בטון מוחלק לגינה

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

הבטון הוא אחד החומרים השימושיים בבית שלנו. הוא חלק בלתי נפרד מהיסודות והשלד והיום אנחנו יכולים למצוא אותו ביותר ויותר שימושי חוץ. בטון מוחלק לגינה הוא אחד הפתרונות המעוצבים שנוכל ליישם גם בגינה הפרטית שלנו. מדובר בחומר חזק שניתן להשוות לו מראה המתאים בדיוק לציפיות שלנו.

תהליך העבודה מחייב אותנו לתכנן מראש את העיצוב ואת המטרה שלנו. אנו יכולים לשים את הבטון על השביל, רחבת הכניסה ואפילו בחניה. האפשרויות רבות וכל שעלינו לעשות הוא לבחור כיצד נרצה שהמקום ייראה בסוף התהליך.

בטון מוחלק לגינה – שלב אחר שלב

באופן שיכול להיות מפתיע, העבודה נעשית באופן מהיר, אך זו בדיוק הסיבה לכך שהיא דורשת מיומנות גבוהה. בין אם אנחנו רוצים ליצור שביל גישה מצומצם או רחבה גדולה.

נצטרך לעבור את השלבים הבאים כדי לקבל את התוצאה שאנחנו חולמים עליה:

שלב ראשון – יישור השטח

בהנחה שאנחנו רוצים להניח את הבטון על גבי הקרקע ולא משטח שכבר פרוס במקום, נצטרך ליישר את השטח. עלינו לדאוג לזווית קלה אשר תאפשר למים לזלוג הצידה בעת גשמים או כשאנחנו שופכים מים. לאחר היישור נצטרך לבצע עבודת טפסנות. שלב זה אינו מוגבל בזמן ואנחנו יכולים לקבל במהלכו החלטות. לאחר שנסיים אותו ונעבור להנחת הבטון יהיה עלינו לפעול במהירות ולכן אם יש שינוי בתוכניות, זה הזמן לעשות אותן.

שלב שני – הכנת הבטון

ברגע שהשטח מוכן, זה הזמן להכין את הבטון ובו בזמן לבצע את ההחלקה. הפעולות מהירות וכאן לא ניתן להחליט על שינויים (מומלץ שלא). כדאי להניח את הבטון כשמזג האוויר נעים ויש לפזר את החומר באופן רציף ולהימנע מעצירות. שלב זה חשוב ביותר ועל אנשי המקצוע להגיע מראש עם כל הכלים הנדרשים. אם יש לנו שאלות על העבודה יש לשאול אותן מראש.

שלב שלישי – טיפול

לאחר שהבטון עובר החלקה יש לתת לו להתייבש באופן שאינו מלא ואז להניח עליו אבקה שתצבע אותו. הצבע יכול להיות בגוון אפור (רוב האנשים בוחרים בכך), אך לא חובה. ניתן לשלב צבעים אדומים וחומים ולשחק עם הצבעים בהתאם לעיצוב המועדף עלינו. גם כאן, עדיף לקבל החלטות מראש על אופן הטיפול והצבע הסופי שנרצה ליצור כבר בתחילת הדרך. כמו כן, יש לזכור כי הצבע יכול לקבל גוונים שונים בשל אופיו של הבטון.

בטון מוחלק לגינה

שלב רביעי – צורניות

רגע לפני שהבטון מתייבש לחלוטין אנחנו יכולים ליצור בו צורה. הצורה מתבצעת באמצעות גומי מיוחד והיא יכולה לדמות מראה של עץ, אבן או להיות בעלת צורה גיאומטרית שאנו רוצים בה. האפשרויות רבות ומעניינות וכל שעלינו לעשות הוא להחליט כיצד נרצה לראות את הגינה בסיום התהליך. כפי שאפשר להבין, העבודה מתבצעת ברציפות ויש לקבל החלטה על הצורה כבר בתחילת הדרך.

שלב חמישי – חיתוך עדין

לבטון יש נטייה להיסדק ובחוסר טיפול מתאים הדבר יקרה. ישנן שתי פעולות שיתבצעו כדי לשמור עליו. האחת היא חיתוך עדין. יש לחתוך את הבטון באופן יזום ולרוב במקומות שקשה יהיה לאבחן בהם וזאת כדי לאפשר לו לזוז ו"לנשום" בלי שהדבר יתבטא במקומות שאנו לא רוצים בהם. פעולה שנייה היא הנחת סילר, שכבת מגן ששומרת על המראה הסופי של הבטון ויש להניח אותה אחת למספר שנים כדי למנוע כתמים ופגיעה בבטון.

