מה זה stainless steel?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

הביקוש לפלדת אל-חלד גדל בשיעור של 5% בכל שנה, זוהי עלייה עצומה ביותר, המשקפת את הפופולריות של השימוש בחומר לצרכים פרטיים והן לתעשייתיים. כיום, מספר רב של תעשיות שונות משתמשות פלדת אל חלד, כולל תשתיות של מבנים, צינורות מים וביוב, מוצרי אלקטרוניקה וחשמל ביתיים ותעשייתיים, וכמובן סירים ומחבתות.

בעוד שפלדת אל-חלד יקרה יותר מפלדה עדינה, התכונות המצוינות שלה מובילות להארכת חיי השימוש ולעלות מחזור מופחתת ברמה משמעותית, בהילקח בחשבון הוצאות של מפעל העושה שימוש בחומר זה. העלויות הגדולות יותר מראש משתלמות בטווח הארוך.

אך לפני הכל, חשוב שנדע מה זה  stainless steel? ידוע שפלדה "רגילה" הינה סגסוגת של ברזל ופחמן, עם תכולת פחמן מקסימלית של עד 2.1%. פלדות אל חלד הן קבוצה של פלדות העמידות בפני התפתחות קורוזיה, תהליך הרסני של חומרי גלם, וזאת באמצעות תוספת הרכבים מיוחדים.

 

החשיבות של עמידות המתכת בפני קורוזיה

ידוע שכל מפעל גדול ככל שיהיה נשען על הברגים הקטנים של המערכת, תרתי משמע. מנגנון מכני הכי קטן בתוך מכשיר תעשייתי גדול, שאינו עובד כמו שצריך בשל פגם באחד מרכיביו מבחינה כימית, עלול להשבית את כל המכונה ובהתאם לכם את פס הייצור, ומשם לעיכוב בשרשרת הייצור וההספק של החברה שלכם. קורוזיה הינה תהליך של התעכלות מתכות הנחשפות לחומרים חומציים או בסיסיים במיוחד. בתעשיות שונות ייתכן והמכשירים, האביזרים או התשתיות עצמן יהיו חשופים לחומרים כאלו וההרס עלול לעלות לכם ביוקר. החלפת רכיבי המתכות בכלל המוצרים, המכשירים והתשתיות שלכם בפלדת אל חלד יכולה לחסוך מכם הפסדים כספיים גדולים במקרה של דליפות וכדומה.

 

פלדת אל חלד למען שמירה על איכות ובריאות

פלדת אל חלד בטיחותית מאוד מבחינה בריאותית. כלי תעשייה שונים הבאים במגע עם מזון או תרופות למשל, אין סכנה שהם יקבלו זיהום בשל קורוזיה או סכנות והיזקים אחרים כאשר מדובר בפלדת אל חלד, ולכן היא נחשבת בטיחותית וידידותית ביותר לשימוש בתעשיות המזון, תרופות וצרכים ביתיים אחרים.

במשפחת פלדות אל-חלד ניתן לסווג כ-200 סגסוגות פלדה שונות בעלות תכונות יעילות המקנות לחומר יעילות ועמידות בפני פגמים שונים של חום, קורוזיה ועוד. רובן מאופיינות בכמות גבוהה של כרום, שהינה מינימום 10.5%, דבר המשפר את העמידות וההסתגלות בפני השפעת הקורוזיה. בייצור של חומרי גלם, ישנה נחיצות גדולה ביותר לעשות אותם ו/או לאחסן אותם בהתקנים העשויים מפלדת אל חלד.

 

היתרונות של פלדת אל חלד בשימושים תעשייתיים – שמירה על יעילות ובריאות

עם עלייה בביקוש, הייצור של מוצרים ומכשירים שונים מפלדת אל חלד גדל עם השנים, והופך אותו למשתלם יותר עבור חברות גדולות יותר מאי פעם. הביקוש המוגבר מביא איתו גם את הגיוון בגדלים סטנדרטיים לא סטנדרטיים כאחד. כמו כן, קיימים מגוון רחב של גימורים מפלדות אל חלד בהתאם לצרכים שלכם. מלבד הגימורים המעוצבים והמלוטשים, אפשר להשיג משטחים מעוצבים וצבעוניים לכל מטרה. זה מאפשר לכם למצוא בדיוק את ההרכב שאתם צריכים.

כאמור, בפלדת אל חלד עושים שימושים רב תכליתיים בבית ובתעשייה. השימוש המוכר הראשון שעולה לכם לראש זה כמובן בסכו"ם, סירים, מחבתות ושאר כלי מטבח ובישול שונים. בשל החשיפה הגבוהה והתדירה של מוצרי מטבח למים, יש נחיצות להכין את כל הכלים מחומרי אל חלד יעילים, בשל למנוע זיהום מקורוזיה באוכל שאנו אוכלים.

שימושים נוספים שניתן להכניס לרשימה כוללים חלקיקים זעירים לשעוני יד, שבבים במכונות בפסי ייצור, צינורות מים וביוב, לוחות נירוסטה לאולמות קונצרטים, כלי קיבול המכילים כימיקלים ותרופות, רכיבים במכשירי חשמל ואלקטרוניקה, רכיבים בתעשיית ייצור רכבים והרשימה עוד ארוכה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!