מחירים של החלקת בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מחירים של החלקת בטון

מחירים של החלקת בטון משתנים בהתאם למספר פרמטרים מסוימים המשתנים בהתאם. כך, סוג השטח שבו תבחרו לרצף בבטון, בהתאם לגודל החלל, לצבע, ולשאלה האם קיים ריצוף בדירה או לא. בנוסף, גם הגישה לדירה משפיעה על מחיר היישום – אל תשכחו שצריך להגיע לדירה עם משאבת בטון כבדה, ואם הדרך לדירה רצופה במכשולים תיאלצו לשלם יותר.

כאמור, מחירים של החלקת בטון תלויים במספר פרמטרים כמו כגון גודל השטח, הצבע הנבחר לציפוי, קיומו של ריצוף קודם ועוד ועוד. כל אלו ועוד לוקחים זמן, ודורשים כוח עבודה רב וידיים עובדות כללי, עקב כך, מחירים של החלקת בטון הם לרוב יקרים יחסית לעבודות בנייה אחרות. ואולם, אם נשווה זאת ביחס לתוצאה הסופית ולתקבול שאנו מקבלים מעבודה זו, ללא ספק מדובר במחירים משתלמים, סבירים אשר מעניקים תוצאה מדהימה.

מחירים של החלקת בטון לרוב, מתחילים בסכום של כ-350 ₪ למטר רבוע לערך, ונעים עד לסכום של 500 ₪ למטר רבוע לערך. החלקת בטון היא למעשה פעולה של ריצוף על ידי שכבת בטון אחת עמידה אשר מתפרסת על פני שטח גדול ורחב, וניתנת לביצוע הן בשטחי פנים והן בשטחי חוץ. פריסתה של שכבת הבטון מאופיינת ללא מחיצות, והיא בעלת חלוקה עדינה בתוכה. 

מחירים של החלקת בטון

מדוע משתלם לשלם עבור החלקת בטון

היתרונות של ריצוף בבטון מוחלק רבים: נתחיל מהמראה האסתטי – אמנם לא כל אחד מתחבר לבטון, וצריך לאהוב את הצבע האפור (אם כי ניתן לחפות בגוונים שונים), אבל אם זה מדבר אליכם אז המראה שמתקבל הוא מראה יוקרתי ומיוחד. יתרון נוסף שקשור למראה הבטון הוא העובדה שאת הבטון המוחלק, בניגוד למרצפות רגילות, ניתן לחלק איך שתרצו. בא לכם חלוקה של 3 על 3? אין סיכוי שתוכלו לעשות את זה בקרמיקה, אבל בבטון כן. עזבו גדלים, בא לכם חלוקה לא שוויונית של המרצפות?  בא לכם צורות? אין הגבלה על מה שניתן לעשות עם בטון מוחלק.

חכו זה לא הסוף: בניגוד למרצפות רגילות, בבטון מוחלק אין צורך ברובה, ולכן הרצפה נראית כמשטח אחיד וחלק. זהו אפקט שנוצר גם בגלל האפשרות לבצע חלוקות גדולות יותר, כך שלא רואים את החלוקה כל מטר או כל מטר שמונים. בנוסף, ריצוף מבטון מוחלק הוא קל לתחזוקה וניקוי, פעולת הריצוף עצמה מהירה יותר מכל ריצוף אחר ולוקחת ימים בודדים בלבד, 

וגם –  בטון, כמו בטון, הוא חומר קשיח, חזק ועמיד, ומסיבה זו ריצוף מבטון מוחלק הוא ריצוף שיחזיק לכם לאורך שנים רבות. פטיש 2 קילו נפל על ריצוף בטון? רוב הסיכויים שלא תרגישו אפילו שזה קרה.

אז איפה החסרונות? קודם כל המחיר – בטון מוחלק הוא ריצוף יקר, כי הבטון עצמו עולה לא מעט. שנית, עם השנים יווצרו סדקים קטנים בבטון, אלו  סדקים שנוצרים עם הזמן ואין דרך למנוע אותם, ולכן מי שזה יכול להפריע לו צריך לקחת את זה בחשבון.

חיסרון נוסף הוא העובדה שבמידה וקיימת בעיית אינסטלציה שמצריכה הרמת מרצפות, לא קיימת אפשרות להרים רק את המרצפת הספציפית, ולכן יהיה צורך בשבירה של הבטון. הבעיה העיקרית עם זה היא שאין שום דרך לשחזר לאחר מכן את אותו הגוון בדיוק. המשמעות היא שלאחר שבירת ריצוף החלק שנשבר והושלם לעולם לא יראה כמו שאר הריצוף. לכן ההמלצה העיקרית היא לא לבצע ריצוף מבטון מוחלק בחדרים רטובים, או באיזורים שבהם יש נטייה ליותר בעיות אינסטלציה.

חסרון שני ומשמעותי – בטון מוחלק לא ניתן ליישם על ריצוף קיים, זאת אומרת, ניתן, אבל בשביל זה תצטרכו לפרק את הריצוף הקיים ואת כל החול שמתחתיו, ורק אז ליישם את יציקת הבטון. מעבר לכך, במידה ומדובר בבניין מגורים יש צורך באישור קונסטרוקטור כדי לוודא שהמבנה יכול לעמוד בעומס המשקל, שהרי בטון הוא חומר כבד.

תוסיפו לכל זה את העובדה שלא תמיד הגוון שתבחרו הוא בהכרח מה שיצא בסוף, ותקבלו ריצוף ששווה לשקול פעמיים אם ליישם. מה הכוונה? הבטון הוא חומר די טיפש, המורכב ממלט וחול, ואי אפשר לשלוט לחלוטין על הגוון שיתקבל בסוף. מספיק שהחול שהשתמשו בו השבוע הוא חול מהערבה ולא חול ים, וכבר יהיה גוון אחר לבטון. זה לא אומר שאם ביקשתם בטון מוחלק בצבע אפור ייצא לכם בטון אדום, אבל זה אומר שאם ביקשתם אפור עכבר ייתכן שתקבלו אפור בהיר או כהה יותר, וצריך לקחת את זה בחשבון.

צבע הבטון המוחלק

אמנם לרוב הבטון מגיע בצבע אפור, אך ניתן לרצף בטון מוחלק בשילוב של גוונים שונים, וליצור ריצוף מיוחד בבטון בגווני ירוק, אדום, חום, כתום ואפילו לבן. עם זאת, מרבית האנשים בוחרים בטון מוחלק בצבע אפור, שגם עם גווניו ניתן לשחק ולשלב אותו כבהיר יותר או פחות. שימו לב שכל צבע שתבחרו מעבר לאפור המקורי שבו מגיע הבטון, תיאלצו לשלם יותר.

מחירים של החלקת בטון
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!