לעבוד עם המומחים

המרכז לבטון מעמיד לרשותנו ניסיון רב בעבודות בטון מוחלק לגינה. ניתן להתייעץ עם המרכז לפני כל עבודה וליהנות מתוצאה מרשימה בין אם השטח קטן או גדול.

בטון מוחלק לגינה

אם חשקה נפשכם בגינה מעוצבת ויפהפייה, שלא תבייש אף גינת יוקרה שאתם מכירים, הרעיון הבא הוא בדיוק בשבילכם. עיצוב גינה באמצעות בטון מוחלק הוא ללא ספק פתרון מושלם לעיצוב החצר באמצעות ריצופה, וכן ריצוף של בריכות רחצה ושבילים. את רעיונות החלקת בטון עבור הגינה ניתן לעצב ולייצר במגוון שיטות, סוגים וצורות ובהתאמה אישית. כל אחד לפי מאוויו, רצונותיו וחלומותיו, יעצב בעבורו את גינת החלומות. בנוסף לכך, לבטון מוחלק לגינה יתרונות רבים, שנמנה במאמר זה.

 

את עיצוב הגינה באמצעות בטון מוחלק ניתן לבצע במגוון ובמנעד מאד רחב של אפשרויות. שיטת בטון מוחלק לגינה מעניקה מגוון רחב של אפשרויות עיצוב עבור בטון לחצר ולגינה. שיטת עיצוב בטון מוחלק לגינה מעניקה לגינה ייחוד שאין בשום מקום אחר. המראה החלק, הגימור הרך והאסתטי מאד מעניקה לגינה מראה כפרי בשילוב מראה מודרני. יחד עם האפשרות להכניס את ההתאמה האישית שלנו התוצאה המתקבלת היא פנומנאלית. 

דבר נוסף וחשוב, מבחינת עלות מול תועלת שיטת בטון מוחלק לגינה עושה את העבודה. מצד אחד, התועלת היא רבה מאד שהרי הגינה נראית נהדר. ומצד שני, העלות איננה גבוהה כלל וכלל, שהרי היא כוללת בתוכה עלות חומרים, עלות כוח עבודה וכמובן עלות זמן עבודה. באמצעות שיטת עיצוב ניתן לקבל תוצאה נהדרת במינימום זמן וכסף, ובאופן יחסי המחירים יוצאים משתלמים מאד, ומתקבלת תוצאה איכותית וברמה גבוהה במיוחד.

עשוי לעניין אתכם: אדניות בטון גדולות.

 

 

הפתרון הטוב ביותר לריצוף גינות

שיטת עיצוב בטון מוחלק לגינה מתאימה למי שמבקש עבור שטחי החוץ שלו מראה של ריצוף עדין ואסתטי לצד יתרונות רבים אחרים. ואכן מצד אחד, הבטון המוחלק שומר על יתרונות הבטון הרגיל- עמידות לאורך שנים קדימה, קל מאד לניקיון ולתחזור ובטיחותי מאד לשימוש ומונע שריפות והחלקות. לצד התאמה אישית ומחיר שיכול להתאים לכל כיס, שיטת ריצוף בטון לגינה היא האפשרות הטוב ביותר שניתן לבקש, והיא גם מתאימה עבור כל תנאי אקלים באשר הם.

את שיטת העיצוב באמצעות בטון מוחלק לגינה או לחצר ניתן להתאים לכל חצר ביעילות רבה ובקלות. שיטת הבטון מתאימה גם להחלפה של חלקים או משטחים ספציפיים בחצר או בגינה, ולא בהכרח רק עבור עיצוב גינה שלמה. שיטה זו תתאים את עצמה כך שהיא תתחבר אל העיצוב הקיים, תשמור על האסתטיות ועל העיצוב הקיים ורק תמנף ותשדרג אותו.

יתרון נוסף אשר גורם לשיטת בטון מוחלק לגינה להיות המתאים והאידיאלי ביותר היא יתרון ההגנה והבטיחות שלו. מאחר שהבטון הוא חומר חזק מאד, הוא מאפשר הגנה מקסימלית מפני נזקים, לחצים או פגמים. מאחר שאיננו נשבר בקלות, הוא בטיחותי מאד, הן עבור חווית המשתמש והן עבור חווית המבצע. בנוסף לכך, עקב יתרונותיו אלו הוא מדהים במניעת הופעת מזיקים שונים או חרקים וכן עשבים שוטים. בכך מתקבלות שתי מטרות עיקריות: שמירה על הבטיחות, ושמירה על אסתטיות הגינה או החצר. וכל זאת לשנים רבות, ובאמצעות תחזוקה קלה, וברמת מאמץ והשקעה מינמליות.

