מהו צילום תרמי למבנים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לפני שניגשים לבצע שיפוץ, טיפול זה או אחר בבית ולפני שמחליטים להפוך בניין ישן לחדש יותר, יש לבצע שורה של בדיקות שיאפשרו לכם בסופו של דבר להיות בטוחים שאתם עומדים בכל תנאי התקן. לא רק כאשר בונים בניין מחדש יש לבצע את הבדיקות הללו כי אם גם במקרים של שיפוץ פשוט אותו בוחרים דיירי הבניין לעשות, קודם כל, לפני כל פעולה, אנחנו צריכים לברר מה החומרים מהם עשוי הבית, האם היו ניסיונות בעבר לעשות כל מיני שיפוצים ובאופן כללי, בלי לדעת מה המצב לאשורו, בסופו של דבר, יהיה קשה מאוד לתת מענה מקצועי אמיתי שיענה לצרכים של דיירי הבניין באופן מלא. 

מה זה צילום תרמי 

הרעיון של צילום תרמי נולד מתוך הניסיון לזהות נזילות שמתרחשות במערכת האינסטלציה מעבר לקיר. הנקודה התחילה מתוך כך שהרבה פעמים כאשר הייתה תקלה זו או אחרת במערכת האינסטלציה, הדרך המסורתית הייתה פשוט לשבור את כל הקיר כדי לאתר במזל את הנקודה ממנה נשפכים המים ולטפל בה כמו שצריך. היום אנחנו יודעים כי מדובר על מה שהוא במידה רבה פשוט מייצר הרבה יותר נזק מתועלת ושיש דרכים אחרות להגיע לאותה התוצאה. לכן הומצא הצילום התרמי. 

הטכנולוגיה הזו שמגיעה אלינו מהעולמות הצבאיים בכלל נועדה בתחילה לאפשר לצבא לאתר אנשים שהולכים בחושך. רק לאחר מכן הבינו כי הטכנולוגיה הזו מושלמת עבור איתור של נזילות. אז מה זה איתור נזילות וצילום תרמי? אנחנו מדברים על מערכת טכנולוגית שעברה תהליכים עם מכונות עיבוד שבבי ויצור של חלקים זעירים ייחודיים שעוזרים לה לזהות על פני משטח נקודות חמות יותר ונקודות קרות יותר, מערכת זאת בשימוש במגוון מקרים בעולם התעשייה. לאחר הניתוח הזה אנחנו יכולים לקבל תמונה כזו או אחרת שמאפשרת לנו פשוט למפות היכן יכול להיות שיש נזילה או תקלה בצנרת. כך אנחנו יכולים לפתוח חור בקיר בנקודות הרלוונטיות ולמצוא בדיוק היכן הנזילה ממוקדמת. תהליך כזה של צילום תרמי הוא תהליך פשוט וקל שמאפשר לנו לדעת הרבה מאוד. 

צילום תרמי נועד גם עבור ביטוח 

הרבה פעמים יש מי שמבקשים לבצע צילום תרמי למערכת הביוב כדי להיות עם עדויות לכך שהיו בעיות עוד לפני שאותם דיירים נכנסו לבניין. הרבה פעמים מדובר על מה שבתחילה נראה מיותר אבל בדיעבד, עבור משפחות רבות זו ממש הצלה. חשוב לנו להגיד את זה משום שהרבה פעמים חברות הביטוח רוצות לראות את ההסמכה של מי שבחרתם בו שיבצע עבורכם צילום תרמי ולכן חשוב לבחור במי שיש להם את האישורים הנדרשים לכך. הקפידו על הנושא הזה כדי שלא תמצאו את עצמכם חלילה בבעיה בהמשך. 

אנחנו נשמח לעזור לכם 

כדי לבצע צילום תרמי היטב יש להיעזר בציוד מתקדם ויש לדעת, מטבע הדברים, כיצד להיעזר בו באופן הכי טוב שאפשר. אנחנו נשמח לעזור לכם וללוות אתכם לכל אורך התהליך. אתם מוזמנים לדבר איתנו ולקבל סיוע מקצועי מקיף שיעזור לכם למצוא פתרון לכל בעיה שאתם אולי נתקלים בה. נשמח לעזור לכם ואתם מוזמנים ליצור קשר דרך הטלפון או דרך אתר האינטרנט.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!