איטום גגות בטון – אחד הדברים הכי חשובים בבנייה ובשיפוץ

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

שיפוצים בבניין קיים או הקמת בניין מאפס, דורשים מאמץ רב של תכנון ובנייה מתמשכת. כשהפועלים מגיעים לשלבי סיום, אחד מהדברים הכי חשובים שיש לבצע בבניין ובפרט בגג הוא איטום גגות בטון. כשאנו משתמשים בבטון עבור איטום, לרוב נבחר באופציה הרגילה של איטום גגות שכרוכה במאמץ וניקיון רב לאחר פעולת האיטום. במאמר זה נציג בפניכם חלופה לבטון הרגיל ונפרט על הפתרון הנוח והאיכותי יותר.

 

למה איטום גגות בטון זה חשוב?

איטום גגות בטון הוא אחד הדברים הכי חשובים בבנייה ובשיפוץ. לא רק שמדובר בפינשים האחרונים של הבנייה והשיפוץ, אלא מדובר במעשה שמגן על הבנייה ועל האנשים בתוך המבנה גם כן. גג שלא נאטם בצורה איכותית עם חומרי איטום מתקדמים ומגוונים לכל מטרה, יכול להוביל לנזילה, התפוררות ועוד שלל בעיות רבות.

חומרי לגג צריכים להיות איכותיים, אך כיום קיימות מגוון אופציות שניתן להשתמש בהם בעת שאנחנו אוטמים את הגג. מה הם האופציות ומה היא האפשרות החדשה שאף אחד לא מדבר עלייה עדיין?

 

פתרונות איטום גגות בטון

לפני שנסביר על פתרונות איטום גגות בטון, עלינו להכיר קודם את מוצרי הבטון הבסיסיים הקיימים. כיום קיימים שני סוגי בטון עיקריים, שק בטון ובטון חשוף. שק בטון מכיל בתוכו את הבטון הרגיל, אך משתמשים בו בעיקר לעבודות קטנות יותר שלא קשורות בבסיס המבנה אלא באלמנטים עיצוביים. בטון חשוף מעניק לנו את היכולת ליצור טקסטורות ותבליטים, ובכך לעצב את הבטון שלנו. בטון חשוף מאפשר לנו לקחת חומר גלם וליצור ממנו משהו חדש ומיוחד בביתנו או באתר הבנייה. בנוסף לשני אלה, התפתחה לאחרונה טכנולוגיה וייצור בטון חדש המאפשר לנו החלקת בטון. מה הוא הבטון המוחלק?

 

בטון מוחלק

החלקות בטון יותר נפוצות ממה שהיינו חושבים. בטון מוחלק משמש כפתרון ריצוף בפרויקטים של בניית בתים ושיפוץ דירות. החוזק של הבטון המוחלק מביא ליתרון גדול על שאר סוגי הבטון, אך הסיבה המרכזית לבחירה בבטון מוחלק היא למעשה יכולות העיצוב שלו. בטון מוחלק מעניק מראה איכותי שניתן יחד איתו ליצור מראה אחיד וחלק עם עיצובי גוונים שונים. כיצד הוא נוצר? בטון מוחלק למעשה הוא ריצוף הבנוי על שכבת בטון אחידה אחת שעוברת על ידי גורמים מקצועיים החלקה יסודית. ההחלקה הזאת מעמיקה ומעניקה לנו שכבה עליונה חלקה. הבטון הזה דומה לשאר הבטונות שאנחנו מכירים, אך הבטון המוחלק עובר תהליך של החלקה שדורש זמן ועבודה רבה.

 

במה שונה הבטון המוחלק מכל בטון ישר אחר?

בטון מוחלק עובר תהליך ארוך של החלקה. לא מדובר ברצפת בטון מיושרת, אלא ברצפה חלקה ללא שום חורים, חריצים, בועות, חרירים או חספוס. לפני התקנת הבטון המוחלק, יש לבצע בדיקות כללית של חוזק הקרקע. יחד עם זאת, יש לבצע הכנה לאזור המיועד לבטון, שכוללת מריחה של חומר יסוד שיהווה את תשתית של רצפת הבטון. מריחת החומר למעשה מבודדת את הבטון מהקרקע ומספקת תשתית להיאחז בקרקע מבלי לחדור לתוכה ולחלחל פנימה.

 

איך נשמור על הבטון?

כדי לשמור על איכותו של הבטון שלנו, נשתמש בחומר שנקרא סילר לבטון. סילר לבטון למעשה הוא חומר הגנה מיוחד ששומר לאורך זמן על יתרונותיו של הבטון. הבטון הוא אמנם חומר חזק, אבל יכול להיפגע בעקבות חשיפה לשמש, עובש, מים ואף לכלוך. ללא שכבת ההגנה של הסילר, הבטון יכול להגיע למצב של התפוררות והתפרקות מוחלטת. שימו לב, כי בכל עבודת בטון יש להוסיף שכבת הגנה ולהשתמש בסילר. כל בעל מקצוע עם ניסיון יודע זאת. קיימים מגוון חומרי הגנה, ואיש מקצוע אמור להתאים את החומר המדויק ביותר בהתאם לעבודה שבוצעה.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!