חיפויי קירות משתלמים – עושים חשבון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

חיפוי אלומיניום מהווה כיום חיפוי קירות משתלם ביותר. מעבר לעובדה שיש מגוון רחב של יתרונות לחומר האלומיניום, הרי שבניגוד לחומרי חיפוי אחרים כגון: שיש או בטון, מדובר על חומר גלם זול יחסית. כלומר, מצד אחד הוא מעניק חיפוי איכותי ודקורטיבי לא פחות מסוגי חיפויים אחרים, אך המחיר שלו בהחלט יהיה משתלם מאוד עבור כל אדם שיבחר בו. אם אתם תוהים מהם היתרונות של חיפוי אלוקובונד ולמה הוא הדבר המשתלם ביותר עבורכם, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

 

מהו חיפוי אלקובונד?

חיפוי אלוקובונד עבור קירות הוא חיפוי קירות מאלומיניום. מדובר על כיסוי דקורטיבי עבור מבנים אשר משדג את המראה של המבנים. חיפוי אלומיניום מעניק חיפוי אלגנטי למבנים והוא מאפשר לאדריכלים את האפשרות ליצור לא מעט סגנונות עיצוב גמישים עבור מבנים. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע לא מעט דקורטיביות עבור מבנים, הוא גם בעל יתרונות רבים נוספים.

בעוד שבעבר חיפוי עבור מבנים היה מבצע באמצעות אבן ירושלמית, שיש או פסיפס, הרי שכיום משתמשים לא מעט באלומיניום. הבחירה בחיפוי שיש, פסיפס או אלומיניום לא פעם הסבה נזקים למבנה שכן, האבנים הללו היו מתנתקות במהלך הזמן מהמבנה. חיפוי אלומיניום בעבר שימש בעיקר במבנים תעשייתיים, מסחריים ועוד, אך כיום הוא הפך להיות נפוץ ביותר גם במבנים פרטיים וזאת בשל ההיצע הגדול של סוגי לוחות אלומיניום עבור חיפוי. ההיצע הרחב בתחום אפשר לעצב את המבנה באופן חיצוני במגוון רחב של סגנונות עיצוב שונים ומעבר לכך, כאמור, מדובר על חיפוי שמציע מגוון יתרונות נוספים למבנה.

 

היתרונות בחיפוי אלומיניום?

לחיפוי אלומיניום יש מגוון יתרונות שונים: ראשית כל, הוא מעניק מראה מרהיב לכל מבנה הוא מיושם בו. מעבר לכך, מדובר על חיפוי שמציע בידוד איכותי לקירות, עמידות רבה בפני תנאי מזג האוויר השונים וכן, איכות גבוהה. העובדה שהוא מגיע במגוון סגנונות עיצוב, הרי שניתן לעצב את המבנה באופן חיצוני במגוון סגנונות עיצוב. היתרון המרכזי של חיפוי אלומיניום הוא העובדה שהוא קל, נוח ומהיר ליישום, כך שתהליך היישום שלו יהיה קצר יותר מתהליך חיפוי באמצעות חומרי גלם אחרים. מעבר לכך, מדובר על חומר זול יותר כך שהבחירה בחיפוי זה תאפשר לכם לחסוך לא מעט בתהליך שיפוץ או בנייה. מעבר לכך, מדובר על חומר ידידותי לסביבה ואקולוגי ועל כן, אם אתם מתחברים לבנייה ירוקה ואיכות הסביבה חשובה לכם, מדובר על הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

 

מה זה HPL?

לוחות hpl או בשמם האחר: לוחות למינציה בלחץ גבוה, הם לוחות העשויים מסיבית שרף פנולי שהוא חומר עמיד וידידותי לסביבה. החיפוי המדובר מיוצר על ידי לחיצה וחימום של שכבות מרובות על נייר קראפט ספוג שרפים מחממים שיש להם חוזק הדבקה יוצא דופן. הלוחות המדוברים מגיעים במגוון רחב של מרקמים וצבעים מה שמאפשר למצוא בדיוק את הלוחות המתאימים לחיפוי לכל סוג של מבנה. הגימורים של הלוחות הללו מיוחדים ביותר והחיפוי באמצעותם מעניק לכל מבנה את המראה הייחודי ביותר שיכול להיות. מדובר על לוחות שעשויים מאלומיניום וכאמור, אלומיניום לחיפוי מהווה את הבחירה הטובה ביותר כיום.

אין ספק כי לחיפוי אלומיניום יש מגוון רחב של יתרונות, יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים שהחיפוי המדובר יהיה הבחירה הטובה ביותר לקירות החיצוניים של המבנה שלכם, בחרו בחברה אמינה ומקצועית עבור יישום לוחות האלומיניום בקירות חוץ. חברה אמינה ומקצועית בתחום תספק את התוצאה הטובה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!