כמה יעלה לנו לבצע חיטוי מאגרי מים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

בעבר, מאגרי מים לא עברו חיטוי מכיוון שלא נחשבו למקור פוטנציאלי לתחלואה. עם זאת, בשנים האחרונות, מדענים מצאו כי מאגרי מים מזוהמים לרוב במיקרואורגניזמים כמו חיידקים ווירוסים. אחד האתגרים הגדולים בתעשיית המים הוא חיטוי. כדי להבטיח את בטיחותם של מי השתייה, יש לחטא אותם. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא עם כלור או אוזון. אבל לשיטות האלה יש את החסרונות שלהן: למשל, כלור מגיב רע עם תרכובות אורגניות ואוזון יכול להגיב עם חומרים אחרים במאגר ולהפוך לצורה שאינה בטוחה למאכל אדם.

מים 

מים הם אחד המשאבים החשובים ביותר על פני כדור הארץ, והוא חיוני לחיי אדם. מים נקיים נחוצים לשתייה, לבישול ולכביסה. למרבה הצער, מדינות מסוימות מתקשות לקבל גישה למים נקיים בגלל זיהום. על מנת להיפטר מהחיידקים במאגר מים, עלינו להשתמש בכלור או בחומר חיטוי אחר. התהליך כולל בדרך כלל הוספת חומר כימי למאגר והמתנה של 2-6 שעות לפני שניתן יהיה להשתמש שוב במים. מאגרי מים נחשבים לאחד המקומות הפגיעים ביותר לזיהום. חיטוי הוא תהליך הנדרש על פי חוק עבור מאגרי מים על מנת להרוג חיידקים ווירוסים מזיקים. ישנם שני סוגים של שיטות חיטוי – פיזיות וכימיות. הסוג הראשון כולל שימוש בהכלרת מים, המחייבת הוספת כלור או נתרן היפוכלוריט למאגרי המים. הסוג השני משתמש בכימיקל הנקרא גז כלור דו חמצני, אשר מוזרק למאגר המים על ידי מערכת הזרקה או מערכת מפזרת.

חיטוי מאגרי מים

חיטוי מאגרי מים היא דרך נפוצה לטיהור מים. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת כלור או כימיקלים אחרים למאגר. ישנן דרכים רבות לחטא את המים. אחד מהם הוא הוספת כלור או כימיקלים אחרים למאגר. ישנם שני סוגים של חיטוי, כלור וכלורמין. הכלור זול יותר אך יש לו חיי מדף קצרים יותר ופולט גזים רעילים. כמו כן, יש להוסיף כלור בזמן הנכון בתהליך הטיפול במים. הכלורמין יקר יותר אבל הוא פחות מזיק לבני אדם ובעלי חיים. זה גם לא חייב להתווסף בזמן הנכון בתהליך הטיפול במים. מים הם צורך בסיסי לחיי אדם. זה גם המקור החשוב ביותר לשתיית מים, בישול וניקיון. חיטוי מאגרי מים הוא תהליך חשוב שצריך לעשות כדי להבטיח שהמים שאנו שותים בטוחים עבורנו. המחיר של חיטוי מאגר יכול להשתנות בהתאם לגודל ולמיקום המאגר. חיטוי מאגרי מים הוא תהליך הכולל שימוש בכלור כדי להרוג חיידקים וחיידקים מזיקים. מחיר חיטוי מאגרי מים תלוי בגודל, גיל וסוג מאגר המים. בדרך כלל, זה עולה בין 2-4 $ למיליון גלונים עבור החיטוי הראשוני. העלות לטיפול מתמשך היא כ-0.02$ למיליון גלונים.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!