משקלים לתעשיה – אילו סוגי משקלים וכיצד בוחרים את המשקל הנכון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

אחד מכלי העבודה המשמעותיים ביותר אשר עומדים לרשות עסקים בענפים ובתעשיות שונות. הם משקלים, בעזרתם אפשר למדוד את המשקל של החומר, עם החומרים הנלווים אליו או בלעדיהם, ובעזרתם אפשר לספק מידע אמין ומדויק, בין אם זה עבור כתיבת מפרט טכני של מוצר, דוחות, ניתוחים של נתונים שונים, קביעת עלויות ועוד.

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות וסוגים שונים של קטלוגים הכוללים משקלים לתעשיה שיכולים להתאים לשימושים מגוונים של בתי עסק, בעלי מקצוע וגורמים אחרים בכל ענף וענף. חשוב לציין כאן, כל בעל עסק או בעל חברה, חייב לדעת עם אילו משקלים הוא יכול וצריך לעבוד, ומאוד ייתכן שהוא יידרש לעבוד עם כמה משקלים במקביל, בשביל שתהיה לו אפשרות לקבל נתוני שקילה שונים, עבור חומרים ומוצרים מגוונים.

לפני שנציג דוגמאות שונות של משקלים לתעשיה, חשוב לזכור שמדובר במוצר שאמור לשמש את הלקוח אשר מבקש לרכוש אותו במשך תקופת זמן ארוכה, ולכן יש חשיבות לבחירה, בין אם זה בהיבט של יכולת השימוש במוצר ובין אם זה באמינות הנתונים שהוא מספק, עמידות המוצר והיכולת להשתמש בו לאורך זמן.

אילו סוגי משקלים קיימים?

משקלי שולחן – משקלים אשר ניתן להניח על הדלפק או על השולחן ואפשר לשקול בעזרתם מוצרים קטנים, בין אם זה פירות, ירקות או כל דבר אחר.

משקלי משטח – משקלים כבדים שניתן להניח על הרצפה ולשקול בעזרתם אמצעים כבדים. החל מבעלי חיים, מיכלים, מכשירים ודברים אחרים.

משקלים ניידים – משקלים שניתן לנייד אותם ממקום למקום בעזרת מסוע או בעזרת אמצעי אחר. משתמשים בהם לא פעם בשביל לשקול דברים שאי אפשר לנייד אותם. כמו כן, אפשר למצוא משקלים ניידים קטנים שניתן לקחת אותם בתיק או בכל צורה אחרת, ממקום למקום. הם משמשים הרבה פעמים אנשי מקצוע שמבצעים עבודות במקומות שונים ולא במקום אחד.

משקלי תלייה – משקלים שניתן להשתמש בהם בעזרתם מתלה. לצד המשקל, ישנו מתלה בעזרתו אפשר להרים את החומר אותו מבקשים לשקול.

אנחנו יכולים למצוא גם הבדלים של משקלים לתעשיה מבחינת סוג המכשיר. למשל, משקל דיגיטלי ואלקטרוני, לעומת משקל ידני, שנחשב פחות משוכלל אך הוא עדיין נמצא בשימוש נרחב בקרב לא מעט בעלי מקצוע.

איך רוכשים משקל בצורה נכונה?

בשביל לרכוש משקל תעשייתי בצורה נכונה, יש לאפיין את הצרכים שלנו לצד היכולות הכלכליות שעומדות לרשותנו ואופי השימוש שנעשה במכשיר. אנחנו צריכים לדעת לשם מה נרצה להשתמש במכשיר וכיצד הוא יכול לשרת אותנו.

חשוב לדעת האם וכיצד יש לתחזק את המכשיר, כמה הוא שוקל ואיזה מקום אנחנו צריכים לספק לו, בשביל שנוכל להשתמש בו בצורה נוחה ובטוחה. יש לבחון את האמינות ורמת הדיוק שלו, עמידות, וכן איזו אחריות אנחנו מקבלים מהחברה ממנה אנחנו רוכשים את המכשיר והאם זה כולל כיול וטיפול במשקל, במהלך התקופה שהוא אצלנו.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!