איזה סוגי משאבות בטון קיימים?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

משאבות בטון הן חלק חשוב מאוד בכל פרויקט בניה, תפקידן הוא להעביר את הבטון למקומות שהגישה אליהם מוגבלת יותר. הן עושות זאת באמצעות מערכת שאיבה שהנה לב ליבה של המשאבה, ותפקידה להזרים את הבטון בצנרת ולשנע אותו אל המקום שבו מתבצעת היציקה. כיום עבודות בנייה רבות מתבצעות בעזרתן של משאבות בטון, ולכן הן משחקות תפקיד חשוב ומשמעותי בתהליכי עבודה רבים.

יחד עם זאת כדי לקבל את המענה המתאים והמקצועי ביותר ממשאבת הבטון שאתה עובדים, קיימת חשיבות רבה לבחירת משאבת בטון מתאימה וייעודית לצרכים ולמאפיינים הייחודיים של אתר ותנאי העבודה. הסוגים השונים של משאבות בטון נותנים מענה לצרכי ותנאי עבודה שונים, לכן חשוב שמשאבת הבטון שבוחרים תהיה מקצועית ואיכותית, ומותאמת לצרכים באופן ספציפי, כך שלא יהיו עיכובים מיותרים.

 

סוגים שונים של משאבות בטון

ישנם סוגים שונים של משאבות בטון אשר נועדו לספק מענה לצרכי עבודה שונים ומגוונים, ביניהם:

  • משאבת בטון על משאית – זהו הסוג הרגיל, המשאבה מותקנת על משאית עם מנוף. בעזרת המנוף מעבירים את צינור הפליטה של המשאבה ישירות לאזורים שבהם רוצים ליצוק את הבטון.
  • משאבת בטון על גרור – משאבה שניצבת על גרור וניתן לחבר אותה למשאית. במקרה הזה, המנוע של המשאבה נמצא על המשאבה עצמה ונפרד מהמשאית. סוגים אלו של משאבות בטון משמשים עבור יישומים שדורשים נפח שאיבה קטן יותר.
  • משאבות בטון מייקו – משאבת בטון מייקו הנה משאית בעלת מערכת שאיבה, שלעיתים גם תכלול מנוף קצר. לעומת משאבות שבהן הצנרת מחוברת למנוף, במשאבות בטון מייקו שאיבת הבטון מתבצעת על ידי חיבור צינורות גומי למערכת השאיבה עצמה. יתרונה הוא בכך שמאפשרת לעבוד גם באזורים צרים ביותר על ידי העברת צינורות הגומי ממקום למקום.
  • משאבת בטון על מערבל בטון – משאבה שמוכרת גם כמשאבה משולבת. סוג זה מורכב ממערבל בטון שעליו מותקנת מערכת שאיבה (מערכת בעלת כוח מוגבל יחסית) ומנוף. סוג זה של משאבת בטון מעולה ליציקות קטנות ויקצר תהליכים, בכך שמציע ערבול ושאיבת בטון במכשיר אחד.
  • משאבה סטטית – סוג זה של משאבת בטון מורכב משני חלקים עיקריים: מערכת שאיבה עצמאית המגיעה על עגלת גרור, ומנוף אשר מורכב על עמוד, מוצב על שלד הבניין ומחובר למערכת השאיבה. מערכת זו נמצאת באתר הבניה, וזמינה עבור תהליכי ושלבי הבנייה השונים. כמו כן, משאבות אלו יכולות להגיע לגבהים גדולים יותר ביחס למשאבת בטון רגילה.

 

לסיכום,

הפעלת משאבת בטון זו משימה הדורשת ידע, ניסיון והכשרה. כמו כן בחירה בסוג כזה או אחר של משאבה, תלוי באתר, אופי ונפח העבודה, תנאי השטח, הביצועים הדרושים ושלל תכונות שיכולות להבטיח שיציקת הבטון תתבצע על הצד הטוב ביותר. לכן אם אינכם יודעים איזה משאבת בטון מתאימה לפרויקט שלכם, תמיד מומלץ לקחת רגע ולהתייעץ עם מומחים לתחום.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!