בטון מוחלק בעיצוב הבית- מה חשוב לדעת?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אחד האלמנטים החשובים כיום בעיצוב הבית הוא חיפוי הרצפה. כולנו מכירים את האפשרויות הסטנדרטיות של ריצוף מרצפות מסוגים שונים או חיפוי בפרקט. אחת השיטות המתקדמות ביותר כיום בתחום חיפוי רצפה היא בטון מוחלק. אם אתם תוהים מהו בטון מוחלק, כיצד יוצרים אותה וכיצד משלבים אותו בעיצוב הבית, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

מהו בטון?

כאשר מדובר על בטון, מדובר למעשה על תערובת של מלט, חצץ, מים וחול. מדובר בסך הכל על תערובת פשוטה, אך חשוב מאוד לדעת כי כל שינוי בכמות של אחד המרכיבים ייצור בטון בעל דרגת חוזק ולחיצה שונה. כאשר משלבים גם קורות ברזל ביציקה, ניתן להקנות לו גם תכונות גמישות. חשוב מאוד להתאים את היחסים בין החומרים השונים אשר מרכיבים את הבטון ליישום שבו רוצים להשתמש. בעבודות גדולות, משנעים את הבטון באמצעות מערבלי בטון. מערבלים אלה מערבבים בצורה אחידה את הבטון ומונעים ממנו להתייבש עד שהוא מגיע לאתר. את הבטון הנוזלי יוצקים לתבנית שיוצרים במיוחד שבה הוא מתקשה וכך הוא נשאר חזק בצורה הרצויה.

בטון מוחלק- במה מדובר?

הבטון הוא חומר עמיד וחזק ועל כן משתמשים בו ביציקת עמודי התמיכה של הבית, בתקרה, ברצפה, עבור קורות תומכות ועבור חדר ביטחון. אולם, בשנים האחרונות החלו להשתמש בבטון המוחלק עבור צרכים אדריכליים הרלוונטיים עבור עיצוב הבית. לרוב משתמשים בבטון לבן אשר מוסיפים לו אבקת פיגמנט כאשר מערבבים אותו בפיזור לפני היציקה. בטון מוחלק הוא בטון אשר מתבצע רק על הרצפה של המבנה וזאת מכיוון שיש צורך לתחום את היציקה בתבנית עם טפסנות של מוטות ברזל. לאחר יציקת הבטון, רגע לפני הייבוש עוברים על הבטון עם מכונה בשם הליקופטר. מדובר על מכונה אשר גורמת לליטוש הבטון, החלקתו ויצירת דוגמאות וכך ניתן להגיע לתוצר ברמת גימור גבוהה אשר מעניקה מראה מאוד אסתטי ויפה לבטון. בסיום התהליך יש לחרוץ פסים לאורך הבטון בנקודות שונות וזאת בכדי למנוע סדקים בעתיד. תהליך ישר בטון מוחלק הוא תהליך שחייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.

היכן כדאי להשתמש בבטון מוחלק?

בטון מוחלק יכול לשמש לעיצוב חלל הפנים או לעיצוב חוץ, כאשר המראה אשר מתקבל משימוש בסגנון החיפוי המדובר הוא מראה בעיצוב מודרני תעשייתי. המראה הנקי והעמידות הגבוהה הפכו את הבטון המוחלק לבחירה של אדריכלים רבים עבור עיצוב אולמות אירועים, מסעדות, בתי מלון ועוד. בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה בשימוש בבטון מוחלק גם בבתים פרטיים. ניתן להשתמש בבטון זה עבור חיפוי הרצפה בתוך הבית. כמו כן, ניתן להשתמש בטון זה עבור חיפוי חוץ. ניתן לשלב אותו בכל חלק בחצר. יציקת רצפה יפה ומיוחדת לפינת הישיבה בחצר, יציקת מדרגות בטון מוחלק ולא פעם גם יצירה של שביל הליכה יפה.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!