מחזיר דלת רצפתי – מה זה ולמה אנחנו צריכים את זה?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אחד הפריטים החשובים ביותר בדלתות זכוכית, הוא מחזיר דלת. הרבה פעמים אנחנו לא שמים לב לפרט זה, אך הוא מותקן בכל דלת זכוכית, בין אם זו דלת פנימית או חיצונית, דלת המותקנת בבית מגורים, בית עסק או בכל מקום אחר. זה אחד הפריטים החשובים ביותר ועלינו לשים לב לכך שהוא מותקן כמו שצריך ויכול לשרת אותנו כפי שהוא אמור.

בשביל שנוכל להשתמש בדלת בצורה סדירה, כאמור, אנחנו צריכים לוודא שיש מחזיר דלת רצפתי אשר מותקן בצורה מדויקת ונכונה, באופן כזה שיאפשר לנו לפתוח ולסגור את הדלת בצורה סדירה. לשם כך, חשוב להבין מה התפקיד של המחזיר, איפה אנחנו מתקינים אותו ומי יכול לטפל בו אם יש לנו בעיה איתו.

 

מה זה מחזיר דלת רצפתי?

מחזיר דלת רצפתי הוא מתקן קטן אשר מותקן בחלק הנמוך של הדלת, קרוב לרצפה, מטרתו לאפשר לנו לסגור את הדלת מבלי שהיא תיטרק, באופן כזה, שהדלת תחזור אלינו אם אנו רוצים בכך. בצורה כזו, הסגירה נעשית באופן יותר בטוח והרבה יותר נכונה.

מחזיר דלת רצפתי, למעשה מחזיק את המשקל של הדלת, ולכן, אם אנחנו נראה אותה שוקעת, נוגעת ברצפה ושורטת אותה, נוכל להבין שהמתקן איננו בסדר ואז יש צורך לפרק אותו ולהתקין חדש. התהליך איננו מורכב, אך מחייב עבודה של איש מקצוע שמתמחה בכך.

 

מי יכול לעזור לנו?

מי שיכול לעזור לנו בהתקנה של מחזיר דלת רצפתי הוא מומחה בתיקון דלתות זכוכית. מדובר על בעל מקצוע שמתמחה בכל מה שקשור לדלתות מסוג זה, בין אם זו התקנה או פירוק, בין אם זה החלפת רכיבים, או כל סוג עבודה אחר שיש לבצע בדלת.

כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע שמתמחה בתיקון דלתות זכוכית, הוא יבחן את הדלת ואת המבנה שלה, יבדוק את המתקן עצמו ואז יחליט כיצד לנהוג. בעיקרון, הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה היא לפרק את הדלת, להסיר את המנגנון של מחזיר דלת, לבדוק אותו, להתקין מנגנון חדש או לתקן את המנגנון הישן, ואז לחבר מחדש את הדלת.

 

מתי נזמין איש מקצוע?

אנחנו נדע שמחזיר דלת רצפתי איננו תקין, במקרים מסוימים. למשל, כשהדלת שוקעת כלפי מטה לרצפה, או כשהיא נטרקת וכן כשהיא לא חוזרת אלינו בתהליך הסגירה. במקרה כזה, המחזיר איננו עובד בצורה נכונה ולכן יש לטפל בו.

אנחנו נרצה לעשות זאת, הן בשביל שנוכל להשתמש בדלת בצורה סדירה והן בשביל שנוכל ליהנות ממנה בצורה בטוחה. אם נמשיך להשתמש במחזיר המקולקל, אז ייתכן מאוד שהדלת תשקע יותר וייגרם לה נזק בפתיחה ובסגירה, וכן ייתכן מאוד שהשימוש בה ייעשה בצורה מאוד לא בטוחה ולכן אנחנו נתקשה להשתמש בה כפי שאנחנו רוצים.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!