האם אתם חייבים משאבה ואיזה סוג לבחור?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

בריכת גומי לגינה היא מזמן כבר לא ברירת מחדל. אנשים רבים בישראל ובכלל מעדיפים לנצל את שטח הגינה שלהם גם בחורף ולהנות מ2 העולמות על פי עונות השנה. הבריכה תופסת מקום חשוב בחורף ומוציאה את המרחב משימוש. במקום לנצל את הגינה לארוחות משפחתיות, על האש או כל דבר אחר שתרצו.

האם אתם חייבים משאבה לבריכה? איזה סוגים של משאבות קיימות? כל המידע ועוד מחכה לכם בהמשך.

 

סוגי משאבות לבריכות ביתיות

באתר של כולבו בר אילן תוכלו למצוא את שני סוגי המשאבות שקיימים לבריכות. אבל לפני שאתם ממהרים לרוץ ולרכוש בואו נבין רגע מה ההבדלים ביניהם:

משאבות חול – משאבה שמגיעה עם חול מיוחד שתפקידו לעזור בתהליך סינון המים. לסוג משאבות זה יש חלק מובנה שבורר מצבים לניקוי חול כדי להאריך את החייה של המשאבה והן נחשבות לאיכותיות בזכות השימוש החכם של חול.

משאבות פילטר – משאבות אלה מצוידות בנייר שתפקידו לסנן את מי הבריכה. גם הן כמובן נחשבות יעילות אך יש צורך שבניקיון הפילטר מעת לעת ולעיתים אף להחליפו לחלוטין בפרק זמן של פעם בשבועיים. אם השימוש בבריכה הוא אינטנסיבי וקורה לעיתים תכופות היא גם מתלכלכת מהר יותר ולכן תידרשו בניקוי או החלפה בתדירות גבוה אף יותר.

 

האם אתם בכלל צריכים משאבה?

נתחיל ונדגיש שלא כל בריכה מגיעה עם משאבה. הרוב לא מגיעות. אבל עוד חשוב הוא שלא כל בריכה מצריכה משאבה וזה תלוי באופן השימוש והתדירות שלכם בה. תפקידה של המשאבה היא לסנן את המים העומדים בה כדי שלא ייווצרו בהם חיידקים ומעופפים. בכל אופן בריכות שצריכות סינון הן כאלה שיכולות לעמוד יותר מיומיים שלושה מבלי שום פעילות ולכן יש צורך במסנן. אם מדובר בבריכה קטנה שמרוקנים לאחר כל שימוש אין צורך במשאבה כמובן.

הספקים של המשאבות

כמות המים שיכולה משאבה אחת לסנן במשך שעה אחת בלבד שונה מדגם לדגם. הספק המשאבה מצביעה על הכוח שלה ועל איכותה. בעלי בריכות בישראל כבר יודעים שכדאי להצטייד במשאבה שיכולה לסנן את מי הבריכה לפחות פעמיים במשל 24 שעות. חשוב לדעת מה קיבולת המים של הבריכה ולפי זה לבחור ולרכוש את המשאבה שלכם. מה שחשוב לזהות היא כמות המים שהמשאבה יכולה לסנן בשעה. חוץ מההספק שהוא כמובן חשוב חשובה גם איכות סינון המים. משאבה חזקה תהיה טובה יותר מקטנה וחלשה באופן יחסי לגודל.

 

לסיכום משאבות לבריכות

כיום עולם הבריכות שמיועדות לבתים, חצרות, גגות ומרפסות הוא מאוד מפותח ורווי במגוון שלם של אפשרויות. אנחנו מקווים שלפני שאתם רצים לקנות משאבה יקרה קראתם את המאמר ועשיתם לעצמכם סדר בראש. כתבתם את הנתונים ואתם מבצעים את הרכישה על פיהם.

בהצלחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!