סוגי קידוחי ניסיון נפוצים כיום

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

כמעט כל פרויקט יחייב אתכם לבצע קידוחים כאלה ואחרים. לא משנה מהי מטרת הפרויקט, בסופו של יום תמצאו אתכם מגיעים לסיטואציה הזאת. על מנת לבצע קידוח של קרקע יהיה עליכם להכיר את סוגי הקידוחים הפופולאריים ביותר נכון להיום. נדגיש כי המציאות משתנה, לא בטוח שמה שפופולרי כיום יהיה פופולרי גם בעתיד הרחוק. אך עדיין ככל שתכירו יותר שיטות קידוח שונות, כך תוכלו לדעת באיזה שיטה לבחור. בחירה נכונה של שיטת הקידוח המתאימה עלולה לעלות לכם ביוקר כאשר תסתכלו לאחור. מהסיבה הזאת מוטב כי תקראו את המאמר מההתחלה ועד הסוף.

 

מדוע חשוב להכיר סוגי קידוחי קרקע?

אומנם הקידוח של הקרקע לא מתבצע על ידכם, אך עדיין מוטב כי תכירו את סוגי הקידוחים. כאשר איש מקצוע מדבר איתכם על קידוחי בנטונייט או  קידוחי ניסיון, יהיה עליכם להבין את כוונתו. אם לא תכירו את סוגי הקידוחים השונים, תוכלו להרגיש חסרי אונים. תחושת חוסר האונים היא תחושה לא נעימה בכלל, אותה אנשי מקצוע עשויים לנצל. ברגע שאתם מכירים את סוגי הקידוחים הנפוצים ביותר, יהיה לכם קל להבין את כוונתו של איש המקצוע. אפילו תוכלו להציע לו כל מיני הצעות שונות שהוא לא חשב עליהם. ידע זה כוח, בטח כאשר מדובר על ידע שעשוי לסייע לכם מאוד בעתיד הנראה לעין.

 

קידוחי ניסיון

 עוד לפני שמבצעים קידוח כזה או אחר חובה לבצע קידוח ניסיון. כבר מהשם אתם יכולים להבין פחות או יותר את המשמעות של קידוח מהסוג הזה. קידוחי ניסיון הם קידוחים שמטרתם העיקרית לבחון את השטח. לראות כי הציוד מצליח לבצע את המשימה המוטלת עליו. כמובן שמוטב לגלות את כל הבעיות בשלב הזה על מנת שיהיה ניתן להתמודד איתן. ללא קידוחי ניסיון תמצאו אתכם הולכים על כל הקופה מבלי להבין את ההשלכות של הפעולה הזאת. נדגיש כי רק איש מקצוע מוסמך רשאי לבצע קידוח ניסיון או כל קידוח אחר בקרקע. אל תנסו לקחת את האחריות לידיים שלכם כי בראייה לטווח הרחוק זה עוד עלול לעלות לכם ביוקר.

 

קידוחי בנטונייט 

קידוחי בנטונייט הינם קידוחים אשר נועדו כדי לבצע ביסוס של מבנה על קרקע רכה באופן יחסי.
משתמשים בקידוחי בנטונייט על מנת שלא תהיה קריסה של הקידוח, הוא משמש כמגן ומונע קריסות. יש שיצאו מנקודת הנחה כי כאשר הקרקע נוחה, קל מאוד לבצע את הקידוח. אומנם הקידוח עצמו יכול להתבצע בקלות, אך הסכנה של קריסת המבנה הופכת להיות ממשית. לכן ישנו צורך לקדוח את הבסיס של המבנה כמו שצריך כדי למנוע קריסה. קידוח לא נכון עשוי להוביל אתכם למצב של סכנה אמיתית, כזאת שמוטב להימנע ממנה. גם כאן מוטב כי את העבודה תשאירו לאיש מקצוע שמכיר את התחום על בוריו.

 

קידוחי פולימר

 פולימר הוא אחד מחומרי הגלם השימושיים ביותר בעת ביצוע עבודות קידוח. קידוחי פולימר הם קידוחים שמבצעים אותם ברוב המקרים על קרקע חולית או במי תהום. לפולימר יש תכונות מיוחדות מאוד המאפשרות לו להיות יציב בתוך הקרקע הזאת. בשונה מחומרי גלם אחרים שעלולים להיות לא יציבים, ולהביא לסכנה מסוימת. החומר הזה נחשב לחומר גלם ידידותי מאוד לסביבה מכיוון שהוא לא פוגע באדמה. לכן חברות הדוגלות בשמירה על איכות הסביבה משתמשות בפולימר לביצוע קידוחים נוספים. אך ברוב המקרים תראו את החומר הזה נמצא בשימוש בקרקע שהיא מאוד חולית. הרי קרקע חולית לצד היתרונות השונים שלה עשויה להיות בעייתית לקידוח. בטח כאשר רוצים לבנות בה מבנה מסוג כזה או אחר. 

חברת גאוטסט מתמחה בקידוחי ניסיון, בארות ניטור ובדיקות סקר בכל סוגי הקרקע הקיימים בישראל. צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותך ולהעניק לך ייעוץ מקצועי

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!