חיפוי קירות מקלחת

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

חיפוי קירות מהווה דבר חשוב מאוד התורם רבות לעיצוב הבית. חיפוי קירות אמבטיה זוכה בשנים האחרונות ליותר תשומת לב וזאת בשל שתי סיבות, כאשר אחת הסיבות היא להנות מבית מעוצב בדיוק לפי הטעם האישי של כל אדם והסיבה השנייה היא השאיפה שכל מרחבי הבית יהיו מעוצבים באופן הרמוני ומושלם. כמו כן, העיצוב של חדר המקלחת בבית והעיצוב של החדר הזה, הם בעלי השפעה משמעותית על איכות החיים של כלל דיירי הבית. יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא כל חומר מתאים לחיפוי קירות מקלחת וזאת בשל העובדה שמדובר על חדר שיש בו רטיבות ולחות שדורשות איטום איכותי. על כן, יש צורך לבחור חומרי איטום איכותיים לצורך איטום חדר האמבטיה ובד בבד חומרי חיפוי עמידים בפני מים ולחות.

 

באיזה חומרים אפשר להשתמש עבור חיפוי קירות מקלחת?

ישנם מספר חומרים אשר מאפשרים חיפוי קירות אמבטיה כגון:

קרמיקה- מדובר לא על חומר אחד אלא על שם כולל לשורה ארוכה של חומרים אשר המכנה המשותף להם כרוך בעובדה שהם מיוצרים באופן מלאכותי. תהליך הייצור של החומרים המדוברים כולל דחיסה בלחץ גבוה וחימום אשר מקנה לאריחים עמידות גבוהה לרטיבות ועל כן הם מהווים את האופציה המתאימה והטובה ביותר כאשר מדובר על חיפוי קירות מקלחת. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי אריחי קרמיקה עמידים בפני שחיקה והתנהלות לא זהירה איתם עלולה לגרום לכך שהם ישברו. כמו כן, מאפיין נוסף דומיננטי של אריחי הקרמיקה אשר משמשים לצורך חיפויי קיר הוא המגוון הרחב מאוד של העיצובים שניתן להעניק לאריחים הללו כך שכל אדם יכול לבחור עבור חדר הרחצה שבביתו את העיצוב הרלוונטי לחדר.

אופציה נוספת בתחום חיפוי קירות מקלחת היא זכוכית. מדובר על אריחים דקורטיביים ויפים אשר לא מתאימים לכל חדר אמבטיה ומחייבים התנהלות מושכלת והתקנה מקצועית. שילוב של האריחים הללו עם תאורה נכונה יכול ליצור חדר אמבטיה מרהיב ביופיו.

אופציה נוספת לחיפוי קירות מקלחת היא אבן טבעית. מדובר על חיפוי אשר נחשב ליוקרתי ולכן הוא גם יקר באופן יחסי. האופציה הפופולארית ביותר בתחום זה היא אבן קיסר.

אם אתם מעוניינים לחפות את הקירות של חדר האמבטיה שלכם בעץ, חשוב שתדעו שלא כל עץ מתאים שכן, מדובר על סביבה לחה שעלולה להזיק לחומר הגלם המדובר ועל כן, יש לבחור בעץ עמיד לרטיבות ולהקפיד על תחזוקה נכונה שלו.

 

מהם האתגרים בחיפוי קירות חדרי אמבטיה?

האתגרים בחיפוי קירות אמבטיה הם ללא ספק בחירת חומר גלם נכון לחיפוי שלא ינזק, ישחק או ייפגם כתוצאה ממגע עם מים או כתוצאה מלחות. לכן, אין לבחור בכל חומר גלם וכן, יש לבחור בחומר גלם אשר ניתן ליישם עליו חומרי איטום שונים במידת הצורך בשל נזילה כלשהי בחדר האמבטיה. כמו כן, חשוב מאוד לחפות את קירות חדר האמבטיה בגובה מתאים. לא מעט אנשים מתלבטים לגבי גובה החיפוי של קירות האמבטיה כאשר ההתלבטות היא בין חיפוי קיר מלא או חיפוי קיר מהרצפה ועד לגובה 1.20. מבחינת החזות הויזואלית חיפוי קיר מלא מעניק מראה מרשים יותר לחדר האמבטיה וגם מבחינת איטום החדר, כדאי להקפיד על חומר גלם עמיד ואיכותי שיחפה את כל הקירות.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!