משאבת בטון מחיר

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

בהזמנת משאבת בטון מחיר הוא בהחלט פרמטר שצריך לקחת בחשבון, אבל עוד יותר מכך, אם אינכם יודעים כמה עולה משאבת בטון להשכרה ייתכן שאתם בכלל לא צריכים לעשות את מה שאתם עושים ויהיה זה נכון יותר עבורכם להשאיר את המשימה לאנשי מקצוע שיוכלו לבצע עבורכם את המשימה המקצועית בצורה נכונה ומהימנה, ולבטח גם יודעים מהו מחירה של משאבת בטון.

מהי משאבת בטון?

משאבת בטון הוא מונח גג שמתייחס למכשור מקצועי כבד שחלק מרכזי בפעילותו הוא לשאוב בטון. לצורך העניין, משאבה קטנה הממוקמת על הקרקע בלב אתר בנייה תיקרא משאבת בטון, אך באותה מידה גם משאית ניידת שיודעת לשאוב בטון ממערבל בטון העומד לידה ולהעביר אותו לגובה רב באמצעות מערך של מוטות הידראוליים, תיקרא גם היא משאבת בטון. בהתאם לכך, בהזמנת משאבת בטון מחיר המשאבה יכול להשתנות בצורה דרמטית בהתאם לסוג המשאבה הנדרשת, כשמשאית לשאיבת בטון תעלה הרבה יותר ממשאבה קטנה באתר בנייה. על מחיר המשאבה ישפיעו פרמטרים נוספים כמו משך זמן ההשכרה של המשאבה, גודל המשאבה, המקום ממנו צריכה המשאבה להגיע ואשר אליו יש להחזיר אותה בתום מתן השירות וכן הלאה.

עשוי לעניין אתכם: יציקת בטון בחצר.

מפרט טכני ומחיר

מרכיב מפתח נוסף שמשפיע על מחיר משאבת בטון הוא מפרט המשאבה ומפרט זה נגזר באופן ישיר מסוג השימוש המיועד למשאבה. אם כל מה שאתם זקוקים לו זה משאבה קטנה שתוכל להניע כמויות קטנות של בטון למרחק קטן על מנת לסלול שביל גישה חדש לבית או לכל מטרה נקודתית דומה, אתם יכולים לצפות לרמת מחיר נמוכה הרבה יותר מאשר מחירה של משאבת בטון המיועדת לשנע כמויות גדולות מאוד של בטון לצורך יציקת יסודות או יציקת קירות של מבנה, ולבטח כאשר מדובר במספר רב של מבנים. במקרה כזה מחירה של משאבת הבטון יכול להפוך לחלק מרכזי במבנה העלויות של הפרויקט, ולכן חשוב מאוד להכיר את הנתון כבר בתחילת הפרויקט ולהכניס אותו בתחשיבי עלות התועלת של הפרויקט.

ראו גם: בטון מוחלק לגינה.

תמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע

אם בהזמנת משאבת בטון מחיר הוא לא נתון שאתם יכולים ללמוד עליו בשיחת טלפון אחת או שתיים עם גורם מקצועי שאתם מכירים מהתחום, ייתכן שאתם רוצים למצוא איש מקצוע שילווה אתכם בכל מה שאתם עושים. יציקת בטון ושימוש בבטון בכלל הוא תחום מאוד מקצועי שמחייב גם מעורבות של קונסטרוקטור ומפקח בנייה, ואם אין לכם את היכולת לעשות את הבירורים הנדרשים על מחירה של משאבת בטון, ייתכן מאוד שגם אין לכם את הידע הנדרש על מנת לעבוד עם בטון בכלל ואתם רוצים לשלב בתהליך גורם מקצועי שילווה אתכם לאורכו מא' ועד ת'. בכל מקרה, על השאלה של עלות משאבת בטון אפשר לענות אך ורק לאחר שיודעים בדיוק מהי המשאבה הנדרשת, לכמה זמן היא נדרשת ולאילו מטרות.

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: גרנוליט לחצר מחיר, החלקת בטון קיים.

משאבת בטון מחיר
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!