בטון מוחלק לגינה ולחצר

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

כשמו כן הוא, ובטון מוחלק הוא למעשה בטון המציג טקסטורה חלקה ורציפה. בעוד שנטייתנו הטבעית היא לדמיין בטון מחוספס כיאה לאתרי בנייה רבים, הרי שהבטון המוחלק בא לידי ביטוי לא אחת בחניונים מודרניים ובהם ישנם משטחים חלקים ורציפים.

הבטון המוחלק איננו מביא עמו כל מחיצה או חלוקה, ועל-כן הוא מקנה מראה דקורטיבי ייחודי. בשנים האחרונות, ככל שהטרנד האורבני החל להשתלב במשרדים ובתיהם הפרטיים של רבים, הרי שגם הבטון המוחלק ביצע את המעבר הטבעי והמיוחל מן השטחים הציבוריים אל עבר המרחבים הפרטיים.

מראהו יוקרתי, ניתן להקנות לו חיפויים בצבעים שונים היוצאים מן הגוון האפרורי (אם כי רבים רואים בכך כחלק מן המוטיב שלו) וכן הוא יכול להשתלב נהדר ביצירת חצר יוקרתית ומזמינה.

 

מדוע שנבחר בבטון מוחלק לחצר?

הבחירה הטבעית תיטה לרוב לכיוונו של דק העץ או הדק הסינטטי, מרצפות, אך בטח לבטח שלא לבטון. אם כך, מדוע יותר ויותר ישראלים מעדיפים לעטר את רצפת חצר ביתם ברצפה שכזאת?

ראשית, מדובר במראה יוקרתי למדי וייחודי. אך לצד זאת, הבטון המוחלק הוא עמיד מאוד בפני השמש, איננו מתחמם יתר על המידה, ועל-כן מתאים לאקלים הישראלי החם ושטוף השמש במרבית ימות השנה.

ניקוי הבטון המוחלק אף הוא נחשב לקל ופשוט, כאשר ניתן לתחזקו במהירות וללא שום חשש מפני אי אלו נזקים הנגרמים כתוצאה מחומרי ניקוי עוצמתיים.

נוסף על כך, חוזקו של הבטון איננו מפתיע איש, אך רבים שוכחים כי מדובר ביתרון עצום עבור החצר וגם עבור הבית. אם נופל חפץ כבד, הרי שהבטון לא יישבר, זאת בשונה ממרצפות ולהן סף רגישות גבוה יותר.

 

נשמע מצוין, האם ישנם חסרונות שכדאי לקחת בחשבון?

בכל דבר נוכל למצוא יתרון וחיסרון, וכן חשוב לקחת בחשבון מספר היבטים בטרם ניגשים אל המלאכה.

ראשית כל, במידה וישנן מרצפות קיימות בחצר, הרי שלא ניתן להתקין את הבטון המוחלק על הקיים. יש להכין את משטח העבודה באופן מופתי, ורק לאחר מכן להתחיל במלאכת יצירת הבטון.

לעתים, תלוי בנסיבות ובמבנה, הרי שישנו גם צורך באישור מיוחד, זאת לאור המשקל הרב של הבטון.

דבר נוסף הוא לשקול שינויים נוספים שיתבצעו בחצר במרוצת השנים. במידה ואתם שוקלים להתקין דשא סינטטי לשם הדוגמה, הרי שכדאי לדעת כי מדובר בהתקנה מעט יותר מורכבת מאשר התקנה רגילה על גבי האדמה. לשם כך תוכלו למצוא מדריך נהדר להתקנת בטון על דשא סינטטי באתר הבא.

ולסיום, המחיר יהא גבוה יותר מזה של ריצוף רגיל. עם זאת, בהינתן העובדה שאתם מתעניינים בבטון מוחלק, הרי שוודאי שאתם מחפשים אחר מראה ייחודי שאין למצוא אותו כמעט באף מקום אחר.

מוזמנים להיוועץ עמנו בכל שאלה. צוות האתר ישמח לעמוד לשירותכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!