבטון מעוצב, כזה הדורש יכולות גבוהות במיוחד.

היום, קבלנים מומלצים רבים מחזיקים תיק עבודות ממנו ניתן להתרשם. אל תוותרו על כך. תיק העבודות ייתן לכם תמונה מהימנה שתעזור לכם להבין האם תהיו מרוצים מהתוצאה הסופית בתום התהליך.

במידה ואתם מחפשים קבלנים מומלצים עבור החלקת בטון, אל תהססו יותר מדי. השאירו לנו פרטים. בטלפון או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

המדריך לבטון מוחלק
המדריך לבטון מוחלק

בטון מוחלק הוא אחד מפתרונות הריצוף הנחשבים ביותר בפרויקטים של בניית בתים ושיפוץ דירות, על אף שרבים אינם מכירים אותו או שלא ראו אותו מימיהם

בטון מוחלק לגינה בחריש

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

בטון מוחלק לגינה בעומר

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

בטון מוחלק לגינה בתל-אביב

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!