מיקרוטופינג: הטרנד הלוהט של חיפוי הבטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

על המיקרוטופינג שמעתם? אם לא, אתם חייבים להכיר את הטרנד החם ביותר בתחום חיפוי הבטון. האח הגדול של הבטון הוא נקרא, ובצדק רב. המיקרוטופינג הפך במהרה לחיפוי הבטון המבוקש ביותר בקרב המעצבים והאדריכלים. המיקרוטופינג נוצר באמצעות טכנולוגיה חדשה, והוא מבוסס על פולימרים. בנוסף לכך, יש לו מאפיינים ייחודים בשונה מאחרים.

למי מיועד המיקרוטופינג וכיצד אוכל ליישם אותו?

את המיקרוטופינג אנו יכולים ליישם בצורה חיצונית או פנימית.  חומר המיקרוטופינג הוא מוצר מושלם לכל אחד אשר מחפש גימור ייחודי בתוך אותו החלל הבמראה אלגנטי ויוקרתי. המיקרוטופינג יכול ליצור מראה של חלל גדול ורחב יותר ואווירה הרמונית. המיקרוטופינג נחשב כפתרון חדשני מאוד בתחום הליטוש , והרבה מאוד מעצבים ואדריכלים בוחרים לעשות בו שימוש לאור תכונותיו, אשר אלה עדיפות על פני האחרים. באמצעות המיקרוטופינג, האדריכלים יוצרים חללים מודרניים, אשר אלה מתאימים לתקופה ומסמלים חדשנות. בצורה כזו, הוא יכול להשתלב בצורה נהדרת עם הרהיטים השונים בבית, ואנו יכולים ליצור מרחב ביתי נהדר.

מיקרוטופינג – האם ניתן להתאים אותו לצבעים מסוימים?

התשובה היא בהחלט כן. יכולותיו הרבות של המיקרוטופינג, אנו יכולים לקבל סביבה מוארת, דקורטיבית ואלגנטית בהתאם לרהיטים ולשאר הדברים אשר נמצאים בבית שלנו. המיקרוטופינג ללא ספק מוסיף צבע לביץ, ואנו יכולים  לבצע התאמה אישית מדויקת באמצועות בחירת סגנונן בהתאם לצבעים המועדפים עלינו.

מחירו של המיקרוטופינג

עלות מחיר המיקרוטופינג אינו חד משמעי והוא משתנה בהתאם לתנאים שונים:  כך לדוגמא, פרמטר גודל  מתייחס לגודל השטח בו אנו רוצים לצפות.

אנו בחברת אומנות ובטון, יודעים שיש לציין כי המחיר למיקרוטופינג נקבע ע"י מחיר למטר אחד. חשוב לציין כי קיים שוני בין שטחים שונים, וזה יכול לייקר את המחיר- הכל בהתאם לגודל השטח והתנאים השונים.

פרמטר נוסף וחשוב המתייחס לעלות מחיר המיקרוטופינג הוא העובי – כך לדוגמא ככל שעובי המיקרוטופינג רחב יותר, הוא דורש עבודה רבה יותר, ולכן המחיר יהיה גבוה יותר. כמו כן, מקצועיות בעל המקצוע יכולה אף היא להשפיע על המחיר של המיקרוטפינג – קיימות חברות רבות בשוק ובעלי מקצוע אשר מתחמרים את עבודתם בצורה שונה בשוק – עם זאת, קיימת חשיבות רבה לוותק ולניסיון של בעל המקצוע שמגיע לבצע את עבודת המיקרוטופינג, שהרי אנו רוצים עבודה מקצועית ויסודית. לפיכך מומלץ לבדוק את המקצועיות של בעל המקצוע ולקבל עליו ביקורות, רגע לפני שאנו מבקשים ממנו לבצע עבורנו את העבודה.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!