החלפת צנרת ביוב – איך עושים את זה נכון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אחת המערכות המורכבות ביותר במבנים מכל סוג שהם, זו מערכת ביוב. מדובר במערכת של צינורות המחברת בין החלק הפנימי של המבנה, קרי אסלה בשירותים לבין בור הביוב בחלק החיצוני של המבנה, לשם אמורה להגיע הפסולת והמים שאנחנו מורידים בשירותים.

זו מערכת מורכבת מאחר ואנחנו אמורים להתקין אותה במבנה בזמן תהליך הבנייה, מתחת למרצפות ובתוך הקירות. אנחנו לא רואים אותה, אלא רק קצה אחד שלה. כך שאם חס וחלילה קורה משהו בתוך המערכת, אנחנו לא יכולים לזהות את הבעיה אלא באמצעות אמצעים משוכללים ומיוחדים שנועדו לשם כך.

בעיקרון, אחרי שאנחנו מניחים צנרת ביוב במבנה אין סיבה להחליף אותה. צנרת כזו יכולה לשרת אותנו במשך עשרות שנים, כאשר אם נדע לתחזק אותה נכון, הרי שלא נצטרך לטפל בה כלל. המקרה השכיח ביותר תהיה סתימה, אותה אפשר יהיה לפתוח, בין אם זה באמצעות אמצעים וכלים שנמכרים בחנות למוצרי בניין ובין אם זה באמצעות אינסטלאטור שמתמחה בכך.

אך יהיו מקרים בהם נידרש לבצע החלפת צנרת ביוב. אלו מקרים נדירים לרוב, אך הם בהחלט אפשריים, ולו בגלל שהצנרת הישנה איננה עמידה עוד ואי אפשר להשתמש בה. ייתכן מאוד שאנחנו נרגיש זאת בגלל בעיה חד פעמית שמונעת אפשרות להשתמש בה, אך ייתכן שזה יקרה בגלל שורה של בעיות שחוזרות על עצמן ולא יהיה ניתן לפתור אותן באופן חד משמעי.

 

מתי אנחנו נצטרך להחליף צנרת ביוב?

החלפת צנרת ביוב נדרשת במקרים הבאים:

ראשית, אם וכאשר יש שבר או סדק בצנרת המקורית המונעת ממנה לתפקד כפי שאנחנו מצפים ומייחלים. זה יכול לנבוע כתוצאה מחדירה של שורשים עמוק אל תוך הצנרת, מה שיגרום נזק משמעותי למבנה שלה. זה יכול לייצר סדקים ובלאי.

שנית, אם וכאשר הצנרת סתומה באופן כזה שלא ניתן עוד להשתמש בה. כמו כן, אם מצטבר לכלוך באופן שאי אפשר לנקות ואז עדיף להחליף את החלק הרלוונטי. יכול להיות שהבעיה תחזור על עצמה שוב ושוב מסיבות שונות, ואז לא תהיה ברירה אלא לבצע שינוי.

 

איך עושים את זה נכון?

בשביל להחליף צנרת, חשוב לדעת, שיש להזמין איש מקצוע שמתמחה בכך. לא כל אחד יכול לעשות את זה. יש לפנות לאיש מקצוע שמתמחה בכך, הוא יאבחן את מצב הצנרת ויחליט האם להתקין על גבי הצנרת הקיימת צנרת חדשה, האם להסיר את החלק הבעייתי ולהתקין במקומו אחר או לבצע שינוי מוחלט של כל הצנרת, ואז יש צורך לבנות צנרת חלופית עד שיהיה ניתן להתקין את החדשה.

חשוב לזכור, התהליך חייב להתבצע כמה שיותר מהר על מנת שיהיה ניתן לחזור ולהשתמש במבנה, כמו כן הוא צריך להתבצע בצורה חלקה, ויש לבחון היטב שהמערכת אכן תקינה ומוכנה לשימוש.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!