יציקת בטון בחצר

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

במידה ואתם מעוניינים בתהליך של יציקת בטון בחצר, קיימות שתי אפשרויות לביצוע המשימה. האחת היא בשיטה אותנו אנו מכירים כשיטת ”עשה זאת בעצמך“ והשניה היא בעזרת קבלן בטון מקצועי. כמובן שלכל שיטה יש את היתרונות אל מול החסרונות אותם מומלץ לקחת בחשבון לפני שלוקחים החלטה.

בכל אופן, בהיותכם לוקחים החלטה עליכם לקחת בחשבון כמה קיטריונים חשובים שיסייעו לכם להגיע להחלטה ביניהם: זמן ביצוע העבודה, איכות העבודה, רמת גימור, בטיחות וידע מקצועי. בפוסט הבא נציג בפניכם כל מה שצריך לדעת על יציקת בטון בחצר החל מהידע הכי בסיסי אותו מומלץ להכיר דרך התהליך עצמו כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

יציקת בטון בחצר

בטון כחלק מעולם הבניה

אין ספק כי השלב שבו יוצקים את הבטון כמעט בכל פרויקט בתחום הבניה, מהווה את אחד השלבים הכי חשובים ומרכזיים. בפועל, יוצקים את חומר הבטון עצמו אל תוך תבניות מיוחדות המיועדות לו והן אלו אשר שומרות את הצורה שלו במצב צבירה נוזלית ומעניקות לו את התמיכה האופטימלית עד שהוא הופך למוצק ומסוגל לשאת את המשקל שלו. למעשה, אנו עדים כי נעשה שימוש בחומר הבטון כמעט בכל השלבים של הבניה וניתן לבנות ממנו המון סוגים של פרויקטים ותהליכים בו לרבות בניית השלד של המבנה, בניית מרפסת, הקמה של מדרכות, גשרים, גדרות ועוד.

כיצד הופכים יציקות בטון לבטון מזוין?

יציקת בטון היא התהליך שבו מעבירים את הבטון מהמצב הנוזל שלו אל התבניות שתיארנו קודם לכן. התבניות יכולות להיות עשויות מפלדה, עץ או חומר אחר והן עוברות פירוק לאחר שהבטון הופך מוצק בשלב הראשון שלו. למעשה, תהליך יציקת הבטון מאפשר לנו ליצור משטחים חזקים ועמידים לאורך שנים רבות וניתן להפיק מהבטון משטחי עבודה מכל הסוגים לשלל צרכים.

עשוי לעניין אתכם: שק בטון, גרנוליט לחצר מחיר.

דגשים חשובים ליציקת בטון בחצר:

  1. יש לוודא כי השטח מאופיין בעשרה ס“מ לפחות של עומק, ששכן פחו מזה, חוזק הבטון לא יהיה מספיק.
  2. יש צורך לבצע פילוס של השטח ולוודא כי כל התשתיות ממוקמות במקום הנכון בין אם זה תקשורת, גז, מים וחשמל. במידת הצורך יש להעביר את התשתיות מקום.
  3. יש לוודא כי משאית הבטון המכונה מערבל בטון יכולה להגיע לשטח ואם לא, יש לוודא כי קיימת משאבה מיוחדת שתגשר על הפער הזה.
  4. יש לוודא כי למטרה של יציקת בטון בחצר, האדמה איננה רכה מדי ובמידה וכן עלינו לפזר חול אשר יתרום לשיפור יציבות האדמה. לאחר מכן יש שוב ליישר א השטח.
  5. מומלץ להניח ניילון מיוחד על השטח במטרה שהנוזלים לא יברחו.
  6. בכדי למנוע תזוזה של הבטון בזמן הייבוש, יש לתחם את השטח הרלוונטי ליציקת בטון בחצר באמצעות תבנית אותה מכינים מקרשים ומייצבים ליתדות בעזרת מסמרים.
  7. יש לוודא כי במסגרת אין סדקים או חריצים וכי היא ישרה במטרה למנוע חדירה של הבטון.
  8. יש להניח רשת ברזל בעובי של 6-9 מ“מ במטרה לשפר את חוזק היציקה שלהבטון. במידה ומדובר ביציקה בין קירות, הם אלו שיהוו את המסגרת.

מעוניינים ביציקת בטון בחצר? במרכז הבטון ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ויעיל במחיר הגון שיסייע לכם לחסוך ולהוזיל את עלות הפרויקט בעשרות אחוזים. אנו עובדים עם קבלני הבטון המובילים בישראל ומתחייבים עבורכם לפרויקט ברמה גבוהה, איכות, מקצועיות ואחריות של התהליך כולו. נשמח לתת לכם מענה לכל השאלות, צרו עימנו קשר ונחזור אליכם במהרה.

ראו גם: אדניות בטון גדולות.

