הוא עוד יוריד את הירח למענך

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

כל בחורה מפנטזת על מתנה מושקעת ומופלאה שלא באמת יכולה להתממש – הירח אצלה בכף היד. כן, מדובר בחלום מהאגדות בו בן הזוג כל כך משקיע ומתאמץ לכבוד בת הזוג שהוא היה מוכן להגיע את הירח בשביל לקטוף אותו ולהביא אותו בתור מתנה לבת זוגו. אלא שבמציאות זה לא לגמרי בלתי אפשרי – חברת המימד הרביעי גאה להציג לכם את אחד המוצרים הרומנטיים והמרגשים ביותר שכל גבר חייב להכיר לפני טו באב או יום האהבה – מנורת ירח!

 

מהי מנורת ירח ועד כמה היא יכולה להעצים את הקשר שלכם

מנורת ירח היא אחד הפיתוחים המופלאים והמקוריים של חברת המימד הרביעי. מדובר בפריט הבנוי בטכנולוגיית תלת מימד מתקדמת ומשוכללת, בה משתמשים עם תמונות תצלום לוויין של פני הירח ומחברים לפריט. הפריט הינו למעשה מנורת לילה מעוצבת ודקורטיבית במיוחד, המגיעה בשני גדלים ומסוגלת להאיר ב16 צבעים, מתאימה במיוחד לחדרי שינה זוגיים ולסלון הבית. הפריט נחשב למתנה מושקעת ויצירתית ביותר לכבוד יום האהבה הזוגי שאתם מתכננים יחד, ומראה על הרצון העז של בן הזוג לקטוף את הירח לכבוד בת זוגו.

 

מה אתם מקבלים בארז?

אז אם אתם רוצים ללכת על בטוח ולפנק את בת זוגתכם במתנה הכי מתאימה, הגעתם למקום הנכון. רכישה של מנורת ירח דרך המימד הרביעי הינה רכישה בטיחותית ומשתלמת במיוחד. במארז האיכותי אתם מקבלים מנורת לילה בצורת ירח, עם או בלי תמונה וכיתוב לבחירתכם, המנורה מסוגלת להחליף בין מגוון מצבים וצבעים, יכולה להגיע ב2 גדלים לבחירתכם, שלט רחוק לבקרה ושליטה על המצבים השונים ועל הצבעים המתחלפים האופציונליים, כבל טעינה, מעמד למנורה, ועד חצי שנה אחריות! לא שווה?

מחיר המנורה נע בסביבות 200 עד 400 שקלים, וזה משתנה בין פרמטרים שונים כגון גודל, פיצ'רים והתאמות לבחירה אישית.

 

שירותי מידול תלת מימדי

חברת המימד הרביעי מספקת גם שירותים מתקדמים של הדפסת תלת מימד מתקדמת ומשוכללת. היום, בזכות טכנולוגיה מדהימה, אפשר ליצור דגמים פיזיים מתוך קבצים דיגיטליים על המחשב. כבר לא צריך לשלוח לסין שרטוטים של אב טיפוס במחיר מופקע ולהמתין עד שהדגם יגיע, וגם אז הוא לא יהיה לטעמכם. הכל כבר אפשר לעשות פה, כאן ועכשיו, מבלי לחכות יותר מדי! שירותי המידול של החברה מציעים לכם ייעוץ ותכנון של מודלים תלת מימדיים, בחירת החומרים מהם הם יהיו עשויים, הדפסה שלהם ויצירה של אב טיפוס.

יצירת דגמי תלת מימד משמשים כיום בתעשייה, בחברות פרטיות, במוסדות ציבור וגם בקרב לקוחות פרטיים. אם יש לכם רעיון או חלום על מוצר שאתם רוצים לממש אותו פיזית, אתם יכולים. כאן אפשר לבקש סיוע ועזרה בנוגע ליצירת המוצרים בדרך שלכם לפי מה שאתם בוחרים. הכנסו לאתר וצרו קשר בהקדם!

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!