כיצד תרכשו קרמיקה לבית?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אם אתם מעוניינים לרכוש קרמיקה לביתכם, חשוב שתדעו שכיום יש לא מעט אפשרויות זמינות וחשוב שלא לרכוש את הקרמיקה טרם אתם יודעים מה חשוב לבחון ולבדוק טרם רוכשים אותה. כמובן שבכדי לרכוש קרמיקה בצורה נכונה, יש צורך לבחור בחנות המציעה מגוון רחב של סוגי קרמיקה הידועים באיכות שלהם. אם אתם מחפשים קרמיקה בירושלים, חשוב שתדעו כיצד לבחור אותה בצורה נכונה.

 

איזה סוגי קרמיקה קיימים?

כיום ניתן למצוא מגוון סוגים של קרמיקה, אך הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא תמיד לבחור בקרמיקה מסוג א. סוג א היא למעשה האיכות הטובה ביותר וכל איכות פחותה מסוג א טומנת בה יותר פגמים. חשוב מאוד לדעת כי פגמים אינם מהווים רק סיכון לתקלות בעתיד כגון: שברים, סדקים, קילופים, דהיית גוון ועוד, אלא הם גם יגרמו לרצף לעבוד קשה יותר ובסופו של דבר זה גם יעלה לכם יותר. קרמיקה מסוג א תייעל את העבודה של הרצף ותעניק לכם שקט נפשי לשנים רבות. מבחינת סוגי קרמיקה ניתן למצוא כיום כמה סוגים:

ראשית כל ניתן למצוא קרמיקה בגדלים שונים לרבות אריחים קטנים מאוד ועד אריחים גדולים ביותר.

שנית, ניתן למצוא אריחי קרמיקה במגוון עיצובים שונים, החל מצבעים אחידים בגימור מבריק, עד מאט וכן אריחים בעלי הדפסים שונים ודמוי חומרים אחרים לרבות אבן, בטון, פרקט, עץ ועוד.

כמו כן, את האריחים הללו ניתן למצוא בצורות שונות לרבות ריבועים, משושים, מלבנים ועוד.

ניתן למצוא אריחי קרמיקה אשר רלוונטיים לריצוף וחיפוי כללי, אריחים המתאימים לחללים רטובים, אריחים הרלוונטיים עבור שימוש חיצוני, אריחים למקומות ציבוריים ועוד. בחדרים רטובים הקרמיקה חייבת להיות בעלת תקן התנגדות להחלקה של לפחות R10 ובשאר האזורים הפנימיים של הבית ניתן להסתפק ברמת תקן של R9. חשוב מאוד לדעת כי חיפויי קיר הם לא אריחים אשר מתאימים לריצוף.

 

כיצד מתאימים לסגנון העיצובי הנבחר את סוג הקרמיקה?

כל אדם בוחר את הקו העיצובי עבור ביתו וחשוב מאוד שהוא יבחר את אריחי הקרמיקה בהתאם לקו העיצובי המנחה בביתו. אם אינכם יודעים איזה אריחי קרמיקה מתאים לסגנון העיצוב של ביתכם, הרי שחשוב מאוד שתתייעצו עם האדריכל או מעצב הפנים העוסקים בעיצוב הפנימי של ביתכם וזאת בכדי שהם יסייעו לכם לבחור את הקרמיקה המתאימה. הקרמיקה צריכה להיבחר בהתאם לגוון שלה, הגימור שלה, הגודל שלה ועוד.

 

היכן כדאי לרכוש קרמיקה לבית בירושלים?

אם אתם תוהים היכן כדאי לכם לרכוש קרמיקה לבית בירושלים, חשוב שתבחרו חנות חומרי בניין בירושלים אשר ידועה כחנות אמינה ומומלצת, שבה ניתן למצוא מלאי גדול מאוד של סוגי קרמיקה שונים באספקה מיידית. חשוב מאוד לבדוק מול החנות מה מקבלים במסגרת המחיר המוצע על הקרמיקה, האם מדובר על אריחים סוג א, האם מדובר על אריחים של יצרן טוב ובעל מוניטין, האם יהיה מלאי של אותם האריחים בעתיד במידת הצורך או שמדובר על ניקוי מדפים של מלאי שלא יחודש, האם מדובר על קולקציה עכשווית או קולקציות ישנות שלא יחזרו. חשוב לבדוק את כל התנאים אשר נלווים לרכישת האריחים וכן האם ניתן להחזיר עודפים סגורים ולקבל עליהם החזר כספי מלא.

כמובן שחשוב מאוד לבדוק האם ניתן להנות בחנות ממחירים טובים על הקרמיקה לאורך השנה כולה וכן האם מקבלים אחראיות על הקרמיקה ולאיזה פרק זמן מוצעת האחראיות. רק לאחר שתבדקו את כל הפרמטרים המדוברים ותראו כי הם עונים על הציפיות שלכם, תוכלו לבחור לרכוש את הקרמיקה מהחנות בלב שלם.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!