כל מה שאתם צריכים לדעת על מבנים ניידים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מבנה יביל, או בשמו היותר מוכר: מבנה נייד, הוא מבנה שניתן להעביר ממקום אחד לאחר בצורה פשוטה ובטוחה. בשונה מקרוואן המבנה הנייד לא מחובר לגלגלים ואין לו יכולת תנועה עצמאית. הוא מורם על ידי מנוף, ממקמים אותו על משאית והוא מובל על ידה עד לנקודת היעד החדשה שלו.

 

מבנים ניידים

בשנים האחרונות חברת גואטה מבנים ניידים מצביעה על עליית התדירות בשימוש במבנים ניידים בכל מיני אירועים שמתקיימים בשטח. אפשר להשתמש במבנה נייד גם בשביל לייצר שירותים ניידים לאורחים ולספק נוחות מקסימלית במינימום מאמץ. מעבר לכך, מבנים ניידים יכולים לשמש גם כחדרי אוכל, כיתות לימוד, מגורים ואפילו משרדים. בגלל עליית מחירי הדיור ישראלים רבים פנו אל המבנים הניידים לפתרון מגורים בשל עלותם הנמוכה ביחס לקנייה של דירה ממשית.

 

מתלבטים אם מתאים לכם מבנה נייד?

אם מדובר על מבנה נייד שישמש אתכם למגורים חשוב שתדעו שאתם צריכים להיות בעלי קרקע משלכם. הדבר לא מתאפשר בקיבוצים ובמושבים אבל בעיר תוכלו למצוא שימוש במבנים ניידים. הם מוצבים על שטח שהרשות רכשה ויכולים להשתמש בו למטרותיהם או אפילו להשכרה לאנשים שמעוניינים לגור באזור.
כיום, יש אפשרות גם לבחור בין מבנה נייד משומש או חדש לגמרי. טווח המחירים נע בין אלפי שקלים ועשוי להגיע גם למאות אלפי שקלים תלוי כמובן בגודל המבנה, החומרים מהם הוא מיוצר, העיצוב והירידה לפרטים.

 

סוגי המבנים הניידים הקיימים

מבנה נייד עשוי עץ – אחד הפופולריים והנפוצים ביותר. משמש בעיקר עבור צימרים, אך ממש שכיח גם לשימוש במשרדים או בתי קבע. הוא מתאפיין בחיפוי עץ פנימי וחיצוני, עיצוב יוקרתי ומרחב נעים. המחיר יחסית יקר בגלל שהם מיוצרים מחומרי גלם מעולים ויקרים כמו עץ אורן פיני שידוע באיכות הגבוה שלו.

קרוואן אמריקאי – משמשים למגורים, כמחסנים ומשרדים. איכותם פחות גבוהה מאלו העשויים עץ ובמידה והם באיכות גבוהה המחיר שלהם יכול להגיע ל50 אלף שקלים. במידה ואתם מעוניינים בקרוואן אמריקאי היינו בודקים קודם אופציה של אחד משומש. כמובן שיש צורך לבדוק את תקינותו ומצבו לפני כן בצורה מעמיקה ומקיפה.

מבנים מפנל מבודד ומתכות – אלו מבנים ניידים שיש להם רצפת בטון יצוקה והם מורכבים מקונסטרוקציה יציבה וחזקה שיכולה להישאר עמידה לשנים רבות. יש להם יכול בידוד מצוינת לתנאי מזג האוויר, במיוחד לחום ולקור. העלות שלהם יכולה להגיע לעד 150 אלף שקלים.

 

עלויות נלוות למבנה נייד

דברים מאוד חשובים הם אישורים מרשויות, הכנת השטח לקראת המבנה וחיבורי תשתיות כמו חשמל, מים וביוב. בלי כל אלו המבנה הנייד שלכם לא יוכל להתקיים.

 

לסיכום

רבים האנשים שעברו למבנים ניידים. החופש לקחת את הבית או המשרד לכל מקום ממכר לכן אנחנו לא מופתעים!

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!