כך תתנו לגינה שלכם לוק יוקרתי

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

גינה מעוצבת זה מה שאפשר לכנות: 'תמצית החלום הישראלי'. אין כמעט ישראלי או ישראלית שלא חלמו בשלב זה או אחר על בית צמוד קרקע, עם גינה יפה, כזו שאפשר לבלות בה בשעות אחרי הצהריים, בשבת בבוקר, עם חברים ובני משפחה. במידה ואתם מתחילים בתהליך שיפוץ או אם אתם נכנסים לבית חדש ואתם רוצים לעצב את הגינה בדיוק כמו שתמיד רציתם, יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לנהל את התהליך בצורה נכונה. אם מתחשק לכם לשמוע כמה טיפים חשובים, זה הזמן שלכם להמשיך לקרוא.

 

בשביל גינה מעוצבת, יש לשים את הדגש על שני אלמנטים חשובים

אנחנו יודעים, אתם כבר בראש מדמיינים את העצצים והפרחים שתשתלו בגינה, אתם מדמיינים את הבריכה או הג'קוזי וכן הלאה. הכל טוב ויפה, אבל לפני שאנחנו מפליגים למחוזות אחרים, אנחנו רוצים לתת כאן את הדגש על שני אלמנטים משמעותיים, כאלו שישפיעו בצורה המשמעותית ביותר על התוצאה הסופית:

 

קודם כל, אנחנו צריכים לחשוב על הריצוף של הגינה:

נכון, חלק מהגינה יכול להיות עטוף צמחים, כאלו שיתנו תחושה טובה ויטעו בכם תחושה של שקט. אבל, אם אתם רוצים לאכול בחוץ ביחד עם בני המשפחה, אם אתם רוצים ליצור פינת משחקים לילדים וכן הלאה, אתם חייבים לחשוב על ריצוף. יתרה מכך, אל תשכחו כי ריצוף של הגינה צריך להיות עשוי חומרים עמידים בפני שחיקה, בהתחשב בשינויי מזג האוויר, מזיקים וגורמים אחרים, המשפיעים בחוץ ולא באים לידי ביטוי בתוך הבית. לכן, הרבה פעמים ההמלצה היא לבחור בריצוף עשוי בטון. היום, ריצוף עשוי בטון מוחלק, נחשב לאחד הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות. כך תקבלו מראה המתכתב עם עיצוב מודרני, אורבני ואופנתי. מהצד השני, הרי שמשום שאנחנו מדברים על חומר גלם חזק, כזה שלא נשחק בקלות, אנחנו כמו יכולים לטעון כי מדובר על הבחירה המנצחת, לפחות בעיניים שלנו.

 

אל תשכחו לבחור בתאורה מחמיאה:

בכל הנוגע לעיצוב הבית והגינה, הרי שתאורה היא מרכיב חשוב בצורה יוצאת דופן. אגב, אין אדריכל או מעצב פנים שלא חושבים על בחירה נכונה של גופי תאורה והתאמה של החלונות בתהליך עיצוב הבית. באותה הנשימה, אנחנו יכולים להגיד כי הנחה של גופי תאורה מתאימים, מנורות לילה, יעשו הבדל מהותי. ראשית, במישור הפרקטי, הנחה של מנורות לילה תאפשר לכם ולקרובים אליכם לבלות בגינה בשעות הערב. בנוסף, סוג המנורה, ישפיע על האור בגינה ומכאן גם על האווירה שתיווצר בסוף. לכן, ההמלצה שלנו היא תמיד להקפיד ולבחור מנורות לילה בעיצוב מודרני, כזה שיוסיף על המראה של הגינה גם בשעות היום ובעיקר בלילה. תוכלו לבחור בשרשראות של נורות, בגופי תאורה צמודים לקיר ועוד. המבחר אין סופי וכל אופציה נותנת משהו קצת אחר.

 

עכשיו רק נשאר לסיים את התהליך

אחרי שדיברנו על הדברים החשובים ביותר, אנחנו מזכירים את הפרטים האחרים החשובים לא פחות. כן, ככל שתקיפו את הגינה בצמחיה רבה יותר, כך תוכלו ליהנות מתחושה של רווחה אמיתית בזמן הישיבה בגינה. בנוסף, חשוב תמיד להוסיף פינת ישיבה נעימה, כך תוכלו לנצל את הפינה המיוחדת הזו עד תום. כמובן, כדאי להוסיף מחסן לגינה, כך תוכלו לאחסן את כלי העבודה ואת הצעצועים של הילדים בצורה מסודרת ולשמור על מראה מאורגן, אשר משפיע גם הוא על התחושה הכללית.

 

להשקיע בעצמנו זו ההשקעה המשתלמת ביותר

מחקרים רבים כבר הוכיחו כי ישיבה באוויר הפתוח ויציאה החוצה, משפרים את איכות החיים. דווקא עכשיו, בעידן בו רבים מאיתנו מבלים שעות ארוכות מול מסכי המחשב, אתם מקבלים הזדמנות מרגשת להשקיע בתהליך שיהפוך את החיים שלכם הרבה יותר נעימים בטווח הרחוק.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!