היתר בניה למרפסת בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

חשבתם לעצמכם מתי תוכלו לשבת במרפסת עם כוס קפה ולהנות מהנוף? כל עוד יש לכם מרפסת בדירה, תוכלו לעשות זאת בכל רגע נתון שמתחשק לכם. מצד שני, אם אין לכם מרפסת יהיה עליכם למצוא חלופות אחרות. במציאות של ימינו, זה לא כל כך פשוט להוציא היתרים מתאימים להקמת מרפסת. אינכם רשאים להקים מרפסת בטון עד שלא תחזיקו בהיתר שמאפשר לכם להקים אותה. אם חשבתם שתוכלו להקים את המרפסת בקלות, למציאות יש את החוקים שלה. אז מה אתם צריכים לדעת על הוצאת היתר בניה למרפסת בטון? הכנו לכם את כל המידע החשוב שאותו חובה להכיר. פריטי מידע קריטיים שיאפשרו לכם להשיג את ההיתר הנדרש להקמת מרפסת.

המאמר בשיתוף אייפק שירותי הנדסה ואדריכלות

 

מהו היתר בניה למרפסת בטון?

היתר בניה הוא סוג של אישור הניתן לכם לבצע את הפעולה אותה אתם מתכננים לעשות. הפעולה ברוב המקרים היא פעולה שמשפיעה עליכם, אך גם על עוד אנשים נוספים. ברגע שמדובר על פעולה עם השפעה גדולה חובה לקבל אישור אודותיה. ההיתר הוא האישור הסופי שלאחריו יהיה אפשר להתחיל את הבניה. היתרי בנייה ניתנים על ידי מומחים ברשות המקומית שמכירים את המגבלות. הם ידעו באילו מקרים יהיה ניתן לאשר את הבנייה, ובאילו מקרים אי אפשר. כמובן שלצד היתר הבניה ישנו צורך לבחון עוד כל מיני פרמטרים נוספים.

מדוע צריך היתר בניה למרפסת?

על פניו תוכלו לחשוב לעצמכם כי לכל אחד יש זכות לבנות מרפסת לדירתו הפרטית. אם אינכם מחייבים את כל שאר הדיירים לעשות זאת, מה ימנע מכם להשלים את הפעולה? מה שאתם צריכים לקחת בחשבון זה שהקמת מרפסת היא לא בשבילכם בלבד. הקמת המרפסת משפיעה על המעטפת החיצונית של המבנה ועשויה במקרים מסוימים לפגוע בו. בו בזמן הרשויות המקומיות מחייבות את כל הדיירים להקים מרפסת בעת ובעונה אחת. מה שאומר שחוץ מכם, גם הדיירים האחרים בבניין יידרשו לבצע את אותה הפעולה. לכן כדי שתוכלו להקים מרפסת יהיה עליכם להראות כי כל שאר הדיירים מצטרפים למשימה ושותפים לרצון.

איך מקבלים היתר בניה להקמת מרפסת?

הפרוצדורה יכולה להיות מתישה מכיוון שהיא דורשת התמודדות עם בירוקרטיה מרובה. את הבקשה מגשים בצורה מסודרת לוועדה מיוחדת המוקמת ברשות המקומית. הוועדה בוחנת את כל המסמכים ואת כל האישורים אותם אתם מביאים יחד אתכם. בו בזמן בבקשה צריכה להיות הסכמה גורפת מצד כל הדיירים האחרים ששותפים למהלך. על מנת שתגיעו עם תוכנית עבודה סדורה יהיה עליכם לפנות לאדריכל שלו יש את כל המידע. כל הפרטים הטכניים אודות המרפסת צריכים להיות מצוינים בתוך אותו תכנון. השאיפה היא שהמומחים באותה ועדה שהוקמה על ידי הרשות המקומית יקבלו תשובה לכל שאלה ולכל תהייה שתהיה להם.

כמה עולה היתר בניה למרפסת בטון?

המחיר הסופי יקבע רק לאחר שמגישים את התוכנית הסופית ומאשרים אותה. לכל דרישה או בקשה מיוחדת מהצד שלכם תהיה תוספת גם בנוגע למחיר. כמובן שאתם תרצו לדעת כי המחיר יהיה מחיר שתואם לתקציב אותו הקצבתם לעצמכם מראש. המחיר יכול להתחיל מכמה מאות שקלים ולהגיע עד כמה אלפי שקלים או עשרות אלפי שקלים. הכל תלוי ברצונות שלכם, ובדרישות הקיימות שיכולות להפוך את הקערה על פיה. אנו מציעים לכם לבצע תיאום ציפיות מלא מול האדריכל, גם בכל מה שנוגע לתקציב. כך לא תמצאו את עצמכם מכניסים ראש בריא אל תוך מיטה חולה.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!