ניקוי בלחץ מים על בטון- זה אפשרי?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

ניקוי בלחץ מים הוא סוג של סילון מים המשתמש במים בלחץ גבוה לניקוי משטחים. ניתן להשתמש בו על בטון, לבנים, אבן ואספלט. חלק מהיתרונות של שימוש בסוג זה של ניקוי הם בכך שהוא יכול להסיר לכלוך ולכלוך מבלי לפגוע במשטח. הוא גם ללא כימיקלים ויש לו השפעה סביבתית נמוכה. החסרונות הם שהוא לא כל כך יעיל להסרת גרפיטי או סוגים אחרים של צבע ממשטחים מכיוון שאין לו מספיק כוח לפרוץ את השכבות הללו. זה גם דורש הרבה יותר מים משיטות אחרות כמו סבון וקרצוף.

ניקוי בלחץ מים

ניקוי בלחץ מים הוא תהליך של שימוש במים בלחץ גבוה כדי להסיר לכלוך וכתמים מהמשטחים. המים מותזים בלחץ גבוה על פני השטח ולאחר מכן מקרצפים בעזרת חומר שוחק. ניקוי בלחץ מים הוא תהליך המשתמש במים בלחץ גבוה לניקוי משטחים. זה נקרא לפעמים גם הידרו-ג'טינג. הרעיון המרכזי מאחורי תהליך זה הוא שניתן להשתמש בלחץ המים כדי לשטוף לכלוך ולכלוך מכל משטח, גם אלה שאינם נגישים בשיטות מסורתיות כמו בד או ספוג. זה כולל דברים כמו מנועי מכוניות, מיכלי נפט ומקומות אחרים שקשה להגיע אליהם. הלחץ הגבוה של המים גורם גם לכך שניתן להשתמש בהם למטרות נוספות כמו הסרת גרפיטי ממבנים וקירות, או פינוי שלג ממדרכות על מנת להנגיש אותם להולכי רגל.

ניקוי בלחץ מים (המכונה גם הידרו-ג'טינג) היא שיטה להסרת לכלוך ולכלוך ממשטחים מלוכלכים מכדי שניתן יהיה לנקות אותם בשיטות אחרות. הוא משתמש בזרם מים בלחץ גבוה כדי לחתוך את הלכלוך, ואז המים נאספים במיכל לסילוק או לשימוש חוזר. ניקוי בלחץ מים הוא תהליך שבו מים נדחפים דרך צינור בלחץ גבוה ולאחר מכן ריססו על פני הבניין כדי לנקות אותו. זוהי דרך יעילה להסיר לכלוך ולכלוך ממבנים, מדרכות, שבילים ומשטחים אחרים. זה צריך לכלול גם משפט שמסביר מדוע זו דרך יעילה לנקות מבנים, מדרכות, כבישים ומשטחים אחרים. ניקוי בלחץ מים היא שיטת ניקוי בה מפעילים לחץ על המים לרמה גבוהה במיוחד ומשמשים להסרת לכלוך ופסולת ממשטחים. טכניקה זו משמשת לעתים קרובות לניקוי בטון, לבנים, אבן, בנייה, מתכת ומשטחים אחרים.

ניקוי בלחץ

ניקוי בלחץ מים עם חברת highpressure הוא דרך יעילה לניקוי משטחים שאינם נגישים בקלות. התהליך כולל ריסוס זרם מים בלחץ גבוה כדי להסיר לכלוך ולכלוך מהמשטח. זוהי דרך יעילה מאוד לנקות אזורים כמו מרזבים, קירות, גגות ואפילו משטחי בטון. ישנם שני סוגים של מנקים בלחץ מים – מונעי גז וחשמליים. חומרי ניקוי בלחץ המונעים בגז הם זולים יותר אך דורשים תחזוקה רבה יותר מאשר חשמליים. חומרי ניקוי בלחץ חשמליים אינם זקוקים לדלק עבור חשמל, מה שאומר שהם נקיים יותר לתפעול ומייצרים פחות זיהום רעש בהשוואה לניקוי לחץ המונע בגז. ניקוי בלחץ מים הוא סוג של שטיפה חזקה המשתמשת במים בלחץ מצינור לניקוי משטחים. הוא משמש לעתים קרובות למשטחים חיצוניים וניתן להשתמש בו על כבישים, פטיו, מדרכות ואזורים אחרים.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!