יציקת בטון – כל מה שאתם צריכים לדעת

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

יציקת בטון – כל מה שאתם צריכים לדעת

מעוניינים ליצור שינוי מרענן בבית? אין צורך לשלם הון תועפות בשביל זה, כל מה שאתם צריכים הוא איש מקצוע ויצירתיות. יציקת בטון הינה אחת הדרכים המקוריות והמשתלמות ביותר בענף השיפוץ, מדובר על שיטת עבודה פשוטה ואיתנה אשר תשרת אתכם שנים ארוכות. עם זאת, הלבטים לגבי מחירי השירות, והאם בכלל יש צורך באיש מקצוע לביצוע העבודה תמיד עולים אצל הלקוח – אנו כאן כדי לעשות סדר בבלגן.

יציקת בטון

יציקת בטון – האם באמת צריך איש מקצוע בשביל זה?

נתחיל בכך שנדגיש כי יש עשרות שימושים שונים ביציקות בטון, חלק מהשימושים מורכבים וחלק אינם. כאשר אתם מעוניינים ליצור משטח בטון בגינת הבית ללא כל ליווי אומנותי, או שלא מפריע לכם שהמשטח יישאר אפרפר וסביר להניח גם עם משקעים עקב ציפורים, עלים וכן הלאה, תוכלו בהחלט לבצע את העבודה בעצמכם. 

כיום ניתן ללמוד איך לעבוד עם יציקות בטון באופן די ברור באינטרנט, כל מה שאתם צריכים הוא לרכוש את חומרים מתאימים ורצוי שיהיה לכם ניסיון בעבודה עם הידיים. עם זאת, כאשר אתם עובדים בסיוע של איש מקצוע, העבודה היא הרבה יותר חלקה, נקייה ומקצועית.

שירותו של קבלן שיפוצים מקצועי אינו מסתכם בהגעה למקום והתחלה מיידית בעבודה. על קבלן שיפוצים מקצועי להגיע למקום מבעוד מועד, לבחון את שטח העבודה, את תנאי העבודה ולהכין עזרים הנדסיים כאשר מדובר על סוג עבודה מסוים הדורש זאת. לכן, אנו למדים כי קיימת האפשרות לבצע עבודות בטון באופן עצמאי, אך התוצאה תמיד תהיה פחות מקצועית מאשר עבודה של קבלן שיפוצים.

כמה יעלה לכם שירות יציקת בטון?

שירות יציקת בטון משתנה בהתאם לסוג היציקה. לרוב מדובר על מחירון אשר אינו יקר ביחס לענף הבנייה והשיפוצים, לכן מומלץ לבצע סקר שוק בין אנשי המקצוע השונים בקרבתכם. כמו כן, חשוב לדעת שרוב קבלני השיפוץ מקבלים הזמנות עבודה החל ממ"ר מסוים, לרוב 100 מ"ר. 

המחירון משתנה בהתאם לסוג הבקשה שלכם, שכן יציקת בטון עבור רצפה שונה מעלות מעמד מנגל מבטון, מורכבות העבודה גם היא משפיעה על המחיר הכולל. אם נקיים השוואה בין העבודה "הפשוטה" ביותר שהיא רצפת בטון בעובי של כ- 10 ס"מ, המחיר יתחיל החל מ- 120 ש"ח ועד 150 ש"ח למ"ר. כאשר לקוח מבקש יציקת בטון מקצועית לבריכה עליו יהיה לשלם בין 400 ש"ח ועד 500 ש"ח למ"ר. 

נדגיש כי פער המחירים משתנה ממקום למקום בהתאם למורכבות האדמה, תנאי עבודה, החומרים הנדרשים, אופן ביצוע העבודה (שיפוע או מישור), וכמו כן המחיר משתנה בהתאם לקבלן השיפוצים מולו אתם עובדים. 

הוזלת עלויות – גם זה אפשרי

אתם מעוניינים לקבל את שירותיו של איש מקצוע, אך בכל זאת התקציב שלכם דל, מה עושים במקרה כזה? כיום האלטרנטיבות המוצעות בשוק הן אינסופיות, גם כאשר מדובר על בניה באמצעות בטון. בכדי להוזיל עלויות ניתן יהיה לעשות יציקות בטון על קלקר, אפשרויות איטום ובידוד של גגות באמצעות בטון מיוחד, ניתן יהיה ליצור שכבות דקות יותר אחר עמידות של בטון, ועוד חלופות אשר לא יגרעו מאיכות התוצאה הסופית.

בשל כל אלה ניתן להסיק כי בסופו של דבר עבודה מול איש מקצוע יכולה להיות אפילו זולה יותר מאשר עבודה באופן עצמאי. זכרו, בטון הוא חומר לא פשוט לתיקון וכל טעות בעבודה דורשת תיקונים אשר בוודאי מצריכים איש מקצוע ועולים לא מעט כסף. אם הבעיה היא תקציבית, תמיד ניתן יהיה להגיע לעמק השווה מול הגורם המקצועי.

יציקת בטון
אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!