ראו גם: גרנוליט לחצר מחיר, יציקת בטון בחצר.

עצב כפי יכולתך

כפי שצוין לעיל, מגוון ומנעד אפשרויות העיצוב בשיטת בטון מוחלק לגינה הן עצומות, רחבות מאד ובלתי נדלות. ניתן לקחת את הקו העיצובי של הגינה לפי הרצונות שלו, החלומות שלו, המאווים שלו וקו המחשבה שלו. וכל זאת כמובן בהתאם לצרכים שלו, למטרות שלו וליעדים שלו בהקמת החצר או הגינה או בשיקומה. התוצאה המתקבלת תהיה בהכרח אסתטית ויפה מאד, ותשרת כל אחד ממאפיינים אלו. ותעניק לגינה או לחצר שלכם אופי מיוחד ומעוצב.

כמובן שעל מנת לעצב את הגינה או החצר, יש לשכור שירותיהם של אנשי מקצוע. ואם אפשר, עדיף שיהיו כמה שיותר מיומנים, מקצועיים ואמינים. שהרי בעבודות קבלן, ובייחוד בעבודות שבהן התוצאה האסתטית והמקצועית והדיוק כל כך חשובים, שאין להתפשר במישור בעלי המקצוע המבצעים כאשר תבחרו את הקבלן או חברת הקבלנים שתבצע עבורכם את העבודה, קחו בחשבון פרמטרים אלו, וכן גם פרמטרים של השקעת משאבים מבחינת זמן וכסף כך שיתאימו עבורכם.

בנוסף לכך, נציין אנקדוטה חשובה. באם אפשר, דאגו להיוועץ מבעוד מועד עם אנשי מקצוע אלה. ואם אפשר, כבר בשלבים הטרומיים של תכנון הבית והגינה. זאת על מנת לתכנן מבעוד מועד לעיצוב הגינה כך שישרת את כל האינטרסים החשובים לכם ואת המטרות והיעדים שלכם. שימו לב שתהליך טומן בחובו מגוון פעולות רחב, ויש לקחת זאת בחשבון. למשל, יישור שטחי החצר או הגינה, תכנון הנדסי, תכנון עיצובי, וזאת בדגש על מניעת נזקים, פגמים, בעיות ניקוז או נזילות.

עשוי לעניין אתכם: בטון חשוף.

יתרונות רבים לבטון מוחלק לגינה 

משטחי חצר או גינה אשר מעוצבים בתהליך של בטון מוחלק נהנים מיתרונות רבים וטובים, אשר מגוון שיטות אחר לא בהכרח מאפשר. מעבר להיותו של הבטון חומר גלם נוח לשימוש, קל לתחזוק ולניקוי ועמיד מאד, הוא גם מקל על ריהוטה של החצר או הגינה, זאת משתי סיבות עיקריות. 

האחת, הוא ניתן לעיצוב כפי רצונותיך ויכולותיך. ולכן קל מאד להתאימו לריהוט הנבחר על ידך. והאחרת, קל מאד להביא את הריהוט אל הגינה או החצר, להזיזם ולשחק עם מיקומם, וזאת מאחר שמשטח הבטון חלק ובעל מרקם חלק ורך, ולכן מאפייניו מאפשרים ביתר קלות פעולות אלו.

מעבר לכך, כאמור ישנם היתרונות הברורים של בטון מוחלק לגינה. אחד הוא עמידות המשטח, אשר ביכולתה להחזיק לאורך שנים רבות קדימה. שנית והא קלילות הניקיון, שאך רק מצריכה ניקוי קליל באמצעות סבון, מים ומטלית. כך שישנו חיסכון גדול במיוחד במשאבים ובזמן גם בכגזרה זו. ואחרון הוא, אסתטיות, עיצוב ונוחות השימוש. אשר מאפשרות לכל המשפחה ליהנות מן הגינה או החצר בכל יום בשנה.

 

בנוסף, ראו גם: משאבת בטון מחיר.

בטון מוחלק לגינה
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!