בטיחות בעבודות בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

בטון הוא חומר גלם פופולארי, כזה המשמש לענפים שונים בתעשייה. אמנם, בטון היה חומר גלם בו נעזרו גם בעבר, אבל דעו כי חומר הגלם איתו אנחנו עובדים היום נחשב איכותי ועמיד פי כמה, מהחומרים בהם נעזרו בעבר. במאמר הבא נדבר על השימוש בבטון לתעשייה ובקרב אנשים פרטיים. העובדה כי מדובר על חומר גלם זול יחסית, עמיד וכזה שנותן לנו מענה ורסטילי, הפך אותו למוצר המשמש כאמור לתעשייה כמו גם בשוק הפרטי. כאן תקבלו גם רקע קצר אשר יאפשר לכם לעבוד תוך שמירה על הבטיחות שלכם. הרבה עבודה לפנינו, בואו נכנס בעובי הקורה.

 

מתי נשתמש בבטון ולאלו מטרות

בטון הוא חומר העשוי שילוב חומרים בניהם: צמנט, סיד, חול, חצץ ופלדה. ניתן לייצר בטון מסוגים שונים על ידי שינוי התרכובת. שינוי במינון של החומרים, יביא תוצאות שונות. למשל, ניתן להוסיף מתכות לתרכובת ולהפוך את הבטון לבטון 'שקוף למחצה', כזה שהאור משתקף דרכו ונותן תחושה של אסתטיקה בעין. סוג כזה של חומר גלם ישמש את מי שמעוניינים להניח בטון מוחלק למשל, בתור ריצוף לבית שלהם או לבית העסק. לעומת זאת, אנחנו יכולים להעלות את אחוז החומרים היבשים, החול, החצץ וכיוצא באלו, כדי להפוך את החומר קשיח ועמיד, מה שיאפשר לנו להשתמש בו בשביל יסודות לבניה. בדרך כלל, בתעשייה, משתמשים לא פעם בבטון המיוצר במפעל, כלומר, כזה המגיע מוכן ומחולק על פי הדרישה של הלקוח, כך שכל מה שצריך זה פשוט לקבע אותו על פי הצורך והתכנון האדריכלי המקורי. במקרים מיוחדים, בעיקר אם האוריינטציה היא שימוש במוצר עבור עיצוב פנים, הנטייה תהיה ליצור את התרכובת במקום העבודה לקבלת תוצאה מושלמת.

 

מתי נדון בשאלת הבטיחות

בגדול, אנחנו מדברים על שלושה מקרים בהם חשוב להתייחס לבטיחות של העובדים בזמן העבודה:

  1. כאשר מקבעים את המוצרים המובלים מהמפעל: כל שטח בבנייה זרוע מפגעי בטיחות. חזקים בבטיחות ידעו לסמן את הגורמים הללו ולהתריע מפניהם. כמובן, כל עבודה עם חומר גלם כבד משקל מחייבת עבודה עם נעלי עבודה מסודרות, שימוש בכפפות וכן הלאה.
  2. בתהליך של יציקת בטון במקום: החומר עצמו בדרך כלל לא נחשב מסוכן אבל כמובן, אסור לגעת בו בידיים חשופות וחשוב מאוד להקפיד להזמין מוצרים איכותיים אשר חזקים בבטיחות , לא רק כדי להגיע לתוצאה מצויינת, אלא גם כדי לשמור על הבריאות של העובדים והעוסקים במלאכה.
  3. במקרה של ניסור בטון: לפעמים, בין אם עבור עבודות תשתית ובין אם למטרות אחרות, יש לנסר בבטון יבש. כל פעולה של קידוח ושימוש במכשירים מהסוג הזה, היא עבודה אשר עלולה להפוך מסוכנת ולכן כדאי כמובן להשתמש במשקפי מגן ולהקפיד על עבודה בנעליים סגורות וכיוצא באלו.

 

להכין את שטח העבודה מראש

אם אתם מעוניינים לבנות משהו בכוחות עצמכם, לעשות עבודה בלי לבקש עזרה מבעל מקצוע, אל תשכחו להכין את כל המוצרים הדרושים לכם מראש. כאמור, חשוב להקפיד על בחירה של חומרי גלם מתאימים לביצוע העבודה, להקפיד על עבודה בטוחה, תוך שימוש בציוד מגן וכיוצא באלו. בנוסף, תמיד טוב לקרוא ולצפות בסרטים ברשת, כאלו שיספקו לכם את כל המידע הדרוש לצורך ביצוע העבודה.

כמובן, תמיד קיימת האופציה לבקש סיוע מאנשי מקצוע מצויינים. מי שיש להם את הבקיאות והמיומנות הנדרשת, מי שיאפשרו לכם ליהנות מתוצרים נפלאים בתוך פרק זמן קצר.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!