בטון שקוף – לא מה שציפינו מבטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

הבטון נחשב לאחד החומרים החזקים, היציבים והאטומים שיש בביתנו ובמבנה. הוא משמש לשלבים שונים של הבניה ורובנו נכיר את צבעו האפור. עם זאת בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בעולם הבניה והעיצוב וכחלק מפיתוחים בענף אפשר למצוא היום גם את הבטון השקוף.

החומר הייחודי פותח באירופה וזמין היום מסביב לעולם וגם בישראל. במה מדובר? מדובר בבטון אשר מכניסים לתוכו סיבים אופטיים שמעבירים את האור. התוצאה היא שינוי החומר האטום ובעל המראה הכבד לחומר עוצמתי לא פחות אך שקוף למחצה. האור שחודר דרך הבטון משנה את האווירה בחלל ולכן הוא מתאים לחדרים שונים ולתוך המבנה.

בטון שקוף - לא מה שציפינו מבטון

שימושים במבנה

בטון שקוף או שקוף למחצה נגיש היום מבחינת המחיר והוא מעניק מראה מרשים לכל חלל וחדר. לכן, נוכל לראות יישום שלו גם כקירות וגם כריצוף. הוא אידאלי לרחבות כמו בריכות פרטיות ומרשים כקיר בסלון, קיר שפונה כלפי חוץ ועוד. במהלך היום הקיר או הריצוף נראים מבטון, אך בשעות הערב הסיבים האופטיים מתחילים להתגלות ואיתם המראה הייחודי.

יישום הבטון מתאפשר בשלל מקומות וכל שעלינו לעשות הוא להפליג על גלי הדמיון ולהפוך את החלום למציאות. במבנים עסקיים ובהם גם מסעדות ובתי מלון אפשר לראות שילוב של בטון שקוף שהופך לאלמנט עיצובי מרהיב. החוויה במקום בו משלבים סוג זה של בטון היא ייחודית ואי אפשר להתעלם מהתוצאה.

בטון שקוף – חסרונות

בבחירה בין החומרים השונים שישמשו במבנה עלינו להכיר את היתרונות והחסרונות של הפתרונות שעומדים לרשותנו. כולנו משתמשים בכל מקרה בבטון, אך הטכנולוגיה המתקדמת מגדילה את מרחב האפשרויות שלנו. בעוד שהבטון נותן לנו תחושה של כבדות, השקיפות שלו מרעננת והתאורה הפנימית מעניקה מראה יוצא דופן.

החיסרון הגדול ביותר בכל הנוגע לשיטת עבודה זו היא שלא כל אחד שמבין בבטון יודע ליצור גם בטון שקוף. התוצאה המרשימה לא תושג כאשר מי שמבצע את העבודה לא מנוסה או לא מכיר את היכולות. נדרש שילוב של ידע, טעם, מגע עיצובי וניסיון בתחום. רק חברה ואיש מקצוע שיודע לבצע את העבודה יתאים לדרישותינו.

עשוי לעניין אתכם: בטון חשוף.

 

קריטריונים לבחירת החברה המבצעת

לחברה המבצעת את עבודת הבטון יש חשיבות רבה. התוצאה לא יכולה להיות פחות ממושלמת ובמיוחד כאשר מדובר על חומר שלאחר שנשים אותו, לא נוכל לתקן את מה שכבר נעשה. עלינו לבחון את הקריטריונים הבאים:

ניסיון

התפשרות על ניסיון משמעותה לתת לבעלי המקצוע להתנסות על הבית או המבנה שלנו. אנחנו לא רוצים לעשות ניסיונות אלא לדעת שהתוצאה שנקבל תהיה מושלמת. עלינו להתייעץ עם החברה, לשמוע על העבודות שהיא כבר ביצעה ולבקש לראות דוגמאות וצילומים.

תפיסה עיצובית

נכון להגיד שישנם מעצבים ואדריכלים שיוכלו ללוות את התהליך, אך כדאי שנמצא אנשי מקצוע בעלי תפיסה עיצובית וגישה מתקדמת. אנחנו יכולים להתייעץ בתחילת הדרך ולבדוק יחדיו מה נוכל לעשות בבטון ולאיזו תוצאה נוכל לצפות.

הצעת מחיר

עלינו לקבל מראש הצעת מחיר מסודרת ולבדוק כי היא עומדת בתקציב שלנו. כמו כן, חשוב לוודא שההצעה כוללת את כל המרכיבים ושלא יהיו עליה תוספות עתידיות. במידה והחברה מבצעת יותר מעבודה אחת בבטון (כמו גם החלקה ועוד), יהיה עליה לפרט את העלויות השונות.

ראו גם: החלקות בטון, החלקת בטון קיים.

לעצב בבטון

המרכז לבטון מתמחה בעבודות בטון שונות ויודע לעבוד וליצור תוצאות מרשימות גם בבטון שקוף. אנשי המקצוע מכירים את סוג העבודה ומביאים איתם ניסיון ייחודי בתחום. לפרטים נוספים, זה הזמן לגלות כיצד גם אנחנו יכולים להתחיל לעצב בבטון.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

צרו קשר עם המרכז לבטון ישראלי!

מענה מהיר 

המדריך לבטון מוחלק
המדריך לבטון מוחלק

בטון מוחלק הוא אחד מפתרונות הריצוף הנחשבים ביותר בפרויקטים של בניית בתים ושיפוץ דירות, על אף שרבים אינם מכירים אותו או שלא ראו אותו מימיהם

בטון מוחלק לגינה בחריש

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

בטון מוחלק לגינה בעומר

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

בטון מוחלק לגינה בתל-אביב

משפצים את הבית? רוצים לסדר את הגינה? בטון מוחלק יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו לגינה או לבית שלכם. בעולם הבניה המודרני, השימוש בבטון

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!