סודות עיצוב פנים עם בטון

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לאורך שנים, בטון נחשב לחומר גלם המאפיין איזורי תעשייה בעיקר. יש כמה סיבות לכך שהחומר הפך פופולארי כל כך, מראשיתה של המהפכה התעשייתית, בכל רחבי העולם. ראשית, אנחנו מדברים על חומר וורסטילי. בניגוד לאבנים אותן חוצבים מהאדמה, הרי שאת הבטון מייצרים בני אדם, פעם בשיטות פרימיטיביות והיום, באמצעים מתקדמים יותר. כלומר, במקום לסתת אבן כבדה לצורה הרצויה לנו לבניה, את הבטון אפשר ליצור כך שיתאים לצרכים שלנו בדיוק. החומר קשיח ועמיד מפני שחיקה מצד אחד, אבל הוא עדיין נחשב קל משקל יחסית לחלופות. כל זה טוב ויפה ומסביר מדוע אנחנו משתמשים בבטון לצרכי בנייה שוב ושוב. אבל בשנים האחרונות מתחוללת מגמה חדשה בעולם העיצוב. אנחנו רואים יותר ויותר שימוש בבטון בתור חומר המשמש לעיצוב ולא בהיכרח ליסודות בניה. במאמר הבא נדבר על האופנים השונים בהם בטון משמש בתור חומר עיצובי, ננסה לתת לכם קצת השראה ואולי גם אתם תמצאו את עצמכם מאמצים את הטרנד החדש.

 

על השימוש בחומר בעיצוב מודרני

תנו לנו לרגע, לקחת אתכם למקום בו הכל מתחיל. שימוש בבטון בתור חומר עיצובי לא התחיל עם עיצוב של בתים פרטיים, אלא, בתחילה, שימש הבטון בתור חומר גלם לעיצוב של איזורי תעשייה ומפעלים. באמצע המאה העשרים, עם ההתפתחות של העיצוב האורבני, שעה שעוד ועוד אומנים ומעצבים בחרו לקחת את אותם המבנים של איזורי התעשייה ולהפוך אותם למרכזים שוקקים של בילוי ופנאי, התחילו אותם האומנים להתייחס לבטון בתור חומר גלם אשר יכול לשמש אותם לעיצוב. בין אם על ידי קישוט הקירות החשופים בציורי גרפיטי ובין אם על ידי השארה של הקירות החשופים נקיים מצבע. עם הזמן, אנחנו רואים איך גם משרדים ובתי עסק, אשר שאפו לעצב את מרחבי העבודה בהשראת מה שאנחנו קוראים לו 'עיצוב מודרני', בחרו גם הם להשאיר את הקירות חשופים נטולי חיפוי וצבע. כך, לאורך הזמן, השימוש בבטון הפך שם נרדף לבחירה של המעצב, לשמור על קווים נקיים, אסתטיים ומשם הדרך לשימוש בחומר הגלם גם בבית הפרטי, הייתה כבר קצרה מאוד.

 

איך נכון להשתמש בחומר הגלם

עיצוב פנים, הוא מה שאנחנו, אנשי המקצוע, מכנים: 'אומנות שימושית'. כלומר, כאשר מעצב פנים בנתניה מתכנן ומעצב בית פרטי, הוא קודם כל, יסתכל על החלל אותו הוא נדרש לעצב והוא ישאל את עצמו, אילו פעולות יכולות להעצים את היתרונות של החלל ואילו פעולות יכולות לחפות על החסרונות. לצורך ההמחשה, לעיתים, שימוש בבטון ישתלב טוב תוך שימוש בתאורה טבעית, ביצירה של חלונות גדולים ופתוחים. כך התחושה הסופית שתתקבל היא של חלל פתוח ומואר, גם עם הקירות למעשה עומדים עירומים, נטולי חיפוי. זו כמובן דוגמא אחת לאופנים בהם עלינו לקחת את הבטון ולמצוא את הדרך הנכונה לשלב אותם עם התנאים הקיימים בחלל כדי ליצור תחושה של אסתטיקה נעימה בעין.

בנוסף, חשוב לזכור כי מעצב פנים בנתניה יכול לבחור להשתמש בבטון חשוף מוחלק, הוא יכול לבחור להשתמש בקירות עשויים חומר גלם חשוף אבל בעל טקסטורה מחוספסת או משולבת בצורות גיאומטריות. כל בחירה כזו, משנה את המראה של החלל ומאפשרת לנו להביט על המרחב מזווית ראייה אחרת.

 

איך אתם יכולים לקחת את טרנד אליכם

כמו כל טרנד עיצובי, הרי שבסוף עלינו לחשוב איך אנחנו משתמשים ברעיונות הטובים שהטרנד מביא ומנכסים אותו אלינו, לטעם האישי שלנו. אין לזה תשובה אחת וההמלצה היא בראש ובראשונה לעבוד בשיתוף עם מעצב פנים מקצועי ויסודי, המכיר את שיטות העבודה החדשות ויודע איך לעזור לכם לעצב את המשרד או הבית הפרטי באופן המתאים ביותר לצרכים שלכם. בנוסף, תמיד טוב להסתכל ברשת ולחפש השראה לרעיונות שהולמים את הטעם שלכם. לאט, לאט, תתגבש התמונה המלאה בראשכם, מה שיביא לביצועים מצויינים גם בשטח.

אז מה היה לנו בכתבה:

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

מרכז הבטון הישראלי
מרכז הבטון הישראלי

בונים בית חדש או נכנסים בקרוב לדירה? מתכננים שיפוץ שיהפוך את הנכס שלכם להגשמה של כל החלומות שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם את אחד הפתרונות שיגשים את החלום שלכם. קוראים לזה ביצוע החלקת בטון. במרכז הבטון הישראלי תוכלו להנות מתהליך מקצועי, יעיל, מהירמדויק ולא פחות חשוב מרהיב ביופיו. אנו מבצעים מגוון של שיטות יישום לחומר הבטון ביניהן בטון מוטבע, מקירוטופינג, בטון מוחלק צרוב ועוד. שיטת היישום מתאימה הן לחלקים הפנימיים והן לחלקים החיצוניים של הבית.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!