מרפסת תלויה מברזל מחיר: כמה זה באמת יעלה לנו?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

על מנת להקל על הצורך במסילות למרפסת, אדריכלים תכננו מבנים עם מרפסות התלויות מברזל. סוג זה של מרפסת מכונה גם "מרפסת צרפתית" או "jardinière". סוגים אלה של מרפסות תלויות מברזל ולעיתים קרובות משקיפות לגינה. סוג זה של עיצוב פופולרי בצרפת וקיים מאז המאה ה-18. המרפסת היא מאפיין אדריכלי נפוץ של מבנים רבים. השימוש המסורתי במרפסות הוא לספק חלל המשקיף על האזור שמתחת, למשל מארמון או אחוזה. עיצוב המרפסת יכול להשתנות מאוד, החל מקושט במיוחד ומעוצב בכבדות ועד עיצובים מינימליסטיים יותר. הוא עשוי להיות ממוקם סביב כל היקף הבניין, או רק בחלקו.

תפקידה של המרפסת

המרפסת היא מאפיין נפוץ בבניינים רבים. הוא משמש לעתים קרובות כחלל ליצירת אזור מגורים חיצוני. מרפסות ממוקמות לרוב בקומה השנייה של בניין, אך ניתן למצוא אותן גם בקומה הראשונה. מרפסת זו התלויה על ברזל פרייס היא די מעניינת ויוצאת דופן, אבל יש לה יתרונות וחסרונות משלה. היתרונות הם בכך שהוא יכול לספק מרחב נוסף לאנשים שרוצים ליצור אזור מגורים חיצוני, אשר עשוי להיות נחוץ במקרים מסוימים בהם הבית חסר תכונה זו. מצד שני, החסרונות הם שזה עלול להיות לא בטוח עבור אנשים שיש להם ילדים או חיות מחמד, כי ייתכן שיש בעיות בטיחות עם סוג זה של מרפסת.

המרפסת היא צורה של החלק החיצוני של הבניין. זה יכול להיות עשוי מעץ, אבן או מתכת. המרפסת נמצאת בדרך כלל בגובה של החלונות או הדלתות בקומת הקרקע. מרפסת תלויה מברזל פרייס משמשת כדי לספק מקום לאנשים לטייל בחוץ וליהנות מהנוף ומהאוויר הצח. המרפסת התלויה, המכונה גם מרפסת שלוחה, היא סוג של מרפסת היוצאת מחזית המבנה. משקל המרפסת נושא על ידי שלוחה אחת או יותר – בדרך כלל קורות פלדה בולטות ממבנה הבניין הראשי. השימוש הראשון הידוע בסוג בנייה זה היה בפריז, צרפת בשנת 1859. הוא תוכנן על ידי האדריכל אנרי לאברוסט ושימשה על חזית מה שלימים יהפוך לביבליוטק סנט-ז'נבייב.

המרפסת עשויה מברזל ותלויה בצד המבנה. יש לו נוף נהדר של העיר למטה. מרפסת תלויה היא מעין מרפסת אשר תלויה על הקיר. זה שונה מהמרפסת המסורתית כי זה לא צריך להיות מותקן על הקרקע. וזה לא צריך שום בסיס, אז אתה לא צריך לדאוג לגבי בטיחות הבית שלך. החומר הנפוץ ביותר לתליית מרפסות הוא עץ, אך ישנם גם אנשים שבוחרים בברזל. לברזל יש הרבה יתרונות כמו היותו עמיד וקל לתחזוקה יותר מעץ. וניתן להשתמש בו במקומות רבים אחרים כמו מרפסות, סיפונים וקירות גן. חלק זה ידבר על מחירה של מרפסת תלויה מברזל ויתרונותיה על פני עץ.

מרפסת תלויה

"מרפסת תלויה" היא מרפסת שאינה צמודה לבית. הוא תלוי בצד הבית, והוא נתמך בדרך כלל על ידי עמודים או עמודים. מחירי הברזל עלו בהתמדה במהלך השנים האחרונות, כאשר הביקוש גדל עקב הצמיחה הכלכלית בסין ובהודו. זה העלה את מחירי הברזל, מה שאומר שמרפסת תלויה העשויה מברזל תעלה יותר ממרפסת העשויה מחומרים אחרים.

מרפסות תלויות הן דרך מצוינת להוסיף עוד מקום לבית שלך. הם יכולים גם להיות דרך מצוינת לקבל את האוויר הצח ואת אור השמש שאתה רוצה. ישנם סוגים רבים ושונים של חומרים שתוכלו להשתמש בהם עבור המרפסת התלויה, אך ברזל הוא אחד החומרים הפופולריים ביותר מכיוון שהוא עמיד וחזק. גם ברזל קל לתחזוקה והוא אינו זקוק לשום סוג של צביעה או איטום מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים רבים. העלות של מרפסת תלויה מברזל תשתנה בהתאם לגודל המרפסת ואיזה סוג ברזל אתה מקבל. העלות תהיה תלויה גם אם יש לך קבלן להתקין את זה עבורך או אם אתה עושה את זה בעצמך.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!