ניקוי חניונים – חניון באיכות גבוהה יותר

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

תגידו, עד כמה אתם משקיעים מחשבה על החניון בבניין מגוריכם? יש בבעלותכם מתחם קניות, קניון או מוסד ואליו חניון תת קרקעי – עד כמה זה חשוב לכם שהוא יישאר נקי? מסתבר שניקיון של חניון ולא משנה אם הוא בבניין מגורים פרטי או במתחם עסקי גדול – זה חיוני ביותר מכמה היבטים. אנו תמיד חושבים שהחניון תמיד נשאר נקי מטבעו כי רק רכבים עוברים שם בעיקר, אך מסתבר שזה בכלל לא נכון. זיהום אוויר, פיח של מכוניות וגם גורמים אנושיים אחרים יכולים לגרום לזיהום ולכלוך ברחבי החניון ולהפוך אותו לכזה שלא נעים להיכנס אליו.

רק חברת ניקוי חניונים מקצועית תבטיח לכם שהחניון שלכם יהיה מקום טוב ונעים יותר להיכנס אליו!

הזיהום והלכלוך הרב בחניונים והסכנות בכך

חניונים מתלכלכים הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. למעשה, הם מזוהמים ומיטנפים בכמות גבוהה ביותר, והזמן הקצר בו אנו שוהים בו בדרך כלל, אם בשל חניית הרכב או התנעתו והמעבר הקצר שלנו רגלית עד המעלית או המדרגות, מונעים מאיתנו לתת תשומת לב מספקת. הפיח וזיהום האוויר שבאופן טבעי נוצרים במתחמים שכאלו יכולים להסב נזק תברואתי לכל מי שעובר שם. בבנייני מגורים ובקניונים משפחות יורדות מהרכב או עולות אליו בסיום קניה יחד עם הילדים הקטנים ועגלות תינוקות – ששואפים אל הריאות הקטנות והעדינות שלהם אבק, טחב ואוויר מזוהם. לכן, שטיפת חניונים זה משהו שאתם חייבים לשקול במידה ואתם אחראיים או בעלי חניון פרטי או ציבורי.

ניקיון החניון בימי החורף

בדרך כלל חניונים תת קרקעיים מוגנים מפני נזקי שיטפונות וגשמים חזקים, אך עדיין יהיו מדי פעם פגיעות ונזקים ממי הגשמים שנשטפים להם למטה. בנוסף, אנשים שמגיעים מבחוץ מביאים איתם בנעליים בוץ, לכלוך רב שמזהם את הרצפה, והרי בחניונים אין קרקע טבעית אלא רצפת בטון עליה מתפזר הבוץ והלכלוך. בוץ ולכלוך מבחוץ מלכלכים רבות את החניון ועלולים כמובן לגרום לנזק לאנשים ועגלות שעוברים על גביהם. שטיפת חניונים מקצועית תבטיח לכם ניקוי יסודי של החניון, כולל סילוק שאריות בוץ וסימני נעליים במיוחד בימי החורף הסוערים.

מה חברת ניקוי ושטיפת חניונים יכולה להציע?

חברה המתמחה בכל הנוגע אל ניקוי חניונים מתמחה בניקוי יסודי, מקיף ורציני של החניון בכל ההיבטים האפשריים, מה שישאיר לכם חניון נקי, חדש ומבריק. חברת שטיפת חניונים מכירה בצורה מקיפה את כל הדברים שעלולים לגרום לנזק, זיהום ולכלוך באזור וכל ההשלכות האפשריות לכך, ותנקוט בכל האמצעיים העומדים לרשותה על מנת להסיר את המכשולים ולטפל בכל האלמנטים שגורמים לבעיות. רק כך אתם יכולים להבטיח לדיירי הבניין ביטחון ושקט נפשי בכל בוקר כאשר הם ניגשים לעבודה ובחזרה ממנה מהרכב, וכל ללקוחות הקניון או המתחם כאשר הם באים לבילוי ובחזרה מממו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!