השבחת נכס באמצעות בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

השבחת נכס יחסית פשוטה להגדרה, אבל צריכה להיעשות בצורה קפדנית מבחינה ביצועית. בהשבחה, המטרה היא להעלות במידה ניכרת את ערך הנכס, לפני שמעמידים אותו למכירה ולעיתים לפני שמשכירים אותו. על ידי השקעה לא גדולה מדי בזמן ובכסף, משדרגים את ערך הנכס במידה ניכרת. והפעם – על כמה דרכים להשביח נכס באמצעות בטון. ואם לא ידעתם, עכשיו הזמן להתעדכן: בטון מודרני זה לא מה שהיה פעם. ניתן לתת לו שיק עיצובי מרהיב, מפתיע, לפעמים מרגש וגם מאוד יוקרתי. 

מיקרו טופינג, כדי שהרצפה תהפוך ליחידה אחת 

פעם הבטון שימש בעיקר לצורך ביצוע יציקות של מרתפים ומקלטים, יציקת עמודים, בניית קירות עמידים ביותר וכדומה. אבל מה שלא בטוח שיזכירו לפניכם אם תלמדו קורס נדלן בצפון או אפילו קורס בעיצוב פנים, זה את היכולת של הבטון לשדרג רצפה רגילה בתהליך ייחודי. תהליך זה נקרא מיקרו טופינג. ההשבחה של הנכס הולכת בצורה הבאה. קודם, מכסים את כל הרצפה בשכבה של בטון. את השכבה הזאת מחליקים בצורה מוקפדת, עד שכל הרצפה הקיימת מכוסה בשכבה עדינה של בטון. את הבטון הזה אפשר לבחור בצבעים שונים, אך האפקט מתגלה רק לאחר שמצפים את הכל עם סילר לאיטום. כעת, כל הרצפה נראית כיחידה אחת מרשימה. אין יותר פערים בין מרצפות, אין רובה או מישקות שצוברות לכלוך. זו הרצפה המעוצבת והחדשנית, שנראית מרהיבה ומתאימה לבתי יוקרה, לדירות פאר ולכל מקום שרוצים להעניק לו סגנון עדכני, מודרני ואחיד. 

דק מבטון במקום מעץ 

דק עץ יכול להיות מרהיב מאוד, אולם הוא לא עומד יפה בפגעי הזמן. הוא עלול להיהרס במגע עם מים ומליחות ושמש. לכן, אם אתם רוצים להשביח נכס ולתת לו את המראה הכפרי, תוכלו לעשות זאת על ידי ביצוע של דק שנראה כמו מעץ, אך למעשה עשוי מבטון שעבר טיפול מיוחד. לאחר שיוצקים את הבטון במקום הרצוי נעזרים בשבלונות מיוחדות על מנת להקנות את המראה של לוחות עץ אמיתיים. השבלונות בנויות כך שהבטון מקבל את החריצים והטקסטורה של לוחות עץ ברוחב ובאורך הרצויים. את הדק ניתן לאטום בסילר והיא נשאר עמיד ביותר לאורך שנים רבות. 

השבחה על ידי אריחי בטון צבועים 

אם רוצים להקנות לנכס שלכם אפקט מלהיב ומיוחד שאף אחד לא ינחש שמדובר בבטון אפור, ניתן לעשות זאת על ידי שימוש באריחים צבועים. לא מדובר בבטון שצובעים רק מהצד החיצוני, שכן אפשר לייצר כל אריח עם הצבעים והפיגמנטים מבפנים. ניתן באופן הזה להשביח את הנכס באריחים צבועים, שהם עמידים וחזקים יותר מכל פתרון אחר שנראה כל כך מלא חיים ומרהיב. הדבר היחיד שכדאי להמליץ עליו בשלב זה יהיה להתרשם ממגוון רחב של סוגי אריחים, לפני שמחליטים איזה קונספט יהיה הטוב ביותר עבור הכנס. 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!