חידוש ריצוף בטון קיים או פרקט חדש – איך לבחור?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

כאשר אתם מעוניינים לשדרג את ריצוף הבטון בביתכם, יש המון אפשרויות שתוכלו לבחור מהן. אחת היא לחדש את ריצוף הבטון הקיים והשנייה היא להתקין רצפת פרקט במקום. לכל אפשרות יש את היתרונות והחסרונות שלה, מה שעליכם לקחת בחשבון לפני קבלת כל החלטה.

הגורמים שחשוב לקחת בחשבון

אחד הגורמים שיעזרו לכם להחליט לכאן או לכאן, הוא מצבה של רצפת הבטון הקיימת. אם הרצפה במצב טוב יחסית, תוכלו לחסוך לעצמכם המון זמן, כסף והתעסקות על ידי חידוש הבטון. לעומת זאת, אם הרצפה הקיימת כבר צברה המון בלאי, ולא משתלם לחדש אותה, ייתכן שתצרכו להחליף אותה, אז הבחירה בהתקנת פרקט חדש תהיה נכונה יותר. גורם נוסף שעליכם לקחת בחשבון הוא המראה והאווירה שתרצו ליצור בחלל. ריצוף בטון לרוב מודרני ותעשייתי יותר, בעוד שריצוף פרקט יכול להוסיף חמימות ואופי.

 

חידוש ריצוף בטון קיים – מה כרוך?

חידוש ריצוף בטון קיים זו אפשרות חסכונית שיכולה לשדרג את הריצוף. התהליך כולל את ניקוי הרצפה, תיקון נזקים, יישום ציפוי אפוקסי או ליטוש והברקת המשטח. תהליך זה יכול להסתיים במהירות יחסית והוא קצר ומהיר יותר מהתקנת ריצוף חדש. בנוסף, ניתן להתאים את הריצוף לעיצוב באמצעות גיוון.

עם זאת, חשוב לציין כי חידוש ריצוף בטון קיים אינו מתאים לכל רצפות הבטון. אם יש נזק מבני משמעותי או סדקים, ייתכן שלא יהיה ניתן לחדש את הריצוף.

 

התקנת ריצוף פרקט חדש

המומחים של חברת ענק השטיחים והפרקטים מסבירים: פרקט זו אופציה קלאסית ועל זמנית שיכולה להוסיף חמימות ואופי לחלל. כיום ישנם מגוון סוגי פרקטים בצבעים ודגמים שונים מה שמעניק לכם אפשרויות עיצוב אינסופיות. בנוסף, פרקט הרבה יותר נוח ונעים, מכיוון שהוא רך יותר מריצוף בטון, לכן זו בחירה מעולה לבית.

יש לציין שהתקנת פרקט חדש זהו תהליך אשר עשוי לגזול זמן רב בהשוואה לחידוש ריצוף בטון קיים, שכן התהליך כולל את הסרת הריצוף הקיים, עבודת הכנה והתקנת הפרקט.

 

טיפים לבחירה נכונה

כדי לבחור את האפשרות הטובה ביותר, היעזרו בטיפים הבאים:

  • מטרת החלל התאימו בין סוג הריצוף לבין אופן השימוש בחלל.
  • סגנון העיצוב – החליטו מה המראה שאתם מעדיפים, תעשייתי או כפרי.
  • התקציב – בדקו עלויות ובחרו באפשרות אשר מתאימה לכיס שלכם.

ולבסוף, זכרו שלכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות ובסופו של דבר ההחלטה תלוה בכם, בהעדפות האישיות שלכם ובצרכים הספציפיים של החלל.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!