איטום גגות ביריעות ביטומניות – מה זה ולמה זה עדיף על פני חומרים אחרים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

כשאנחנו ניגשים לברר אצל אנשי מקצוע בתחום של איטום גגות עבור מבנה מגורים או מבנה אחר, באילו חומרים הם משתמשים, באילו חומרים נכון לנו להשתמש, מרביתם, סביר להניח, יענו שהחומר הטוב ביותר להשתמש בו הן יריעות ביטומניות.

במאמר זה אנחנו נסביר מדוע איטום גגות ביריעות ביטומניות עדיף על פני שימוש בחומרים ומרכיבים אחרים. לשם כך, בתחילה נציג בקצרה מה זה בכלל יריעות ביטומניות ואיך הן בדיוק אמורות לשרת אותנו.

לפני כן נציין, כל הרעיון של איטום גגות ביריעות ביטומניות יכול לבוא לידי ביטוי על הצד הטוב ביותר, אך ורק אם אנחנו מזמינים אנשי מקצוע מובילים, מקצועיים ומנוסים שיבצעו עבורנו את העבודה. אם מדובר על בעל מקצוע שאין לו ניסיון, אין לו כלים והוא לא מסוגל לבצע את העבודה כפי שאנחנו מצפים ממנו, אזי זה לא משנה כמה החומר בו ישתמש יהיה טוב, בסופו של דבר העבודה לא תהיה מקצועית והיא לא תשרת אותנו כפי שאנחנו מצפים.

 

מה זה איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות?

הרעיון של איטום גגות ביריעות ביטומניות הוא להציב על פני הגג יריעות חזקות ועמידות, למלא אותן בחומרי איטום, וכך למעשה אנחנו יכולים לאטום את הגג בצורה מלאה, באופן שיכול לשרת אותנו על הצד הטוב ביותר.

חשוב להבהיר, מדובר באחת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום לאיטום, אך זה תלוי בשני מרכיבים: ראשית, שהחומר בו משתמשים לצורך איטום הוא באמת חומר איכותי (מבוסס פוליאוריטן), ושנית, שהעבודה עצמה נעשית על הצד הטוב ביותר. לכן חשוב להזמין איש מקצוע רציני ויסודי.

חשוב להדגיש, גם במקרה של שימוש ביריעות ביטומניות לצורך איטום, אזי שעם הזמן יהיה צורך לבצע חיזוקים ושדרוגים. חשוב לשים לב בצורה מדויקת וספציפית לנקודות תפרים ולחיבורים השונים בין היריעות, מאחר ושם בהחלט יכולים להיווצר חורים שיגרמו לכך שחומרים שונים ייכנסו פנימה, קרי אל תוך המבנה.

 

מדוע זו שיטת האיטום הטובה ביותר?

יש כמה הסברים מדוע שיטטת איטום גגות ביריעות ביטומניות נחשבת לשיטה הטובה ביותר. ראשית, מדובר על שיטה מאוד פשוטה ונוחה. עצם זה שאפשר לפרוס את היריעה על פני הגג ואז למלא אותה בחומרי איטום, עוזר כמובן בשביל לאטום את הגג על הצד הטוב ביותר.

שנית, מדובר על חומרים איכותיים, חזקים, עמידים, חומרים שיכולים להחזיק מעמד בצורה אופטימאלית לאורך זמן. צריך לומר, מדובר על חומרים שיכולים לעמוד בתנאי מזג האוויר בישראל.

שלישית, השיטות האחרות, גם אלה שנחשבות טובות, אזי שהן לא בהכרח מתאימות לכל מבנה ולכל גג. שיטה זו לעומת זאת מתאימה לרוב הגגות, בוודאי אלו השטוחים. זו שיטה שמתאימה למבנים שונים וקל מאוד לטפל בבלאי שנוצרים עם הזמן.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!