יתרונות וחסרונות של בטון מוחלק

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

עד לא מזמן רוב האנשים היו רגילים לריצוף של אריחים ברצפת הבית. בשנים האחרונות נכנס שחקן חדש עבור בתים וגינות והוא הבטון המוחלק. זהו טרנד עיצובי מודרני שמעצבים רבים ממליצים עליו כיום בעיקר בזכות היתרונות הגדולים שלו. בכתבה הבאה נסביר מהו בטון מוחלק ומה היתרונות והחסרונות שלו בבתים וגינות.

מהו בטון מוחלק?

את חומר הבטון כולנו מכירים. בבטון מוחלק מדובר באותו חומר, רק עם טכניקה שונה אשר גורמת לו להיות חלק ובמראה יפה המותאם לעיצוב של בתים וגינות. כשעושים בטון כיציקה, המרקם שלו יהיה מרקם עבה וסמיך. במקרה של בטון מוחלק, עובדים עם הבטון במצב נוזלי מאוד שמאפשר למכשור המקצועי לפלס אותו על המשטח כשכבה אחידה וחלקה. בטון מוחלק לגינה ולבית מייצר מראה אחיד ללא חריצים כמו שיש באריחי קרמיקה וזה יוצר משטח אחד גדול בחלל.

יתרונות הבטון המוחלק

  1. אין חריצים ואין רובע – בעוד מרצפות קרמיקה מחייבות רווח בניהן ויצירת רובע אשר צוברת לכלוך עם הזמן, בבטון מוחלק אין כלל חריצים ולא משתמשים ברובע. זה מונע מכם להתעסק עם ניקוי הרובע או חידוש שלה.
  2. אין הגבלת גודל – בעוד במרצפות יש לתכנן את גודל האריחים בהתאם לגודל החלל ולתכנן איפה יהיו החיתוכים שלהם, בבטון מוחלק ניתן ליצור משטחים ענקים ללא חיתוכים באזורי הפנלים. גם כאשר מדובר במשטחים גדולים מאוד, תהיה הפרדה, אך היא לא תהיה מורגשת.
  3. ניקיון ותחזוקה – הבטון המוחלק חזק מאוד וגם עמיד והוא נשמר הרבה יותר טוב ממרצפות קרמיקה. הוא כמעט ולא נסדק וגם לא שוקע. הוא קל לניקוי ולא חודרים אליו מים אם שמתם עליו סילר.
  4. ניתן להוסיף גוון – אם אתם פחות מתחברים לגוון האפור של הבטון, כיום יש טכניקות שמוסיפות לו גוון הדומה לעץ או גוונים טבעיים אחרים.

חסרונות הבטון המוחלק

  1. מחייב מקצועיות – החלקת הבטון מחייבת עבודת של מומחים בתחום. יש להיעזר באנשים שיודעים ליצור משטחים חלקים של הבטון ושיש להם מכשור מקצועי שהם נעזרים בו. עבודה לא טובה בבטון מוחלק, תהרוס את המראה היפה שלו.
  2. מחייב עבודה מהירה – עבודה עם בטון מוחלק מחייב עבודה מהירה כל עוד החומר הוא נוזלי. פספוס בזמנים עשוי להיראות בעיצוב.
  3. מחייב סילר כל כמה שנים – התחזוקה היחידה בבטון מוחלק היא מריחת סילר כל כמה שנים למניעת חלחול של מים.
  4. תיקונים – אם יש תיקונים מתחת לבטון ויש להרים אותו, יהיה עליכם ליצור את כל התהליך מחדש. אי אפשר להרים רק מרצפת אחת.
  5. ריצוף קיים – לא ניתן לעשות בטון מוחלק על ריצוף קיים, יש לדאוג למשטח ישר ונקי מפגמים.

כמה עולה בטון מוחלק?

בטון מוחלק מחיר למטר יעלה לכם בין 110 שקלים ל-550 שקלים. המחירים נקבעים על פי גודל החללים ותיקונים שיש לבצע על המשטח לפני העבודה. זהו פתרון זול ומאוד איכותי.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!