 

יציקת בטון בגינה

הגינה הישראלית יכולה להיות שימוש ברוב ימות השנה. במדינת ישראל ישנם ימים ספורים של גשם לאורך השנה וגם כשמזג האוויר קריר מעט, אפשר לצאת החוצה וליהנות מישיבה או משחק באוויר הפתוח. כדי שנוכל ליהנות מהגינה שלנו, עלינו לדאוג שיהיה לנו אזור נוח לשבת בו ומקום יציב לעמוד עליו. לשם כך נוכל להשתמש בשיטות שונות כשהמובילה היום (ובצדק) היא יציקת הבטון.

הבטון הוא חומר חזק ועמיד והיום אפשר לראות שהוא משתלב בגינות רבות. בין אם היציקה היא לצורך יצירת שביל ובין אם לצורך משטח, התוצאה יכולה להיות מרשימה ובעיקר, לגרום לנו לצאת החוצה. ישנן סיבות רבות לבצע את היציקה ותמיד חשוב לפנות עם העבודה לחברה הנכונה.

5 סיבות לבצע יציקת בטון בגינה

היציקה היא אחת העבודות המהירות והמדויקות שנוכל לבצע בגינה שלנו. אנחנו נרצה שיגיעו אלינו אנשי מקצוע מנוסים ושיביאו איתם את היתרונות הרבים שיש לעבודה מסוג זה.

פתרון עמיד לאורך זמן

אנחנו לא רוצים ולא צריכים להשקיע במשטחים פעם אחר פעם. יציקת בטון שנעשית בצורה מקצועית מאפשרת לנו ליהנות מפתרון חזק ועמיד שישמש אותנו לאורך שנים רבות. מומלץ להתייעץ מראש על אופן הטיפול בבטון וככל הנראה נגלה במהרה שלמעט טיפול בסיסי אחת למספר שנים, לא נצטרך לעבוד בשביל המשטח ואין כל ספק שזוהי סיבה מעולה להניח את הבטון.

ראו גם: בטון מוחלק לגינה.

יציקת משטחים בגדלים שונים

יציקת בטון בגינה מתאימה למשטחים בגדלים שונים. אנחנו יכולים ליצור שביל גישה לבית, רחבת כניסה או יציאה וליצור מרחב בין הצמחים השונים. האפשרויות מגוונות וכמעט ואין מגבלה של גודל. הגודל של המשטח ישפיע על החלטת אנשי המקצוע כיצד לגשת לעבודה וכמה אנשים יצטרכו לעבוד במקום בו זמנית, אך הוא לא מהווה כמגבלה אלא להפך.

 

אסתטיקה

היום ישנם פתרונות אסתטיים מרשימים שניתן ליישם באמצעות הבטון. רובנו מכירים את הבטון האפור ולא תמיד מודעים לכך שהוא יכול להגיע בגוונים שונים וחשוב לא פחות, בצורות שונות. הבטון יכול לקבל מראה מרשים של עץ או אבן. כמו כן, אנחנו יכולים ליצור עליו צורות גיאומטריות שונות. הפתרונות האסתטיים זמינים גם בגינה שלנו ועלינו רק לבחור איזה מראה הכי מוצא חן בעניינו.

מהירות העבודה

החשש מעבודה שעלולה לקחת זמן רב אינו נוגע לעבודת יציקת בטון בגינה. התהליך כולו מתבצע בקצב וברציפות ותוך יום או יומיים (תלוי בעבודה ובמזג האוויר) נקבל משטח שאפשר להשתמש בו ושנראה מעולה. חשוב לשים לב כי מהירות העבודה היא גם הסיבה לכך שעלינו לקבל החלטות מבעוד מועד ולבחור את הצבע והגימור של הבטון מראש.

יציקה על גבי משטח קיים

לרוב נבצע את היציקה על משטח שנחליק אותו במיוחד לצורך העבודה, אך לא תמיד זה המצב. אם יש לנו משטח מרוצף ואנו לא מרוצים ממנו, אנחנו יכולים לשנות את המראה על ידי יציקה של בטון. אנחנו יכולים להשתמש בשיטה זו בבתים שנמצאים בתהליך בניה, בתים שסיימו את הבניה אך מעולם לא טיפלו בגינה וגם בבתים ותיקים שהגיע הזמן לרענן את המראה שלהם.

עשוי לעניין אתכם: החלקת בטון קיים.

החברה המתאימה לעבודה

כדי שנוכל ליהנות מכל היתרונות של היציקה, עלינו לבחור את החברה המתאימה לעבודה. עלינו לוודא כי החברה כבר ביצעה עבודות דומות קודמות וכי היא שמה אותנו ואת הבקשות שלנו במרכז. חשוב מאד שנבין את מהות העבודה ונקבל החלטות כבר בתחילת הדרך כדי שהחברה תוכל ליישם אותן והמרכז לבטון הוא הגורם המתאים לפנות אליו לעבודות מסוג זה.

יציקת בטון בחצר
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!